pl.rec.robotki-reczne FAQ

1. Data: 2003-03-19 11:50:16

Temat: pl.rec.robotki-reczne FAQ
Od: Julka <y...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witaj na grupie dyskusyjnej pl.rec.robotki-reczne .
Mamy nadzieję, że Ci się tu spodoba.
Opis grupy znajduje się na stronie
http://www.usenet.pl/opisy/pl.rec.robotki-reczne
Archiwum znajdziesz na serwerach:
http://groups.google.pl/groups?hl=pl&lr=&ie=UTF-8&gr
oup=pl.rec.robotki-reczne
http://niusy.onet.pl/niusy.html?t=watki&group=pl.rec
.robotki-reczne
strona grupowa: http://www.robotki-reczne.art.pl

Jak wam się podoba taka informacja? Myślę, żeby wrzucać ją raz na jakiś
czas na grupę, a jak się uda, wysyłać każdej nowej Grupowiczce (to
zależy od tego, czy uda mi się przekonać właściciela serwera do
postawienia maszynki) Może chciałybyście coś dopisać albo zmienić?

Pozdrawiam
Julita

1. Data: 2003-03-19 12:04:38

Temat: Re: pl.rec.robotki-reczne FAQ
Od: "Derella" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Po pierwszej linijce wstawilam bym spacje, zeby bylo bardziej czytelnie.
Przejrzalam tez opis grupy i tak sobie pomyslalam, ze moze warto wstawic go
na strone glowna strony grupowej. Wtedy moznaby skrocic ten tekst powitania
do:

Witamy na grupie dyskusyjnej pl.rec.robotki-reczne .

Mamy nadzieję, że Ci się tu spodoba.
Opis grupy i FAQ znajduje się na stronie grupowej:
[...]

To taka moja wizja na predce. Co Wy na to?

Pozdrawiam
Anna z Lodzi

1. Data: 2003-03-19 12:09:07

Od: "Kuleczka" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Witaj na grupie dyskusyjnej pl.rec.robotki-reczne .
[...]
> [...]
> zależy od tego, czy uda mi się przekonać właściciela serwera do
> postawienia maszynki) Może chciałybyście coś dopisać albo zmienić?

Ja proponowalabym jeszcze dodac, ze archiwum naszej grupki mozna znalezc
takze na serwerze: news-archive.icm.edu.pl (serwer newsow) - jak dla mnie
wygodniej
jest sciagnac newsy do siebie, a nie czytac ich w przegladarce. I dziekuje
tej, ktora
kilka miesiecy temu podala ten adres :)

Magda

1. Data: 2003-03-19 12:11:04

Od: "Derella" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Witamy na grupie dyskusyjnej pl.rec.robotki-reczne .
>
> Mamy nadzieję, że Ci się tu spodoba.
> Opis grupy i FAQ znajduje się na stronie grupowej:
> [...]

Wstawilo mi niepotrzebnie enter i obcielo link :(

1. Data: 2003-03-19 14:22:53

Od: b...@s...be (Beata Nowicka) szukaj wiadomości tego autora

Mnie sie ta informacja podoba.
Znam jeszcze jeden adres ktorego ja uzywam do sciagania niusow
http://www.newsgate.pl/archiwum.shtml mozna by go tez dorzucic

Beata

From: "Julka" <y...@p...onet.pl>

1. Data: 2003-03-19 15:56:00

Od: "Kasia" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Bardzo dobry pomysł i rzeczywiści można co jakiś czas rzucić go na grupkę
tak dla orientacji

--
Kasia (Rzeszów)

Witam xxx
Obrusy
A posmiejcie sie
Schemat kołderkowych owieczek-pyt. techniczne
Uwaga