Oferta pracy

1. Data: 2003-03-24 17:54:23

Temat: Oferta pracy
Od: Andrzej Abraszewski <a...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

http://samisobie.clan.pl/of_pracy.htm

2. Data: 2003-03-24 18:05:29

Temat: Re: Oferta pracy
Od: "M S" <m...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

> http://samisobie.clan.pl/of_pracy.htm

I co to będzie? Wypożyczalnia cukierków miętowych? :DDDDDD
Maćkoski

3. Data: 2003-03-25 07:27:32

Temat: Re[2]: Oferta pracy
Od: p...@p...onet.pl (Piotr M :) szukaj wiadomości tego autora

We poniedziałek 24 marca 2003 o 19:05:29 Można było na grupie przeczytać :

MS> I co to będzie? Wypożyczalnia cukierków miętowych? :DDDDDD
MS> Maćkoski

Witaj szanowny(a) M

jeśli posiadasz bardziej atrakcyjne oferty pracy to wyślij je do A.A. na
SaSo albo na drugą stronę ( drugą według kryterium powstania) PSI. może
komuś się przyda. Natomiast to co napisałeś wedle tego co się w mojej
okolicy mówi to lanie wody, bicie piany itd. w każdym razie mało
konkretne dla autora postu sądzę ze nie chodziło mu o test twojego
poczucia humoru

--
Pozdrowienia,
Piotr mailto:p...@p...onet.pl

4. Data: 2003-03-25 11:54:01

Od: "LM" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie sztuka wydrwić - sztuka samemu coś zaproponować w zamian

LM

5. Data: 2003-03-25 16:27:17

Od: "M S" <m...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie sztuka wydrwić - sztuka samemu coś zaproponować w zamian

Ludzie, luzik, wiosna idzie :-))
Czy na tej grupie trzeba gadać tylko o niskich rentach, politykach, którzy
nas mają gdzieś, problemach zdrowotnych/sprzętowych???
Zażartować nie można???

"wesoły-ponad-okoliczności-osobiste"
Maćkoski

6. Data: 2003-03-26 09:33:28

Od: p...@p...onet.pl (Piotr M :) szukaj wiadomości tego autora

We wtorek 25 marca 2003 o 17:27:17 Można było na grupie przeczytać :

MS> Ludzie, luzik, wiosna idzie :-))

Witaj szanowny(a) M

Można a nawet należy problem nie w tym czy można ale jak w jaki sposób.
Gdyby to zdanie było za do za trudne do zrozumienia odsyłam do takich
autorów żartów jak : Panie: Szymborska, S Grodzieńska, Panowie :
Słonimski, Jeremi Przybora, czy,Młynarski

Ale wiem ze za dużo wymagam jeśli chodzi o takt i błyskotliwość

--
Pozdrowienia,
Piotr mailto:p...@p...onet.pl

7. Data: 2003-03-26 11:10:31

Temat: Re: Re[2]: Oferta pracy
Od: "M S" <m...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ale wiem ze za dużo wymagam jeśli chodzi o takt i błyskotliwość
> Piotr
Człowieku jeśli ciebie czymkolwiek uraziłem, to nie był mój cel!
A "wypożyczalnia" jest cytatem z dawnego wydania "powtórki z rozrywki" w
radiowej Trójce.
Od tamtego czasu używam tego określenia wobec wszystkich lokali o
nieokreślonym przeznaczeniu (lub w budowie, gdy nie wiadomo co to będzie).
Skąd wiesz o moim takcie czy błyskotliwości, skoro mnie nie znasz, skąd
wiesz kim jestem?
Maćkoski

8. Data: 2003-03-26 13:21:25

Od: "Waldemar " <w...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Panowie MS,LM,Piotr
o co te spory , ale "kto sie czubi ten sie lubi" :-))
Faktycznie potrzebny jest "luzik"
Ja się skontaktowałem , umówiłem , może coś z tego będzie. Dzięki autorowi.
Pozdrawiam
Waldemar

9. Data: 2003-03-26 14:55:00

Od: "EwA" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Może też ze mnie "burak"... ale przyznam, że robawił mnie ten tekst o
"wypożyczalni". Ponadto nie chce krytykować samej ideii ogłoszenia, lecz
czytając je w poważnej prasie jakiejś "Wyborczej" np. nie potraktowałabym go
zbyt poważnie. Tylko jakieś zaufanie do A.A. inaczej nie do niego nastawiło
i tyle.

Pozdrawiam i życzę więcej poczucia humoru
Ewa

list wysłany z serwisu SamiSobie_Prawo-renta socjalna
renta i dzialalnosc gospodarcza
Trudno gojaca się rana [dlugie]
list wysłany z serwisu SamiSobie_Prawo-renta socjalna
cena za...