Wnioski badania echokardiologicznego

1. Data: 2004-03-24 19:57:36

Temat: Wnioski badania echokardiologicznego
Od: "remina" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Bardzo proszę o objaśnienie wniosku wyniku badania echokadiologicznego: "niewielkiego
stopnia wypadanie płatka zast.mitr(lub m.tr), ze śladową falą zwrotną bez znaczenia
hemodynamicznego". Lekarz kardiolog stwierdził, że nie jest to nic poważnego,nie
zapisał żadnych leków ale chciałabym się więcej dowiedzieć na temat tej wady
(choroby?), czy jest ona nabyta, czy wrodzona, czego się mogę w związku z nią
spodziewać, jak z tym żyć na codzień.
Dziękuję za każdą informację i radę.
Pozdrawiam - Remina

2. Data: 2004-03-24 20:17:50

Temat: Re: Wnioski badania echokardiologicznego
Od: Piotr Kasztelowicz <p...@r...am.torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 24 Mar 2004, remina wrote:

> [...]
tej wady (choroby?), czy jest ona nabyta, czy wrodzona, czego się mogę w związku z
nią spodziewać, jak z tym żyć na codzień.

raczej wrodzona ale nie jest to wada serca (napisane jest ze bez
znaczenia hemodynamicznego) tylko nastepstwo "lagodnej" odmiennosci
w budowie platka zastawki...

P.
--
Piotr Kasztelowicz <P...@r...am.torun.pl>
http://renata.am.torun.pl

Jak to sie nazywa ?
Rybomunyl
Za wysokie cusnienie, pomocy (przydlugie)
Ból po prawej stronie klatki piersiowej
Re: Reumatoidalne zapalenie stawów