Wojsko

1. Data: 2001-02-24 23:10:44

Temat: Wojsko
Od: "Yacool" <m...@p...multinet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy jest moze jakas lista chorob dzieki ktorym jest sie zwolnionym ze
sluzby wojskowej. Albo moze ktos z grupy wie cos na ten temat ? Z gory
dzieki.

2. Data: 2001-02-25 21:44:25

Temat: Odp: Wojsko
Od: "Adam Urbanik" <u...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Yacool <m...@p...multinet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:979etg$dl0$...@n...tpi.pl...
> Czy jest moze jakas lista chorob dzieki ktorym jest sie zwolnionym ze
> sluzby wojskowej. Albo moze ktos z grupy wie cos na ten temat ? Z gory
> dzieki.

Istnieje rozporządzenie ministra obrony narodowej albo rady ministrów
odnośnie tej sprawy - numerów nie pamiętam. Ale łatwo znajdziesz w Lex-ie
programie dla prawników, szukając pod hasłem wojsko - większe biblioteki
mają ten program.

Pozdrawiam Adam. - rezerwista

3. Data: 2001-02-25 23:13:11

Temat: Re: Wojsko
Od: "Lukasz" <l...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Podobno najlepsza jest astma...
Lukasz
l...@p...pl
-----------------------------

4. Data: 2001-02-26 07:49:30

Od: c...@i...pl (Cyb) szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 25 Feb 2001 00:10:44 +0100, "Yacool"
<m...@p...multinet.pl> wrote:

> Czy jest moze jakas lista chorob dzieki ktorym jest sie zwolnionym ze
>sluzby wojskowej. Albo moze ktos z grupy wie cos na ten temat ? Z gory
>dzieki.

Poszukaj w sieci.. gdzies jest spis za jaka dolegliwosc jaka kategoria
sie nalezy (swego czasu sam to odnalazlem i wydrukowalem) - jest to
uregulowane ustawowo.

jedna z ciekawszych pozycji byla kategoria D za marskosc watroby ;-)

pozdarwiam,
Cyb

5. Data: 2001-02-27 00:02:32

Od: "gregc" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

www.gregcc.republika.pl
tu znajdziesz informacje o odroczeniach itd.
gregc

--
Nie nalezy rezygnowac z dobrej teorii, nawet jesli sie nie sprawdza...
www.gregcc.republika.pl

> Czy jest moze jakas lista chorob dzieki ktorym jest sie zwolnionym ze
> sluzby wojskowej. Albo moze ktos z grupy wie cos na ten temat ? Z gory
> dzieki.

Jakie jest ryzyko zarazenia sie pryszczyca podczas pobytu w Anlii na farmie ?
informacje medyczne w sieci
Sprzedam nerkę
Nie chce usunac ciazy
Migdalki