Wolę za sąsiada geja, lesbijkę, niż katolika z PiS.

1. Data: 2014-11-14 00:54:07

Temat: Wolę za sąsiada geja, lesbijkę, niż katolika z PiS.
Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

A wiecie ma rację;

Choć sam jestem HETERO, to NIKT nie ma prawa odmawiać komukolwiek do życia jakie sam
wybrał i sposobu postępowania. Osoby uzurpujący sobie prawo do narzucania innym norm
moralnych, zarazem będąc ślepym i bezkrytycznymi wobec pedofilii księży, czy w
przypadku noworodka z Poznania, którego ojcem był ksiądz, mówią innym jak mają
postępować ?. Dlaczego nie było krytyki haniebnego zachowania księdza z Poznania, ze
strony prawicowych obrońców życia poczętego !!! Prawicowe oszołomy bronią zygoty a
poczęte dziecko przez księdza czym jest dla prawicowych obrońców życia !!! Chyba od
tej obłudy zaraz zwymiotuję.

Dlaczego pary homoseksualne nie mogą żyć zgodnie z własną wolą ? Dlaczego są tym
osobą odmawiane prawa do normalnej egzystencji. Czy ktoś jest fanatycznym katolikiem,
homoseksualistą czy kimkolwiek zechce być, przecież to jego, i tylko jego prywatna
sprawa. Nie może być tak, aby mniejszość jaką są katolicy w Polsce , narzucali całemu
ogółowi społeczeństwa jakieś normy. Na szczęście Polska nie jest jeszcze krajem
wyznaniowym. Próba dyskredytacji związków partnerskich, ukierunkowuje Polskę jako
kraj z przewagą ciemnogrodu, zapyziałego zaścianka, zatrzeciewionego fanatyzmu, braku
tolerancji z dominacją krzyża i różańca.

Czy katolicka poprawność polityczna nakazuje opluwanie wszystkich, co nie są
zwolennikami "katolickiego punktu widzenia" ? Czy aby dyskryminacja homoseksualistów
przez fanatycznych katolików nie jest obłudą ? Dam taki przykład - Romana
Polańskiego za rzekomą pedofilię to fanatyczni katolicy , ukamienowaliby , ale
księdza-pedofila ci sami wręcz bronią, czy to nie jest obłuda !!! Czy koloratka za
fanatycznych katolików stanowi usprawiedliwienie chociażby dla pedofilii, skoro
fanatyczni katolicy broniący księży -pedofilii, to widocznie tak samo postępują z
własnymi dziećmi.

NIGDY nie spotkałem się z agresją ze strony środowiska homoseksualnego, to są ludzie
rzeczowi, otwarci na każdy problem z przyjemnością się z nimi rozmawia, są OK. Choć
miałem RAZ przypadek, gdy zwolniony z pracy za niekompetencję powoływał się na
"dyskryminację", ale swój rzekomy "homoseksualizm", chciał wykorzystać do wyłudzenia
odszkodowania. Dlatego dla mnie BARDZIEJ wartościowym człowiekiem jej gej, czy
lesbijka niż zatrzeciewiony katolik z PiS z Krakowskiego Przedmieścia.

2. Data: 2014-11-16 09:00:08

Od: Trybun <i...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-11-14 o 00:54, glob pisze:
> A wiecie ma rację;
>
> Choć sam jestem HETERO, to NIKT nie ma prawa odmawiać komukolwiek do życia jakie
sam wybrał i sposobu postępowania.

Wobec tego dlaczego odmawiasz tego prawa katolikowi z PiSu?

3. Data: 2014-11-16 15:10:05

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Bo to agresywni maniacy.

Hail hydra!
Berek
Obywatela doprowadzić!
A Terlikowskiego i Ziemkiewicza złapali, czy ci patrioci kryli się na tyłach?
Jarek znów bierze dopalacze :-)