Wojna o papier toaletowy

11. Data: 2016-02-09 18:07:43

Temat: Re: Wojna o papier toaletowy
Od: "Chiron" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "XL" <n...@g...com> napisał w wiadomości
news:dec753a4-1296-4354-b64e-cd9f3c7397ff@googlegrou
ps.com...
W dniu wtorek, 9 lutego 2016 11:51:06 UTC+1 użytkownik Chiron napisał:
> Użytkownik "XL" <n...@g...com> napisał w wiadomości
ps.com...
> [...]
ipermarketow-polskie-sieci,163,0,1960099.html

> [...]
>
> Problem tu jest to, ze podatek ten dotknie takze polskich przedsiebiorcow.
> Wegry wprowadzily podatek tylko dla cudzoziemskich. Opierajac sie na tej
> ustawie- giganty, ktore formalnie sa luznym zwiazkiem setek franczyz
> (Media
> Markt, Intermarche, Bricomarche, etc)- nie zaplaca nic- bo przeciez kazdy
> sklep z osobna nie podpada pod te ustawe. Czyli- wielu wielkim
> zagranicznym
> nic nie zaszkodzi. Przeciwnie- podatek ten dotknie z pewnoscia polskie
> sieci, które jeszcze staraja sie konkurowac z zagranicznymi- jak

Oj oj, te "polskie" - czy one takie polskie, doprawdy nie trafisz za tym...

https://www.facebook.com/WybieramPolskieProdukty/pos
ts/1625219694408906

============================
To jeszcze moze ujdzie jakos. Piotr i Pawel to IMHO spolka postkomuchow

--

Chiron

12. Data: 2016-02-09 18:16:02

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2016-02-09 18:07, obywatel Chiron uprzejmie donosi:
> [...]
ts/1625219694408906

> ============================
> To jeszcze moze ujdzie jakos. Piotr i Pawel to IMHO spolka postkomuchow

Czyli gdzie nie spojrzysz - wszędzie dupa.

13. Data: 2016-02-09 18:35:54

Od: XL <n...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu wtorek, 9 lutego 2016 18:07:41 UTC+1 użytkownik Chiron napisał:
> [...]
ts/1625219694408906

> ============================
> To jeszcze moze ujdzie jakos. Piotr i Pawel to IMHO spolka postkomuchow

No raczej. Polecam artykuł (co prawda sprzed kilku lat, ale nie widzę, żeby im się
gorzej działo) - oraz (a może SZCZEGÓLNIE) komentarze pod nim:
http://www.gloswielkopolski.pl/artykul/784750,piotr-
i-pawel-wosiowie-kryzysu-nie-ma-jest-tylko-spowolnie
nie,id,t.html

3-]

14. Data: 2016-02-09 18:37:05

Od: XL <n...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu wtorek, 9 lutego 2016 18:16:34 UTC+1 użytkownik Qrczak napisał:
> Dnia 2016-02-09 18:07, obywatel Chiron uprzejmie donosi:
ps.com...

ts/1625219694408906

> Czyli gdzie nie spojrzysz - wszędzie dupa.

PO-stkomunistyczna albo zagramaniczna :->

15. Data: 2016-02-09 18:56:32

Od: "Chiron" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Qrczak" <q...@q...pl> napisał w wiadomości
> Dnia 2016-02-09 18:07, obywatel Chiron uprzejmie donosi:
ps.com...

ts/1625219694408906

> Czyli gdzie nie spojrzysz - wszędzie dupa.

Dupa jako efekt braku dekomunizacji

--

Chiron

Menu S&P: Negatywna perspektywa dla sektora bankowego w Polsce
Niesprawiedliwość
Śmiech - Gintrowski
"Przestałem być katolickim talibem, gdy zobaczyłem, że świat nie jest czarno-biały"
Myślicie...