Woda z akwarium

1. Data: 2002-11-07 19:44:07

Temat: Woda z akwarium
Od: "Darek" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Czy woda z akwarium nadaje sie do podlewania kwiatkow? W domu mam wielkie
akwa (to moje) i dzungle kwiatow (to zony), moze dojdziemy do
porozumienia.?.. :)
Raz w tygodniu podmieniam ok 75 l starej wody z akwa (z kupkami rybek). Czy
roslinki beda po tym lepiej rosly?? Nadmieniam, ze w akwa sa tez rosliny.
Czy ktos moze wypowiedziec sie na ten temat? Dzieki z gory. Darek

2. Data: 2002-11-22 21:06:25

Temat: Re: Woda z akwarium
Od: "esseirion" <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Darek" <d...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> roslinki beda po tym lepiej rosly?? Nadmieniam, ze w akwa sa tez rosliny.
> Czy ktos moze wypowiedziec sie na ten temat? Dzieki z gory. Darek

Hmmm jak podlewałam kiedys swoje kwiatki to po jakims czasie zauwazylam ze
doniczki i ziemia w nich pachną "rybą" :)) ALe na szczescie tata ma kawał
ogrodu wiec i tak sie nie marnowalo ^^

-esseirion

ps: gdzies kiedys czytalam tylko nie wiem czy to bylo kategorycznie nie czy
bardzo tak na temat podlewania kwiatow woda z akwarium :)

jakieś odgrodzenie
Tarnina w USA
Aaukaria - drzewo
czosnek zimowy