Jarek znów bierze dopalacze :-)

1. Data: 2014-11-12 14:35:59

Temat: Jarek znów bierze dopalacze :-)
Od: "Ghost" <g...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

Właśnie wymyślił, że za Hofmana i jego kolegów odpowiada premier Kopacz, w
związku z tym ma się zdymisjonować i zrzec mandatu.
I pomyśleć, że są tym kraju ludzie chcący mieć takiego wariata za premiera.

Nie, jemu nie trzeba było Hofmana, kolo ma jakieś podświadome blokady
(strach przed wygraną?), które każą mu przed każdymi wyborami powiedzieć coś
takiego co zrujnuje wynik. Tak jest za każdym razem.

2. Data: 2014-11-12 15:53:06

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

To nie ludzie tylko buractwo, u buractwa masz wszystkich winnych tylko nie oni,
przerwóci się ty jesteś winien lub żyd, to skrajna patologia tak się zachowuje, w
domach patologicznych masz tak, że co tatuś spierdoli dzieci w dupę dostają. Ale oni
myślą że Jaruś z biskupem prawdę mówi, bo patologia myśli że ich mechanizm, wszyscy
winni tylko nie my, to norma.

3. Data: 2014-11-12 16:35:51

Temat: Re: Jarek znów bierze dopalacze :-)
Od: "Moonski" <c...@i...nz> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ghost" <g...@e...com> napisał w wiadomości
> [...]
> związku z tym ma się zdymisjonować i zrzec mandatu.
> I pomyśleć, że są tym kraju ludzie chcący mieć takiego wariata za

za kontrolę procesu rozliczania delegacji.
jesteś aż taki durny, czy może myślisz, że inni są?
nie są.

M.

4. Data: 2014-11-12 16:50:39

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 12 Nov 2014 16:35:51 +0100, Moonski napisał(a):

> [...]
>
> za kontrolę procesu rozliczania delegacji.
> jesteś aż taki durny, czy może myślisz, że inni są?

JEST durny - przecież właśnie dlatego myśli, że inni są.

5. Data: 2014-11-12 17:20:46

Od: Sonn <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-11-12 16:35, Moonski pisze:

> Użytkownik "Ghost" <g...@e...com> napisał w wiadomości
>
> za kontrolę procesu rozliczania delegacji.
> jesteś aż taki durny, czy może myślisz, że inni są?
> nie są.

Znowu chlasz?
Premier kontroluje proces rozliczania delegacji?
Chyba w tej twojej śmiesznej firemce

--
Sonn

6. Data: 2014-11-12 17:33:59

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ghost" <g...@e...com> napisał w wiadomości
> Właśnie wymyślił, że za Hofmana i jego kolegów odpowiada strach przed
> wygraną, I pomyśleć, że są tym kraju ludzie chcący mieć takiego wariata za
> premiera.
>
> Nie, jemu nie trzeba było Hofmana, kolo ma jakieś podświadome blokady, w
> związku z tym ma się zdymisjonować i zrzec mandatu.
> które każą mu przed każdymi wyborami powiedzieć coś
> takiego premier Kopacz
>co zrujnuje wynik. Tak jest za każdym razem.

No tak, masz rację:-)))
--

Chiron

---
Avast.

7. Data: 2014-11-12 18:01:04

Od: grzeda <p...@n...eu> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-11-12 o 14:35, Ghost pisze:
> Właśnie wymyślił, że za Hofmana i jego kolegów odpowiada premier Kopacz,
> w związku z tym ma się zdymisjonować i zrzec mandatu.

Wina Kopacz.

> Nie, jemu nie trzeba było Hofmana, kolo ma jakieś podświadome blokady
> (strach przed wygraną?), które każą mu przed każdymi wyborami powiedzieć
> coś takiego co zrujnuje wynik. Tak jest za każdym razem.

Ja jestem sie gotow zalozyc o np. zlotego JW, ze PiS nie bedzie mial
najwiekszej liczby poslow w sejmikach wojewodzkich. Nie znajde tu jednak
chetnego.

8. Data: 2014-11-12 18:07:15

Od: "Ghost" <g...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Moonski" napisał w wiadomości grup

Użytkownik "Ghost" <g...@e...com> napisał w wiadomości

>za kontrolę procesu rozliczania delegacji.
>jesteś aż taki durny, czy może myślisz, że inni są?
>nie są.

Hahahah, dynda, nieodmiennie funkcjonujesz w oparach absurdu.

9. Data: 2014-11-12 18:26:34

Od: Dariusz K. Ładziak <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ghost pisze:
> [...]
> (strach przed wygraną?), które każą mu przed każdymi wyborami powiedzieć
> coś takiego co zrujnuje wynik. Tak jest za każdym razem.

Jakie tam blokady - ot, cwana gapa - mając 25 - 30% wyniku nie wygrywa,
nie rządzi, nie ponosi odpowiedzialności - a państwowe dotacje z naszych
(pan płaci, pani płaci...) lecą...

Też bym chciał - ale pamiętam że prostytutka to zawód, a charakter to...

--
Darek

10. Data: 2014-11-12 18:38:41

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> I pomyśleć, że są tym kraju ludzie chcący mieć takiego wariata za za
> kontrolę procesu rozliczania delegacji.
> Hahahah, dynda, nieodmiennie funkcjonujesz w oparach absurdu.
Jeszcze raz- powoli i zrozumiale proszę

--

Chiron

---