Wózek Panthera

1. Data: 2003-03-24 20:30:41

Temat: Wózek Panthera
Od: Jacek Sztajnke <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Szukam kontaktu do polskiego importera wózków Panthera
celem zakupu wózka.
pzdr
J.

2. Data: 2003-03-24 21:01:57

Temat: Re: Wózek Panthera
Od: p...@p...onet.pl (Piotr M :) szukaj wiadomości tego autora

We poniedziałek 24 marca 2003 o 21:30:41 Można było na grupie przeczytać :

JS> Szukam kontaktu do polskiego importera wózków Panthera
JS> celem zakupu wózka.
JS> pzdr
JS> J.

Witaj szanowny(a) Jacek

APCO Sp. z o. o. Wózki - Panthera Znanieckiego 14 03-980 Warszawa
022/671-40-25

Proszę bardzo sprawdź tylko telefon bo nie wiem jak długo to wisiało w
sieci :) jeśli oni nie pomogą na pewno będą mieli namiary na
dystrybutora. z Jakiego jesteś miasta było by prościej szukać

--
Pozdrowienia,
Piotr mailto:p...@p...onet.pl

3. Data: 2003-03-25 07:38:16

Od: "Jacek Sztajnke" <j...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

p...@p...onet.pl (Piotr M :) napisał(a):

> [...]
> sieci :) jeśli oni nie pomogą na pewno będą mieli namiary na
> dystrybutora. z Jakiego jesteś miasta było by prościej szukać

Trójmiasto.

4. Data: 2003-03-26 14:49:07

Od: "EwA" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jacek Sztajnke" napisał w wiadomości napisał(a):

> Trójmiasto.

Mam takie samo pytanie odnośnie PAthery ...lecz także importerów
Kueschalla... i też odnośnie Trójmiasta. U kogo kupować, kto ma podpisaną
umowę z Pomorską Kasą Chorych?

Pozdrawiam
Ewa

http://www.gazeta.pl/usenet/

5. Data: 2003-03-27 09:28:22

Od: "Jacek Sztajnke" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mam takie samo pytanie odnośnie PAthery ...lecz także importerów
> Kueschalla... i też odnośnie Trójmiasta. U kogo kupować, kto ma podpisaną
> umowę z Pomorską Kasą Chorych?

Importer Panthery nie daje znaku życia (choć wysłałem do nich e-maila).
Natomiast mam namiar na Kuschalla.
Napisz do mnie na priva.

J.

renta
Gdansk / Osoba niepelnosprawna zatrudni ...
Osoba niepelnosprawna zatrudni asystetna osobistego
odliczenia ze względu na inwalidztwo
Oferta pracy