oczyszczanie twarzy u kosmetytczki

1. Data: 2005-08-11 09:47:52

Temat: oczyszczanie twarzy u kosmetytczki
Od: "maciek" <...@...x> szukaj wiadomości tego autora

witam :)
mam pytanko : bylem u kosmetyczki na oczyszczaniu twarzy i wszystko bylo
okej, tylko sie nad jednym zastanawiam. Czy na koniec calego zabiegu nie
powinna ona po twarzy przejechac mi "jakimis pradami" czy czyms takim? Po
prostu na sam koniec nalozyla mi maseczke z jakichs alg, zdjela i bylo po
wszystkim. A nie powinna mi wlasnie porobic tez jakims patyczkiem z pradem?
Sorki za lamerskie okreslenia, ale sie nie znam.

Pozdrawiam.

1. Data: 2005-08-11 15:17:43

Temat: Re: oczyszczanie twarzy u kosmetytczki
Od: "radcyg" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> wszystkim. A nie powinna mi wlasnie porobic tez jakims patyczkiem z
> pradem? Sorki za lamerskie okreslenia, ale sie nie znam.

z tego co sie orientuje to prawidlowo przeprowadzony zabieg oczyszczajacy
twarz konczy sie nalozeniem maseczki lagodzacej podraznienia, wiec wszystko
ok.

1. Data: 2005-08-11 18:58:02

Od: "Ada" <a...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> wszystkim. A nie powinna  mi wlasnie porobic tez jakims patyczkiem z pradem?
> Sorki za lamerskie okreslenia, ale sie nie znam.

D`arsonwal-tak to sie nazywa. pod wplywem jonizacji wydobywa sie ozon, ktory
dziala odkazajaco, bakteriobujczo i zamyka pory. Naturalnie tak teraz sie robi,
ale moze jej sie popsul akurat, albo nie miala tego szklanego grzybka...:)
Spokojnie-ten sam efekt mozna uzyskac innymi sposobami i uzycie maski algowej,
ktora dodatkowo lagodzi to calkiem normalne i uzasadnione:)
Pozdrawiam

Ada

1. Data: 2005-08-11 19:00:23

Od: mips <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

maciek napisał/a w news:ddf6sk$cq$1@nemesis.news.tpi.pl:

> prostu na sam koniec nalozyla mi maseczke z jakichs alg, zdjela
> i bylo po wszystkim. A nie powinna mi wlasnie porobic tez
> jakims patyczkiem z pradem?

Jonoforeza.

--
Zofia Rakowska
```````````````````````````````````````

1. Data: 2005-08-11 21:45:47

Od: "JC" <x...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "mips" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
.152...
> Jonoforeza.

A masz odpowiedz na ktores z pytan Macka, Jonoforezo ? ;)
MSPANC :)
pzdr
JC

1. Data: 2005-08-12 10:09:11

Od: "maciek" <...@...x> szukaj wiadomości tego autora

> wszystkim. A nie powinna mi wlasnie porobic tez jakims patyczkiem z
> pradem?

dzieki wszystkim za odpowiedzi :) .

wizyta u kosmetyczki
pytanie o bellissima.com.pl