Tonizujace, ujedrniajce mleczko do ciala Garnier

1. Data: 2005-08-11 12:49:40

Temat: Tonizujace, ujedrniajce mleczko do ciala Garnier
Od: "dyp" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chodzi mi o to zolte, z wyciagiem z owocow. Jak oceniacie jego ujedrniajace
dzialanie? Pozdrawiam. Aga

1. Data: 2005-08-11 13:04:42

Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 8/11/2005 2:49 PM,Użytkownik dyp usiadł wygodnie i napisał:
> Chodzi mi o to zolte, z wyciagiem z owocow. Jak oceniacie jego ujedrniajace
> dzialanie? Pozdrawiam. Aga

Ujędrniające - bardzo dobrze. Ma jednek wady, które mnie do niego
zniechęciły :)

Krusz.
--
Kruszyna
GG 3084947

1. Data: 2005-08-11 13:07:47

Od: "Puchacz" <p...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Kruszyzna" <k...@g...pl> wrote in message

> Ujędrniające - bardzo dobrze. Ma jednek wady, które mnie do niego
> zniechęciły :)

jakie?
sama kombinuje i testuje rozne kremy i do tgo jeszcze nie doszlam... warto
go kupowac?

Ania

1. Data: 2005-08-11 13:12:47

Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 8/11/2005 3:07 PM,Użytkownik Puchacz usiadł wygodnie i napisał:

> jakie?
> sama kombinuje i testuje rozne kremy i do tgo jeszcze nie doszlam... warto
> go kupowac?

Wiesz, co człowiek, to opinia. Jak dla mnie miał zbyt intensywny zapach,
taki jakby... kwaśny, blee. Ostro dawał po nozdrzach. Kleił się. To
znaczy skóra była taka lepka tuż po aplikacji. Nieprzyjemne to było. No
i jeśli nałożyło się go za dużo, to się bydlak wałkował. A, i szybko się
skończył, ale to i dobrze. Natomiast rzeczywiście ujędrniał świetnie.

Krusz.
--
Kruszyna
GG 3084947

1. Data: 2005-08-11 13:27:49

Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 8/11/2005 3:12 PM,Użytkownik Kruszyzna usiadł wygodnie i napisał:

Aaa, i jeszcze kiepsko nawilżał.

Krusz.
--
Kruszyna
GG 3084947

1. Data: 2005-08-11 18:52:19

Od: mips <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kruszyzna napisał/a w news:ddfisj$n53$2@atlantis.news.tpi.pl:

> Jak dla mnie miał zbyt intensywny zapach,
> taki jakby... kwaśny, blee.

Co Ty gadasz?! :) Piękne cytrusy, rześkie i przyjemne.

--
Zofia Rakowska
```````````````````````````````````````

1. Data: 2005-08-12 10:35:12

Od: "Puchacz" <p...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Kruszyzna" <k...@g...pl> wrote in message

> Kleił się. To znaczy skóra była taka lepka tuż po aplikacji.

Tak apropos klejenia sie. Ostatnio kupilam sobie rozne zapachy balsamow YR.
No i tak jak malinowy i gruszkowy wchlanialy sie dobrze i nie kleily tak
kokosowy doprowadza mnie do szalu. Caly czas ma sie wrazenie jakbym cala
spocona byla, tak jakby powietrze mialo 100% wilgotonosci... bleee

Pozdr
Ania

1. Data: 2005-08-12 10:41:27

Od: "Ania Górecka" <a...@c...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Było smaszno, a jaszmije smukwijne świdrokrętnie na zegwniku wężały,
kiedy Puchacz napisał(a):

> [...]
| i nie kleily tak kokosowy doprowadza mnie do szalu. Caly czas ma sie
| wrazenie jakbym cala spocona byla, tak jakby powietrze mialo 100%

Te z serii Plaisir Nature? Miałam kokosowy parę razy i jest to dla mnie
najlepszy balsam, jakiego używałam. Dość rzadki, więc się łatwo rozprowadza,
pachnie pięknie, dobrze nawilża i - uwaga - znakomicie się wchłania.
Tak więc to, co piszesz, nie jest regułą.

--
Pozdrawiam, _
Ania |\'/-..--.

1. Data: 2005-08-12 10:45:20

Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 8/11/2005 8:52 PM,Użytkownik mips usiadł wygodnie i napisał:

> Co Ty gadasz?! :) Piękne cytrusy, rześkie i przyjemne.

No właśnie, pisząc "co człowiek, to opinia", myślałam o Tobie :)))

Krusz.
--
Kruszyna
GG 3084947

1. Data: 2005-08-12 11:02:21

Temat: Re: było: Tonizujace, ujedrniajce ... jest: YR - balsamy
Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 8/12/2005 12:35 PM,Użytkownik Puchacz usiadł wygodnie i napisał:

> [...]
> kokosowy doprowadza mnie do szalu. Caly czas ma sie wrazenie jakbym cala
> spocona byla, tak jakby powietrze mialo 100% wilgotonosci... bleee

Hmm, ja też miałam gruszkowy i malinowy i rzeczywiście wchłaniały się
bez zarzutu (nawilżać mogłyby lepiej). Po kokosowy nie sięgnę - zapach
mnie powala :) Natomiast korci mnie wypróbowanie tych nowych, ananas,
morela i coś tam jeszcze. Próbował ktoś moreli?

Krusz.
--
Kruszyna
GG 3084947