Włosy mi staneły dęba

11. Data: 2009-11-04 19:27:39

Temat: Re: W????????????????????
Od: "Cancer" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marcin"

> Co za różnica jak zdychasz? I tak jedyne co z Ciebie zostaje to ścierwo.
> Godnie to można iść przez życie a śmierć nie ma nic wspólnego z godnością
> Ważne jak żyjesz a nie jak umierasz.

Człowiek czyli (Homo sapiens) nie zdycha, tylko umiera, to zasadnicza
różnica.
Jedna z rzeczy, które różnią Cie od zwierzęcia, to to, ze juz na etapie
małego dziecka wiesz ze umrzesz.
Wypowiadasz sie jak typowy młody człowiek, który myśli, ze śmierć go nie
dotyczy, i ze będziesz żył wiecznie.
Piszesz tutaj, ze ważne jest jak godnie żyjesz, a zapomniałeś o tym, ze
umieranie jest częścią życia i nie da sie tego oddzielić.
Człowiek ma takie samo prawo do godnego życia, jak i do godnej śmierci.

--
Cancer

.

4573 (20091104) __________

12. Data: 2009-11-05 09:39:52

Od: Marcin <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Cancer pisze:
> U?ytkownik "Marcin"

> Cz?owiek czyli (Homo sapiens) nie zdycha, tylko umiera, to zasadnicza
> r?nica.
To nie ja tylko jacek_placek_01 pierwszy uzyl tego zwrotu. Tez uwzam ze
czlowiek umiera.
Chociaz zwrot 'zdychać' w stosunku do np. małpy o inteligencji 2
letniego ludzkiego dziecka tez jest co najmniej kontrowersyjna

> Jedna z rzeczy, kt?re r?ni? Cie od zwierz?cia, to to, ze juz na etapie
> ma?ego dziecka wiesz ze umrzesz.
Dopiero w pewnym wieku. Wcześniej poza budowa ciała i pochodzeniem nie
różnimy sie od zwierząt

> Wypowiadasz sie jak typowy m?ody cz?owiek, kt?ry my?li, ze ?mier? go nie
> dotyczy, i ze b?dziesz ?y? wiecznie.
Wiem, ze umrę. Tak ja jak wszyscy. Może ze 100lat będzie inaczej

> Piszesz tutaj, ze wa?ne jest jak godnie ?yjesz, a zapomnia?e? o tym, ze
> umieranie jest cz?ci? ?ycia i nie da sie tego oddzieli?.
> Cz?owiek ma takie samo prawo do godnego ?ycia, jak i do godnej ?mierci.
Ale ciezko mowic o godnym umieraniu. Smierc sama w sobie nie jest niczym
godnym. Mowie o ostatnim etapie umierania, bo w zasadzie umieramy(pomalu
zbliżamy sie do śmierci) od samych narodzin.

13. Data: 2009-11-05 17:24:11

Temat: Re: Włosy mi staneły dęba
Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Buda Jacek" <s...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości
> Zaznaczam sprawa nie dotyczy mnie ,rodziny i moich znajomych
> przeczytałem i zdębiałem
> prosze o odpowiedz na c...@w...pl
>
> Zmyślone albo

Albo chcesz zaspamowac skrzynke pocztowa - coz takiego zlego uczynil(a) Ci
candri?

Biseptol
Fakty o AZS
Jaki ciśnieniomierz wybrać?
reumatyzm --> chore serce
paraliz spowodowany kichnieciem - czy to jest mozliwe