Z pamietnika pewnej kobiety.

1. Data: 2005-08-12 12:56:51

Temat: Z pamietnika pewnej kobiety.
Od: " " <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Z pamietnika pewnej kobiety.

Dzien pierwszy
Dzis jestem pierwszy dzien po urlopie w pracy.
Wszystkim sie podobam a takze wszyscy pytaja gdzie sie tak opalilam.

Miesiac pozniej.
No coz to juz miesiac po urlopie.Moja opalenizna zelzala
Ale wszyscy pytaja czy bylam znowu na urlopie.?
Wydaje mi sie to dziwne!

Dzien nastepny
Wszystkie moje kolezanki pytaja gdzie bylam na urlopie
i ze pewnie cala wyplate przeznaczam na solarium lub samoopalacz.

A ja na to ze nie.
Zapomnialam im powiedziec ze tydzien wczesniej bylam pod tym
adresem w Internecie.

1. Data: 2005-08-12 14:31:52

Temat: [ot] Re: Z pamietnika pewnej kobiety.
Od: Theli <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

m...@g...pl napisał(a):

[ciach paskudny spam]
> A ja na to ze nie.
> Zapomnialam im powiedziec ze tydzien wczesniej bylam pod tym
> adresem w Internecie.

I ten adres cie tak opalil?
Jak ja kocham logike ogloszen. Wczoraj dostalam maila z trescia, ze zeby
placic mniejsze rachunki za telefon wystarczy, ze przeczytam tresc z
zalacznika. Ciekawe... Tym bardziej, ze oferta miala objac moja
,,firme'', w ktorej pracuje jak by nie bylo prawie 5tys. ludzi.

th

{spam} Kurtka Lee
dolna kreska
depilacja, golenie miejsc intymnych
Plasterki odchudzające vitaslim
Tonizujace, ujedrniajce mleczko do ciala Garnier