Wizyta u psychiatry

1. Data: 2006-06-28 13:57:28

Temat: Wizyta u psychiatry
Od: BLE_Maciek <i80c586@cyberspace_NO_SPAM_.org> szukaj wiadomości tego autora

Witam

W związku z różnego rodzaju problemami, planuję udać się w najbliższym
czasie do psychiatry, obawiam się jednak jednej rzeczy:

Czy jeżeli okaże się że jestem chory to mogę być bezpośrednio w
trakcie takiej wizyty zabrany i siłą umieszczony w szpitalu
psychiatrycznym ?
Nie jestem żaden agresywny, ani niebezpieczny, raczej wręcz
przeciwnie, dominuje u mnie otępienie, zrezygnowanie, smutek, różnego
rodzaju opory psychiczne (nie wiem jak to się fachowo nazywa).

2. Data: 2006-06-28 14:49:14

Temat: Re: Wizyta u psychiatry
Od: Piotr <e...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ojej! Aż takie rzeczy krążą wśród ludzi?

Bez obaw. Przymusowe zabranie do szpitala Ci nie grozi, dopóki nie
stanowisz bezpośredniego zagrożenia dla życia swojego lub innych.

Pozdrawiam
Piotr

3. Data: 2006-06-28 16:43:39

Od: "Platnik" <a...@k...fajne.som> szukaj wiadomości tego autora

Piotr <e...@t...pl> napisal nam:

> [...]
>
> Bez obaw. Przymusowe zabranie do szpitala Ci nie grozi, dopóki nie
> stanowisz bezpośredniego zagrożenia dla życia swojego lub innych.

takich nawet zwalniaja ze szpitala bez powodu...

Kolega z p.m.e moze miec depresje albo bardziej skomplikowane problemy z
"mikroprocesorem", mozna stosowac "patcha" w postaci np prozac, dziala. Wiem
bo ojciec to bierze i dziala, czasami tylko zbyt dobrze dziala (rozowe
okulary na nosie jakby mial).

pozdrawiam, tak czytam ta grupe i jaki czlowiek jest malo doskonaly... moze
kiedys beda tak mieszac w genach ze nie bedzie nic nam dolegac :)

4. Data: 2006-06-28 21:05:39

Od: Osadnik <o...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Platnik napisał(a):

> [...]
>
> pozdrawiam, tak czytam ta grupe i jaki czlowiek jest malo doskonaly... moze
> kiedys beda tak mieszac w genach ze nie bedzie nic nam dolegac :)

Wiesz, to co ma BLE_Maciek to poł biedy ja mam dotego 100%
niesystematycznosci. Zapominam o lekach i nie lubie brac leków
?Lekofobia? W kazdym raize mi tabletki iepmga bo nie bede o nich
pamietał. Co w stuacji eidy poddany nie chce aplikowac soibe jakis środków?

5. Data: 2006-06-29 08:21:33

Od: BLE_Maciek <i80c586@cyberspace_NO_SPAM_.org> szukaj wiadomości tego autora

Wed, 28 Jun 2006 16:49:14 +0200 jednostka biologiczna o nazwie Piotr
<e...@t...pl> wyslala do portu 119
jednego z serwerow news nastepujace dane:

>Ojej! Aż takie rzeczy krążą wśród ludzi?
Nie wiem czy krążą, przyszła mi do głowy taka ewentualność i chciałem
się upewnić.

>Bez obaw. Przymusowe zabranie do szpitala Ci nie grozi, dopóki nie
>stanowisz bezpośredniego zagrożenia dla życia swojego lub innych.
Dzięki.

6. Data: 2006-06-29 08:24:41

Od: BLE_Maciek <i80c586@cyberspace_NO_SPAM_.org> szukaj wiadomości tego autora

Wed, 28 Jun 2006 18:43:39 +0200 jednostka biologiczna o nazwie
"Platnik" <a...@k...fajne.som> wyslala do portu 119
> [...]

>bo ojciec to bierze i dziala, czasami tylko zbyt dobrze dziala (rozowe
Eee wolę się skonsultować z kimś kto się na tym zna. Poza tym taki lek
pewnie i tak jest na receptę, więc tak czy tak trzeba do lekarza iść.

>pozdrawiam, tak czytam ta grupe i jaki czlowiek jest malo doskonaly... moze
>kiedys beda tak mieszac w genach ze nie bedzie nic nam dolegac :)
Eee mieszać w genach ? To ja jednak wolę normalne życie.

7. Data: 2006-06-29 08:27:00

Od: BLE_Maciek <i80c586@cyberspace_NO_SPAM_.org> szukaj wiadomości tego autora

Wed, 28 Jun 2006 23:05:39 +0200 jednostka biologiczna o nazwie Osadnik
<o...@w...pl> wyslala do portu 119
jednego z serwerow news nastepujace dane:

>Wiesz, to co ma BLE_Maciek to poł biedy ja mam dotego 100%
>niesystematycznosci. Zapominam o lekach i nie lubie brac leków
Takoż. W ten sposób parę razy rozwaliłem sobie kurację antybiotykową -
bo choroba przestała się objwiać i ja (w pełni świadomy tego że
antybiotyk trzbea brać jeszcze jakiś czas) po prostu przestawałem brać
lek, bo po porstu nie miałem chęci go dalej brać...

otylosc i serce-prosba o rade
interpretacja USG tarczycy-prosze o pomoc
Zapalenie mózgu
Anorektyczka odmawia leczenia
Wygląd Postinor'u