Wmawianie mlodziezy 100% skutecznosci antykoncepcji

1. Data: 2000-10-29 20:24:49

Temat: Wmawianie mlodziezy 100% skutecznosci antykoncepcji
Od: Grzegorz Redlarski <g...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!

Córka przyniosła do domu rozdawany bezpłatnie wrześniowy numer
"Jestem". I oto co w nim przeczytałem:

Pytanie:
"Od roku regularnie przyjmuję tabletki antykoncepcyjne" Słyszałam, że
ich skuteczność nie jest stuprocentowa. Dlaczego?"

Odpowiedź:
"[...] jej skuteczność jest tylko prawie stuprocentowa dlatego, że
statystyki są "pogarszane" przez te ciąże, do których dochodzi, gdy
kobieta zapomni o połknięciu pigułki lub jednocześnie przyjmuje
niektóre leki [...]"

Dalej jeszcze wspomniano o biegunkach i wymiotach. Czyli jeśli łykamy
regularnie i jesteśmy zdrowi, mamy wg dr Mariusza Grzelaka 100%
pewności, że do poczęcia dojść nie może.

Do lekarzy mam pytanie czy jest to prawda? Czy faktycznie w takich
warunkach pewność jest stuprocentowa?

gr

2. Data: 2000-10-29 22:21:51

Od: "Kasia Samsonowicz" <s...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Grzegorz Redlarski" <g...@k...net.pl> napisał w wiadomości
..
> [...]
> pewności, że do poczęcia dojść nie może.
>
> Do lekarzy mam pytanie czy jest to prawda? Czy faktycznie w takich

Nie jestem ginekologiem ale ponieważ sama zażywam lek antykoncepcyjny
interesuję się tym, ponieważ mnie to dotyczy bezpośrednio.I po to biorę
tabletki aby nie zajść w niepożądaną ciąże.
A teraz na temat.
Działanie Antykoncepcyjne rozpoczyna się w pierwszym dniu zażycia preparatu
i utrzymuje się także podczas siedmiodniowych przerw w jego
stosowaniu.Wyłącznie błędy w zażywaniu,takie jak nieregularne stosowanie
oraz być może także niezmiernie rzadkie,indywidualne warunki przemiany
materii,mogą jego niezawodność stawiać pod znakiem zapytania.Badania
statystyczne wykazują ,że w przypadku stosowania tego rodzaju preparatów
hormonalnych ciąża występuje raz na 500 lat stosowania,to znaczy u jednej z
500 kobiet stosujących przez cały rok tego rodzaju preparatów.
Co do całej reszty że wymioty,biegunka razem mogą doprowadzić do nie
zresorbowania się preparatu i w tedy należy zastosować dodatkowe metody
zabezpieczania(z wyjątkiem metody kalendarzowej według Knausa-Ogino i metody
pomiary tempetatury)
Dla mnie znaczy to że może się zdarzyć iż to właśnie ja będę tą 500 osobą
więc takiej 100%pewności nie mam.Preparat zażywam od 1,5 roku.
Ale może odezwie się specjalista i wytłumaczy wszelkie wątpliwości.
--
Pozdrawiam:)))
Kasia,Zbyszek

3. Data: 2000-10-29 23:57:26

Od: Kaja <f...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kasia Samsonowicz napisał(a):

> Działanie Antykoncepcyjne rozpoczyna się w pierwszym dniu zażycia preparatu

Nie w pierwszym dniu, tylko po miesiącu stosowania!

> [...]
> zabezpieczania(z wyjątkiem metody kalendarzowej według Knausa-Ogino i metody

To co Ty za dziadoskie tabletki bierzesz?...Najlepiej zrezygnuj z tego.

> Dla mnie znaczy to że może się zdarzyć iż to właśnie ja będę tą 500 osobą
> więc takiej 100%pewności nie mam.Preparat zażywam od 1,5 roku.

Bardzo przytyłaś?

> Ale może odezwie się specjalista i wytłumaczy wszelkie wątpliwości.

No właśnie...Może doktor Waldim :-)

Kaja

4. Data: 2000-10-30 06:07:51

Od: Daria Szymanska <d...@c...se> szukaj wiadomości tego autora

in article 3...@f...pl, Kaja at f...@f...pl wrote on
00-10-30 00.57:

> Kasia Samsonowicz napisa?(a):

> Nie w pierwszym dniu, tylko po miesiaœcu stosowania!

A skad ty czerpiesz takie informacje?

> Bardzo przyty?as´?
T czy sie przytyje zalezy jakim sie jest lakomczuchem, bo tabletki wzmarzaja
apetyt , a nie powoduja tycie.....

