Własna firma osoby niepełnosprawnej-Czy ktoś prowadzi lub zamierza otworzyć interes?

1. Data: 2004-11-26 10:09:38

Temat: Własna firma osoby niepełnosprawnej-Czy ktoś prowadzi lub zamierza otworzyć interes?
Od: "Mirek" <f...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Prowadzę swój mały interesik już ósmy rok, zatrudniam 1-3 pracowników. Stare
czasy-skok do wody, niesprawne nogi i częściowo ręce ale jakoś kręce dalej.
Kiedyś dostałem pożyczkę na działalność własną ale nie za dużą 1/4 potrzeb,
a reszta własna rodzinna. Ciekawi mnie czy ktoś brał drugą pożyczkę
(procenty płaci fundusz)na kontynuację działalności, jaką sumę można dostać
i warunki, podobne jeszcze to jest aktualne. Ciekawi mnie też możliwość
porzyczki na utworzenie miesca pracy dla osoby z grupą inwalidzką ale z
obowiązkiem utrzymania zatrudnienia przez 52 miesiące, czy to też jest
aktualne. Podobno zdrowi ludzie dostają nieraz zwolnienie na 1-3 lat z
urzędu skarbowego na płacenie podatku. Ciekawe czy osoba niepełnosprawna też
może dostać zwolnienie. Często myśle jak rozkręcić interesik. Może ktoś
prowadzi też interesik własny lub zamierza prowadzić i coś wie o tych
sprawach lub ma ciekawe pomysł na własny ineres i chce porozmawiać jak go
rozwinąć.
Mirek