Wkupne

1. Data: 2001-10-28 11:28:31

Temat: Wkupne
Od: "ommi" <o...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Witam was :-)
Potrafie przygotowac herbatke. Oto przepis:
1. Nalezy wstawic czajnik wypelniony swieza woda ze studni na ogien
2. W czasie gotowanie sie wody przygotowac nalezy czysta filizanke
3. Do filizanki wlozycz torebke z herbata
4. Po zagotowaniu wody wlac ja do filizanki
5. Odczekac jakies 5 min
6. Herbatke mozna dla smaku oslodzic cukrem w krysztalkach i(lub) wcisnac
kilka kropel cytrynki
7. Po spozyciu naczynia powinno sie umyc.

Zostalem przyjety do grupy? Proooosze :-)

Pozdrawiam
krzysztof szała

1. Data: 2001-10-28 12:28:56

Temat: Re: Wkupne
Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 28 Oct 2001 12:28:31 +0100, "ommi" <o...@p...com>
wrote:

> [...]
>kilka kropel cytrynki
>7. Po spozyciu naczynia powinno sie umyc.
>

>Zostalem przyjety do grupy? Proooosze :-)

Mam podejrzenia, ze Herbatka da Ci po glowie...czuj sie
ostrzezony

Krysia
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2001-10-28 12:52:30

Od: b...@d...com.pl (Herbatka) szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2001-10-28 13:57:41

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

>Krysiu - potraktowalam ten przepis jako prowokacje wrogich sil i nawet nie
>odpowiadam.;-) Taka profanacja - ale moze bedzie mogl w Cafe za Slupem
>herbate parzyc ;-)
>Herbatka

P-a-r-z-y-c??
Krysia
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2001-10-28 14:12:19

Od: b...@d...com.pl (Herbatka) szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2001-10-29 00:32:50

Od: <i...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> galeria grupy kulinarnej: http://www.pl-rec-kuchnia.prv.pl/
> jesli chcesz dodac do niej swoje zdjecie - przeslij je na adres:

no a jakby chlop uzywal jednej torebeczki po kilka razy ?

tylko mi ta studnia nie pasuje do Cafe

iza

1. Data: 2001-10-29 06:39:57

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

>no a jakby chlop uzywal jednej torebeczki po kilka razy ?
>
>tylko mi ta studnia nie pasuje do Cafe
>
>iza

a to - to co innego...studnia? Alez pasuje...taka pseudo
drewniana, gdzieludzie beda wrzucac pienazka imyslec
zyczenie...choc moze z drugiej strony lepiej zeby nie...
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2001-10-29 06:58:45

Temat: Odp: Wkupne
Od: "Ela" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zostalem przyjety do grupy? Proooosze :-)
>
> Pozdrawiam
> krzysztof szała

Chyba musisz być przyjęty, jeżeli umiesz robić tylko herbatkę.;o)

Ela

Wypadalo by sie przywitac.
Tiramisu 2
kuchnia