Wodka anyzowa

1. Data: 2002-01-24 21:31:23

Temat: Wodka anyzowa
Od: c...@i...pl (Marychna) szukaj wiadomości tego autora

Czy macie pomysly na jakies drinki z tej wodki.
Z gory dzieki.

Marychna

Codzienny, bezplatny Biuletyn Ekonomiczny. Informacje gospodarcze.
Gielda. Kursy. Stopy. Waluty... http://biznes.interia.pl/biuletyn/

1. Data: 2002-01-24 21:44:41

Temat: Re: Wodka anyzowa
Od: "Adiola" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Marychna" <c...@i...pl> napisal w wiadomosci
> Czy macie pomysly na jakies drinki z tej wodki.
> Z gory dzieki.

Jak masz Ouzo to tylko woda i kropla cytryny, ale jak wodka podobnej rasy to
nie wiem, ale smak prowokuje do zrobienia drinka jak z Ouzo.

Pozdr.
Adiola

1. Data: 2002-01-25 01:39:35

Od: "porky" <d...@b...gnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

hmmmm.... stare czasy - kiedy Royal na rynku byl :))))
Drinkow nie znam ale wedzoy halibut :))))))))))))))))) dla smaku (zaraz sie
rozplyne)
Pozdro. Porky

1. Data: 2002-01-25 10:52:57

Od: "T.W." <w...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Marychna" <c...@i...pl> wrote in message
> Czy macie pomysly na jakies drinki z tej wodki.

W Grecji Anglicy pili Ouzo ze Spritem/7-up i lodem i choc wygladalo to jak
male swietokradztwo, sprobowalismy i jest po prostu pyszne !!!

Pozdrawiam i przyjemnosci :-)
Tomek

1. Data: 2002-01-25 11:20:41

Od: "Perfekcja" <p...@r...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marychna" <c...@i...pl> napisał w wiadomości
> Czy macie pomysly na jakies drinki z tej wodki.
> Z gory dzieki.
>
> Marychna

Z sokiem wiśniowym ( ale takim z kartonika, a nie z zaprawą)
Pat.

1. Data: 2002-01-25 14:52:34

Od: <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy macie pomysly na jakies drinki z  tej wodki.
> Z gory dzieki.
>
> Marychna
A jaka anyzowka, ouzo (mniej slodka grecka) czy sambuca (slodka jak cukier
wloska)? Chocby nie wiem ile mieszanek to anyz zawsze bedzie w smaku dominowal.
Proponuje najlepiej z woda albo lodem i nic ponadto. Drink z anyzem to prosta
droga do rygi.J.

1. Data: 2002-01-26 00:59:03

Od: l...@w...pdi.net (Dariusz K. Ladziak) szukaj wiadomości tego autora

On 25 Jan 2002 15:52:34 +0100, <r...@p...onet.pl> wrote:

> [...]
>Proponuje najlepiej z woda albo lodem i nic ponadto. Drink z anyzem to prosta

Ale w Rydze to raczej z kminkiem robili... (Alasch Kuemmel...)

--
Darek

Flądra - bardzo pilne!!!
wiam wszystkich