Wkrętarka Einhell RT-CD 18 Li RED LINE

11. Data: 2008-11-16 00:19:33

Temat: Re: Wkrętarka Einhell RT-CD 18 Li RED LINE
Od: Artur Lew <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

nom wrote:
> No jasne, niech jeszcze spojrzy na Hilti albo Dewalt :) Bez przesady, to
> ma być "domowa" wkrętarka.
Metabo ma tez serie dla amatorow

Artur Lew
arturdotlewatgmaildotcom

12. Data: 2008-11-16 06:02:11

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Artur Lew" <n...@p...onet.pl> wrote in message
> Metabo ma tez serie dla amatorow

http://www.milwaukee.info.pl/1377-TKSE-2500-Q-Wkreta
rka.html

http://www.festool.pl/mediandoweb/index.cfm?sLanguag
e=Polish&ID_O_TREE_GROUP=5549&PARENT=1569&AKTIVPROD=
1

13. Data: 2008-11-17 00:05:42

Od: "Marex" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Panslavista <p...@w...pl> napisał(a):

> "Artur Lew" <n...@p...onet.pl> wrote in message
>
> http://www.milwaukee.info.pl/1377-TKSE-2500-Q-Wkreta
rka.html

> http://www.festool.pl/mediandoweb/index.cfm?
sLanguage=Polish&ID_O_TREE_GROUP=55

używalem juz wkrętarki tanizny i po dwóch m-cach rozleciły się biegi
(lepiej nie mówić jak zobaczyłem z czego je zrobiono..).Już na wstepie
zaznaczylem, że potrzebne mi do pracy(mam do wkrecenia kilkaset wkretów 6x70
w drewno olchowe i akacjowe) urządzenie ze sporym=pow.30 paru Nm
momentem "twardym". Wcale nie musi to być lekka praca.Oczywiście
wkretarka nie jest moim narzedziem stałej pracy, ale dość częstym przy
majsterkowaniu, remontach , modernizacji.Nie chodzi mi o wkrety do płyt
k.gips. albo małych blachowkrętów. Ponieważ uzywałem akumulatorów Li-
teon do urządzeń typu kamera, aparaty po paru latach uzytkowania w krańcowo
róznych warunkach mam dobre doswiadczenia,natoaiast słabe- z bateriami Ni-
Cd -
niekoniecznie. Dość złowieszczo brzmią głosy, że litowo-jonowe padają raczej
szybko anizeli pózniej..? Czyzby charakterystyka poboru innej mocy we
wkrętarkach powodowała
te cechy? Ustawiłem sobie przedział wydatku na 450-700zł(niezaleznie od
wazniejszych kryteriów) i zaczynam zawężać. coraz trudniej, bo coraz mniej
sprzętu(..) wiem, żę Hilti poza zasiegiem- a jakieś Metabo skromne..? Prawie
wogóle na stronach np.narzędzia.pl bez ocen.
Marex
> 49&PARENT=1569&AKTIVPROD=1

płyta meblowa pomiędzy szafkami a temeratura
Szklana kabina: Kolo, Cersanit czy PoolSpa?
OW SA nie polecam
regulacja okien - pomocy
karton-gips a karnisze