Wlasciwa dieta, czyli .......

1. Data: 2000-02-09 08:28:26

Temat: Wlasciwa dieta, czyli .......
Od: "Grzegorz Pajak" <g...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Polecam dzisiejszy "Magazyn Rzeczpospolitej" i naprawde interesujaca rozmowa
z p. dr Danuta Mylek.
Jak dla mnie taka dieta bylaby naprawde ciezka - jakos trudno byloby mi
przestac jadac dobre gulasze, albo np. od czasu do czasu skosztowac schabu
wg. Ostrego.

http://www.rzeczpospolita.pl/Pl-iso/dodatki/magazyn_
000204/magazyn_a_2.html

Czytajac ten artykul przypomnial mi sie felieton L.Stomy (byc moze ostatnia
"Kuchnia", ale nie jestem pewny"). Opisywal tam trudy czekajace kazdego, kto
chce zrobic dobry rosol. Trzeba sie sporo naszukac i naczytac - bo tam w tej
Francji na opakowaniach kurczaka mozna znalezc informacje o tym jak byl
karmiony, gdzie trzymany, itp. Przeciez wiadomo od dawna, ze dobry rosol
wychodzi tylko z tlustej, odchodowanej na podworku kury, a nie bladego
brojlera. Kiedy my tu sie doczekamy takich informacji? - to rowniez w
nawiazaniu do opisywanego ostatnio wyrobu wedliny w warunkach domowych.
Ten artykul chodzil tez po glowie, kiedy probowalem filetow kurczaka
kupowanych w pewnym hipermakecie - paskudztwo koszmarne.

A jak Wam sie podoba dieta p. doktor?

Grzegorz Pajak

1. Data: 2000-02-09 08:48:45

Temat: Re: Wlasciwa dieta, czyli .......
Od: Konrad Brywczyński <b...@w...pdi.net> szukaj wiadomości tego autora

| A jak Wam sie podoba dieta p. doktor?

Kto tę panią doktor opłaca? Takie mi się pytanie na usta ciśnie.
Ostatnio inna pani doktor dietetyczka w radio (PRP3) mowiła, że
słodzenie kawy czy herbaty miodem nie jest szczególnie zdrowe, bo zbyt
raptownie podnosi poziom cukru. Więc trudno mi powiedzieć, że któraś z
nich ma definitywnie rację. Niemniej jednak stwierdzenia, że człowiek
jest nieprzystosowany do jedzenia mięsa rozbrajają mnie zupełnie.
Jakby miał jeść trwę, to by miał kiszki jak krowa.

Konrad J. Brywczyński
b...@w...pdi.net v 4...@s...plusgsm.pl
www.kjb.w.pl UIN:27412398

1. Data: 2000-02-09 16:29:42

Od: s...@n...gov (Agnieszka Szalewska-Palasz) szukaj wiadomości tego autora

At 09:48 AM 2/9/00 +0100, you wrote:

> [...]
>jest nieprzystosowany do jedzenia mięsa rozbrajają mnie zupełnie.
>Jakby miał jeść trwę, to by miał kiszki jak krowa.

a slyszeliscie o takiej diecie (doktora Atkinsa) , ktora polega na unikaniu
wszystkich bez wyjatku weglowodanow, a podstawa jedzonka jest miesko i
tluszcze? warzywka dozwolone w malych ilosciach, i tylko te
nieweglowodowanowe...Ponoc takie jedzenie powoduje spalanie wlasnych
tluszczow z organizmu, i chudnie sie nie odczuwajac glodu....
aga

--
Najnowsze oferty pracy: http://www.newsgate.pl/archiwum/pl-praca-oferowana/

1. Data: 2000-02-09 19:00:12

Temat: Odp: Wlasciwa dieta, czyli .......
Od: "Marcin M" <h...@k...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Bardzo zabawne.... Ciekaw jestem co Pani doktor ma do powiedzenia na temat
historii czlowieka i jego jak najbardziej miesozernych przez tysiaclecia
nawykow. Od mamuta poczawszy. Co chwila jakis tam lekarz oglasza teorie i
ani slowem nie wspomni, ze tak naprawde guzik wiemy na temat prawidlowego
zywienia - teorii cala masa, jedna przeczy drugiej. Ktos wspomnial Atkinsa -
wlasnie glownie mieso i mleko, zreszta jak wszystkie diety
niskoweglowodanowe. Jedyne co znalazlem wspolnego u dietetykow to niechec do
cukru. I wiekszosc woli maki z pelnego przemialu. Ale co do triady
tluszcze - weglowodany - bialka, to teorii tyle, z ekazdy znajdzie taka jak
lubi. '

MM

Użytkownik Grzegorz Pajak <g...@c...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:87e8d2$d59$...@o...comarch.pl...

1. Data: 2000-02-10 11:11:00

Od: Konrad Brywczyński <b...@w...pdi.net> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
| nieweglowodowanowe...Ponoc takie jedzenie powoduje spalanie wlasnych
| tluszczow z organizmu, i chudnie sie nie odczuwajac glodu....

Podobno tak. Do strawienia mięsa potrzeba dużo energii. Jak się nie
dostarczy węglowodanów, to się zużywa zmagazynowany w organizmie
tłuszcz.

Konrad J. Brywczyński
b...@w...pdi.net v 4...@s...plusgsm.pl
www.kjb.w.pl UIN:27412398