Wozek dla dziecka

1. Data: 2003-05-28 19:56:52

Temat: Wozek dla dziecka
Od: "Tomasz Gumny" <t...@i...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Przymiarzam się do zakupu nowego wózka dla dziecka (14lat). Dotychczas
używaliśmy wózków Comfort, ale ostatni był kiepskiej jakości, poza tym
rehabilitant ma zastrzeżenia do pozycji dziecka w tym wózku. Przejrzałem
oferty Comfort, Akson i Hossa i jakoś żaden model nam nie pasuje. Może ktoś
zna jeszcze innych dystrybutorów lub producentów?
TG

2. Data: 2003-06-03 10:11:38

Temat: Re: Wozek dla dziecka
Od: BeataM <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

A tu zaglądałeś? http://www.alumobilex.pl/
Ja właśnie czekam na ich wózek, ale dla 6-latka.
W ofercie mają więcej niż na stronie i inne też. Najlepiej zadzwonić i
umówić się. Do nas pan z tej firmy przyjechał i mogliśmy poprzymierzać
się do wózka, i dopiero wybrać.

Re: neas
Uzdrowiciele...
wzrok