Witam xxx

1. Data: 2003-03-19 11:07:34

Temat: Witam xxx
Od: a...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

Witam serdecznie.
Grupę tę poleciła mi nieoceniona Ktysia T. i widzę, że znajdę tu coś dla
siebie - dziękuję Pani Wuaścicielce !!!!

Przejrzałam już sporo postów na grupie i oprócz tego, że znalazłam adres
pasmanterii po drodze so mnie do domu, śliczne wzory na obrusy - dokładnie
takich szukałam, to jeszcze wyczaiłam, ze jakieś wzory na storczyki i inne
peonie się tu pętały - czy mogę się pouśmiechać szeroko o nie?

Przy okazji jeszcze parę słów o mnie, żeby nie wyjść na gbura bez wychowania:
jestem z Warszawy, oprócz robótek (xxx, druty, szydełko, maluję na szkle i
ceramice) bardzo lubię gotować, jeść, czytać (w tym książki kucharskie),
jeździć na rolkach i łyżwach. No, to by chyba było tyle na początek.

Z góry dziękuję za ew. odzew

Kot

1. Data: 2003-03-19 11:32:08

Temat: Re: Witam xxx
Od: "yenulka" <a...@n...data.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam kolejna Warszawianke:)
Na pewno bedzie C tu dobrze - na poczatek wyslalam Ci na priva storczyki,
orchidee tez mam, tylko musze pogrzebac w otchlaniach dyskowych
pzdr
yenn

--
jesli chcesz do mnie napisac usun nospam z adresu

1. Data: 2003-03-19 11:50:54

Od: a...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Na pewno bedzie C tu dobrze - na poczatek wyslalam Ci na priva storczyki,
> orchidee tez mam, tylko musze pogrzebac w otchlaniach dyskowych

Wdziecznosc moja nie zna granic ;-)

Kot

Ps. Czym sie roznia orchidee od storczykow ?

1. Data: 2003-03-19 12:12:34

Od: a...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> A to juz chyba wyzsza szkola jazdy:) Ale jesli chcesz Ming Orchids
> Serendipity, to juz znalazlam i moge slac:)
> pzdr
> yenn

Serce moje !!! Slij !!!

Kot zachwycony

1. Data: 2003-03-19 12:12:39

Od: "yenulka" <a...@n...data.pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2003-03-19 12:59:57

Od: a...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> Wyslalam, ale druga czesc wrocila - chyba Ci skrzynke zapchalam:( zrob
> miejsca i daj znac, to wysle druga czesc raz jeszcze.
> pzdr
> yenn

OK, dzieki. Chwilowo zwolnic skrzynki nie mam jak, zrobie to dopiero pod
wieczor i dam znac jutro.

Pozdrowki
Kot

1. Data: 2003-03-19 13:17:21

Od: "Grazyna" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> ceramice) bardzo lubię gotować, jeść, czytać (w tym książki kucharskie),
> jeździć na rolkach i łyżwach. No, to by chyba było tyle na początek.

Witaj, Kocie :-))))))

Grazyna

1. Data: 2003-03-19 13:48:44

Od: "Pusia" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witaj cieplutko w kolorowym swiecie mulinkowo - włoczkowym :)))

Pusia a czasami Beata(Bialystok)

P.S.Moje papugi też serdecznie aczkolwiek "spod oka" i z pewna doza
czujnosci Cie pozdrawiaja Kotku :)))))

1. Data: 2003-03-19 14:21:23

Od: b...@s...be (Beata Nowicka) szukaj wiadomości tego autora

Duzo nas , duzo nas...tymrazem nie do pieczenia ale do robotek
recznych.
Agnieszko witam w naszej grupie.
Beata

From: <a...@p...onet.pl>

> [...]
kucharskie),
> jeździć na rolkach i łyżwach. No, to by chyba było tyle na początek.

Obrusy
A posmiejcie sie
Schemat kołderkowych owieczek-pyt. techniczne
Uwaga
no to znowu-free