Właśnie wcinam kurki... mniam... ;-)))

1. Data: 2001-02-14 13:18:03

Temat: Właśnie wcinam kurki... mniam... ;-)))
Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kolejny raz kupiłam sobie mrożone kurki... No i musiałam o tym napisać... Są
pyszne... Na masełko troszkę cebulki i na to kurki i jejku jakie mniam...
troszkę podprawione śmietana z mąką, solą i pieprzem...
Pozdruffka
--
Joanna
http://jduszczynska.republika.pl

1. Data: 2001-02-14 15:08:20

Temat: Odp: Właśnie wcinam kurki... mniam... ;-)))
Od: "Ewa" <e...@a...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Już raz przeglądałam te kurki w sklepie ale jakoś się nie zdecydowałam.
Następnym razem je kupie bo narobiłaś mi smaka:)

Pozdrawiam
Ewa

1. Data: 2001-02-15 00:42:39

Temat: Re: Właśnie wcinam kurki... mniam... ;-)))
Od: "Ania Derejski" <a...@v...ca> szukaj wiadomości tego autora

"Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> wrote
> [...]

> pyszne... Na masełko troszkę cebulki i na to kurki i jejku jakie mniam...
> troszkę podprawione śmietana z mąką, solą i pieprzem...

Cz masz na mysli takie zolte kurki ??
Jezeli to te o ktorych ja mysle to one sa prawie nie zjadliwe.
twarde jak diabli i smak tez taki sobie.
W moich stronach nikt tego nie zbieral, a roslo to stadami...
Jak to robisz, ze Ci tak smakuja ??
I czy sa miekkie po obrobce ??
Tutaj tez mozna je kupic, moze wiec sprobowalabym kiedys.
Pozdrawiam :))))
Ania

1. Data: 2001-02-15 01:35:30

Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ania Derejski" <a...@v...ca> napisał...

> [...]
> Jak to robisz, ze Ci tak smakuja ??
> I czy sa miekkie po obrobce ??
> Tutaj tez mozna je kupic, moze wiec sprobowalabym kiedys.

Dokładnie tak! Takie żółte... (w atlasach to się nazywa pieprznik jadalny)
A czy są twarde? ja bym to nazwała jędrne.
Bardzo mi smakują.
Jak sama latem chodzę do lasu na grzyby to obchodzę wszystkie te miejsca,
gdzie wiem, ze rosną kurki... i przy okazji zbieram to co jeszcze w rączki
wpadnie...

1. Data: 2001-02-15 01:53:14

Od: "Ania Derejski" <a...@v...ca> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> gdzie wiem, ze rosną kurki... i przy okazji zbieram to co jeszcze w rączki

OKI, to jeszcze moze napisz jak je robisz zeby byly takie mniam :))
Z gory dziekuje Ania :))

1. Data: 2001-02-15 02:08:47

Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ania Derejski" <a...@v...ca> napisał:> OKI, to jeszcze
moze napisz jak je robisz zeby byly takie mniam :))
> Z gory dziekuje Ania :))

Dokładnie tak jak napisałam w pierwszym poście.
Obsmażam cebulkę na masełku - dodaję grzyby i duszę około 15 minut.
Doprawiam śmietaną z odrobiną mąki i troszkę pieprzem i solą. Koniec.
Dzisiaj (wczoraj) jedliśmy z makaronem ryżowym, bo się szybko gotuje... Ale
byłam tylko
z dzieciakami w domku - mąż w delegacji...

1. Data: 2001-02-15 08:59:37

Od: "Ewa" <e...@a...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
Ale
> byłam tylko
> z dzieciakami w domku - mąż w delegacji...

A wcześniej te kurki rozmrażasz czy od razu na patelnie?

Ewa

1. Data: 2001-02-15 10:10:24

Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ewa" <e...@a...com.pl> napisał...

> A wcześniej te kurki rozmrażasz czy od razu na patelnie?

Od razu na patelnię...
--
Joanna
http://jduszczynska.republika.pl