Włosy naturalnie lekko kręcone

1. Data: 2007-02-23 10:50:42

Temat: Włosy naturalnie lekko kręcone
Od: lucyna <d...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
jak w tytule mam włosy lekko kręcone ze skłonnością do
przetłuszczania,szukam jakiegoś dobrego szamponu,może macie
swój sprawdzony.

2. Data: 2007-02-23 15:36:40

Temat: Re: Włosy naturalnie lekko kręcone
Od: "Sukin.Kot" <n...@C...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "lucyna" <d...@a...pl> napisał w wiadomości
> Witam,
> jak w tytule mam włosy lekko kręcone ze skłonnością do
> przetłuszczania,szukam jakiegoś dobrego szamponu,może macie
> swój sprawdzony.

Witaj Lucynko, też mam takie włosy, na kroczu. Przyłączam się więc do
pytania.

--
przytule i obrzygam# 5793410

--> http://sukinkot.blox.pl <--

3. Data: 2007-02-23 23:20:43

Temat: Re: Włosykręcone
Od: "??? ????" <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

??? ???? ?????? ??????

???? ???? ??????? ??? ????? ?? ?????? ??????? ?? ?? ??? ??????
www.arabzwaj.com

???? ????? ??????? ??????? ?????

??? ????? ??????

????? ????? ?? ?? ??? ?????? www.arabzwaj.com
for marrige and friend ship???? ????? ??? ?????? ??????? ???? ????
????? www.arabzwaj.com

www.arabzwaj.com ???? ???? ????? ??????? ? ?????? ??????

www.arabzwaj.com ???? ????? ????? ????? ?????

the best web site formarrige and frindship www.arabzwaj.com???? ????
????? ??????? ? ??????

4. Data: 2007-02-24 01:06:30

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"lucyna" <d...@a...pl> wrote in message
> Witam,
> jak w tytule mam włosy lekko kręcone ze skłonnością do
> przetłuszczania,szukam jakiegoś dobrego szamponu,może macie
> swój sprawdzony.

ja mam takie wlosy i nie stosuje zadnych szamponow do wlosow
kreconych. wybieram nawilzajace.
jesli chce wzmocnic skret lokow/fal stosuje do tego preparaty wzamcnijace
naturalny skret wlosa. jednym slowem uzywam zwyklych szmponow
(ostatnio Herbal Essence) i jest ok.

iwon(K)a

5. Data: 2007-02-24 06:51:19

Temat: Re: Re: Włosy naturalnie lekko kręcone
Od: lucyna <d...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 23 Feb 2007 19:06:30 -0600, Iwon(k)a napisał(a):

> [...]
> jesli chce wzmocnic skret lokow/fal stosuje do tego preparaty wzamcnijace
> naturalny skret wlosa. jednym slowem uzywam zwyklych szmponow

Witam,
dziękuję.

Perfumy - roznice
kolagen