Pozdrawiam
Daria

5. Data: 2000-10-30 06:20:29

Od: Daria Szymanska <d...@c...se> szukaj wiadomości tego autora

in article B622CE10.1BA7%d...@c...se, Daria Szymanska at d...@c...se
wrote on 00-10-30 07.07:

> [...]
>
> A skad ty czerpiesz takie informacje?

> T czy sie przytyje zalezy jakim sie jest lakomczuchem, bo tabletki wzmarzaja
Z leku , aby nie robic bledow zaczynam je robic :-)Oczywiscie ma byc
wzmazaja.

POzdrawiam
Daria

6. Data: 2000-10-30 11:09:00

Od: "Jolanta Pers" <j...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kaja napisał(a) w wiadomości: <3...@f...pl>...

>Nie w pierwszym dniu, tylko po miesiącu stosowania!

"Będę dziś asertywna." (c) by Jubal

Wiesz co, może zacznij sobie szukać jakiejś pracy albo zajmij się
czymkolwiek konkretnym zamiast wypisywać głupoty na newsach, bo dotąd, za co
się nie zabierzesz, czy to depresja, czy antykoncepcja, czy to, komu się na
pogotowiu wypisuje recepty na Postinor, pisujesz w konwencji hiszpańskiej:
co strzał, to byk.

Co do "miesiąca stosowania", to albo nie umiesz czytać, albo ktoś Cię bardzo
okłamał. Zresztą jedno nie wyklucza drugiego.

>To co Ty za dziadoskie tabletki bierzesz?...Najlepiej zrezygnuj z tego.

Nie są dziado_w_skie, takie zastrzeżenie dotyczy absolutnie wszystkich
doustnych środków antykoncepcyjnych. Teraz uwaga, będzie wolno i wyraźnie:
łykasz pigułkę -> wymiotujesz, zanim minęły 4 godziny niezbędne do jej
wchłonięcia -> nie ma się co wchłaniać, pigułka nie działa. Mam wyjaśnić
dokładniej czy wystarczy?

>Bardzo przytyłaś?

Stwierdzenie bardzo na temat. Jak zresztą 90% bzdur, które wypisujesz.

>No właśnie...Może doktor Waldim :-)

Jak się zbiera takie dane statystyczne, "dradam" już tłumaczył w
news:39f8ecad$1@ns13.kwinfo.com i powinno to być zrozumiałe dla wszystkich o
IQ większym od IQ rozwielitki.

JoP

--
j...@m...pl
http://www.sf.magazyn.pl

7. Data: 2000-10-30 20:12:23

Od: Jakub Mendys <j...@i...com> szukaj wiadomości tego autora

Mnostwo calusow dla wszystkich dzieci ktore urodzily sie jako skutek 100%
skutecznych srodkow anty. I dla ich rodzicow tez.

Kuba

8. Data: 2000-10-30 21:06:27

Od: Kaja <f...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jolanta Pers napisał(a):

> [...]
> pogotowiu wypisuje recepty na Postinor, pisujesz w konwencji hiszpańskiej:

To idź na pogotowie i zobacz czy Ci dadzą...Powodzenia!...Mnie ten
specyfik jest niepotrzebny :-)
Co do reszty, to może masz rację ale ja nie strzelam.

> Co do "miesiąca stosowania", to albo nie umiesz czytać, albo ktoś Cię bardzo
> okłamał. Zresztą jedno nie wyklucza drugiego.

Niby kto miałby mnie okłamać...Do proszków dołączone są ulotki, na
których jak
wół jest napisane, że 100% pewność jest po miesiącu stosowania ale Ty
może
zażywasz jakieś "od pierwszego dnia".

> Stwierdzenie bardzo na temat. Jak zresztą 90% bzdur, które wypisujesz.

Coś podobnego?...nie wiedziałaś, że od tabletek antykoncepcyjnych
"poprawia" się
tusza?
Co do wymiotów: nie brałam pod uwagę, że proszek można zwrocić i
metoda ta
staje się nieskuteczna a jak organizm nie przyjmuje to sygnał, żeby
zmienić
specyfik.

> Jak się zbiera takie dane statystyczne, "dradam" już tłumaczył w
> news:39f8ecad$1@ns13.kwinfo.com i powinno to być zrozumiałe dla wszystkich o
> IQ większym od IQ rozwielitki.

Jeżeli tłumaczył i Ci wytlumaczył, to po co dalej pytasz?

