Włącznik pneumatyczny do młynka - gdzie ?!

1. Data: 2003-02-15 19:48:21

Temat: Włącznik pneumatyczny do młynka - gdzie ?!
Od: "racoon" <r...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
szukam firmy, która sprzedaje włączniki pneumatyczne do młynka.
Czy ktoś ma jakieś info w tej kwestii ?

Pozdrawiam
Michał

1. Data: 2003-02-15 19:56:03

Temat: Re: Włącznik pneumatyczny do młynka - gdzie ?!
Od: Bydlę <b...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2/15/03 8:48 PM, w liście b2m5i4$aiv$...@n...news.tpi.pl, "racoon"
<r...@p...fm> napisał(a)(o):

> Witam,
> szukam firmy, która sprzedaje włączniki pneumatyczne do młynka.

a czy to nie jest tak, ze slabsze modele sa wlaczane elektrycznie, a drozsze
maja wlacznik pneumatyczny w standardzie?

w kazdym razie ja taka poczynilem obserwacje wybierajac mlynek w krakowskiej
castoramie...

po czym wybralem model bez wylacznika i po zainwestowaniu w gniazdko,
wtyczke, wylacznik i kawalek kabla poczynilem rownie wygodne rozwiazanie.
:-)

--
Bydlę

1. Data: 2003-02-15 20:06:43

Od: "racoon" <r...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Jest dokładnie tak jak mówisz. Mam tańszy model młynka, ale w mojej
konfiguracji kuchni, jedyne wygodne wyjście to włącznik pneumatyczny. Można
takie dokupić w USA :), a u nas ?!

1. Data: 2003-02-15 21:01:02

Od: Bydlę <b...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2/15/03 9:06 PM, w liście b2m6ki$dlg$...@n...news.tpi.pl, "racoon"
<r...@p...fm> napisał(a)(o):

> Jest dokładnie tak jak mówisz. Mam tańszy model młynka, ale w mojej
> konfiguracji kuchni, jedyne wygodne wyjście to włącznik pneumatyczny.

jestes pesymista, bo uwazasz, ze niczego nie da sie zrobic - badz optymista,
moze da sie na sprawe popatrzec inaczej, chlodnym okiem i jakos to
obejsc...?

>Można
> takie dokupić w USA :), a u nas ?!

jesli sie da w USA, to zaprzegnij Google do pracy, znadz sklep/producenta i
kup za pomoca karty platniczej...

sadze (na podstawie rozmowy z polskim (warszawskim) importerem), ze takie
rozwiazanie bedzie i tansze, i szybsze.

wbrew pozorom.

--
Bydlę

1. Data: 2003-02-15 21:19:15

Od: "racoon" <r...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> jestes pesymista, bo uwazasz, ze niczego nie da sie zrobic - badz
optymista,
> moze da sie na sprawe popatrzec inaczej, chlodnym okiem i jakos to
> obejsc...?
oczywiście, że się da ! w tej chwili mam inne funkcjonujące rozwiązanie, ale
z ergonomią nie ma to nic wspólnego - używanie młynka jest uciążliwe...
dzięki za info

Pozdrufka

1. Data: 2003-02-16 10:32:14

Od: <a...@z...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ostatnio jak przeglądałem Allegro były osobno , koszt ok 200 złotych
Zbyszek Kamiński

Polecam oprawione roczniki"Zrób Sam"...
Lodówka Bosch do zabudowy
Prosba o pomoc - pralka Polar