Włosy

1. Data: 2005-08-12 17:04:38

Temat: Włosy
Od: "Av" <a...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czym najlepiej czesać długie włosy < za tyłek>? Szczotka zwykła, okrągła,
grzebień??

pzdr, Av

1. Data: 2005-08-12 17:09:28

Temat: Re: Włosy
Od: Lady Huncwot <l...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Av napisał:
> Czym najlepiej czesać długie włosy < za tyłek>? Szczotka zwykła, okrągła,
> grzebień??

Dobre są grzebienie ze stopów aluminium, które nie elektryzują włosów
(koniecznie musi to być grzebień nie "odlewany" z formy, tylko
"wycinany" - dzięki temu zęby nie mają zadziorów).
Mam taki grzebień od kilku lat i b. sobie chwalę.
Do kupienia w sklepach z art. dla fryzjerów.

O szczotkach nic nie wiem, nie używam.

Pzdr,
LH

1. Data: 2005-08-12 19:00:18

Od: Gloria <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Av napisał(a):
> Czym najlepiej czesać długie włosy < za tyłek>? Szczotka zwykła, okrągła,
> grzebień??
>
> pzdr, Av

Jak jeszcze miałam takie (no może nie aż takie) długie włosy to czesałam
szczotką drewnianą z włosia - nie wychodziły mi garściami. Niestety
szczotka zagnęła, a drugiej takiej nie mogę znaleźć.

Przy okazji - może ktoś wie gdzie w Krakowie (albo i niekoniecznie -
mogłabym zapłacić nawet za wysyłkę dodatkowo) można kupić taką szczotkę
z włosia? Ale właśnie drewnianą w całości, bo jak kupiłam plastikową to
mi się złamała przy pierwszym użyciu :-(

Pozdrawiam.

1. Data: 2005-08-14 16:28:34

Od: Emi <e...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Av napisał(a):
> Czym najlepiej czesać długie włosy < za tyłek>? Szczotka zwykła, okrągła,
> grzebień??

ja uzywam grzebienia o szerokim rozstępie ząbków, czy jak to się tam
nazywa ;)

i bardzo sobie chwalę!!

używałam różnych rzeczy i stwierdziłam, że nic nie pobije takiego
grzebienia...

--
E_m_i_

"Ci co poznali mrok, światło kochają,
Oczekują świtu, nocy się lękając" D.R.Koontz

1. Data: 2005-08-15 14:44:41

Od: "Av" <a...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

dzikei za rady. wyprobuje wszystkiego ;)

pzdr, Av

Z pamietnika pewnej kobiety.
{spam} Kurtka Lee
dolna kreska