Z mojej strony EOT...nie jestem taka doświadczona w antykoncepcji i nie
chcę pisać głupot :-)

Kaja

9. Data: 2000-10-31 00:03:19

Od: <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mnostwo calusow dla wszystkich dzieci ktore urodzily sie jako skutek 100%
> skutecznych srodkow anty. I dla ich rodzicow tez.
>
> Kuba

Taaa... a wielodzietnym rodzinom z np: 6 lub 11 dziecmi i oczywiscie wszystkimi
planowanymi, jak zapierala sie moja katechetka...

jesli nie potraficie udzielic odpowiedzi to sa dwie najprostsze:
1) zadna metoda procz wyciecia narzadow rodnych nie jest 100%-owa, ale zalozyc
trzeba, ze corka Panska i tak kiedys, jesli juz tak sie nie stalo, zacznie
wspolzyc z chlopcami. W takiej sytuacji lepiej zmniejszyc ryzyko zajscia w
niepozadana ciaze niz czekac zagryzajac wargi: kiedy to jej sie noga powinie...

2) prosze zajrzec na strone www.ars.amandi.pl, tam latwiej zdobyc rzetelne
informacje...

p.s. i prosba do grupowiczow: nie piszcie rzeczy, ktore nie wiaza sie z
tematem, bo to tylko ogromnie utrudnia znalezienie odpowiedzi na zadane
pytanie, a jesli chcecie sie spierac to polecam icq albo cos innego np: mail.

z powazaniem

akimmu

10. Data: 2000-10-31 13:16:55

Od: "Jolanta Pers" <j...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kaja napisał(a) w wiadomości: <3...@f...pl>...

>To idź na pogotowie i zobacz czy Ci dadzą...Powodzenia!

Nie sądzę, żebym kiedykolwiek potrzebowała, ale nie widzę problemu - idzie
się i dają. Jak mojej koleżance ukradli plecaczek, w którym miała tabletki,
nie Positnor co prawda, tylko "normalne" tabletki antykoncepcyjne i nie
miała następnego opakowania, to poszła na pogotowie i dostała receptę.

A tak w ogóle, to zapytaj Waldima, czy te wszystkie osoby, którym wypisuje
recepty na nocnych dyżurach to prostytutki.

>...Mnie ten
>specyfik jest niepotrzebny :-)

Ale przydałaby Ci się cała masa innych. Takich na głowę.

> [...]
>których jak
>wół jest napisane, że 100% pewność jest po miesiącu stosowania ale Ty

W życiu nie słyszałam o żadnych normalnych dwuskładnikowych tabletkach
antykoncepcyjnych, które dawałyby zabezpieczenie po miesiącu. Jesteś pewna,
że to co zażywasz, to nie aspiryna? Albo witamina C?

>Coś podobnego?...nie wiedziałaś, że od tabletek antykoncepcyjnych
>"poprawia" się
>tusza?

Niektórym rzeczywiście się poprawia. Choćby dlatego, że przestaje występować
PSM i nie ma tych dodatkowych litrów wody zatrzymywanych w dzikich ilościach
w organizmie przed miesiączką.

A tyje się od jedzenia, nie od tabletek. (One nie mają nawet mitycznych
dwóch kalorii.)

> [...]
>metoda ta
>staje się nieskuteczna a jak organizm nie przyjmuje to sygnał, żeby

Tak, tak, jedyną przyczyną wymiotów oraz biegunek jest branie tabletek. Nie
istnieje coś takiego jak zatrucia pokarmowe, choroby zakaźne typu grypa
żołądkowa (gdzie rzuca się pawiem co pół godziny), salmonelle i inne takie,
osoby dorosłe nie miewają choroby lokomocyjnej.

Masz, Grzegorzu R., swoje myślące i wyedukowane społeczeństwo.

>Jeżeli tłumaczył i Ci wytlumaczył, to po co dalej pytasz?

W tym wątku, to akurat nie _ja_ pytam i nie mam wątpliwości. Wystarczy
przejrzeć posty z psm z ostatniego tygodnia.

>Z mojej strony EOT...nie jestem taka doświadczona w antykoncepcji

To lepiej się doświadcz. Jakby skłonność do prymitywnego trollingu miała być
dziedziczna, to lepiej nie rób ludzkości prezentu ze swoich genów.

> i nie
>chcę pisać głupot :-)

A to ci sensacja.

JoP

--
j...@m...pl
http://www.sf.magazyn.pl

Lojotok
Rak
Wplyw farb/rozpuszczalnikow itp. i ich skladnikow na organizm [PILNE]!!
nowotwory kości.
Raz juz bylo o dopasowaniu soczewek