Wplyw na psychike

1. Data: 2000-10-18 07:02:38

Temat: Re: Wplyw przekazu międzyklatkowego na psychike widza ki nowego
Od: "roger" <r...@e...put.poznan.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Techniki programowania podświadomości to raczej fakt, nie mit...

Dowody?
rgr

1. Data: 2000-10-18 07:24:25

Temat: Re: Wplyw na psychike
Od: "roger" <r...@e...put.poznan.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Kefas" <p...@p...fm> wrote in message
> Witam
>
> Poszukuje materialow opisujacych wplyw mediow na psychike czlowieka.
Chodzi
> mi dokladnie o umieszczenie w krotkich filmikach (np.reklamach), co pare
> klatek konkretnego napisu,

ciach

http://www.wiedzaizycie.pl/98074200.htm

A co do pobocznego wątku pól w TV to jest tak:
Kamera pobiera najpierw pierwsze pole linia po linii, następnie wraca do
"górnego prawego" rogu i zaczyna pobieranie drugiego pola. Oczywiście
pobieranie pola troszkę trwa, więc na drugim niektóre elementy sceny są już
w innych miejscach. Ergo - nie można mówić że występuje 25 obrazów które są
wyświetlane w dwóch połowach.
Ergo 2 - nie pokrzykuje się na innych jak się samemu nie rozumie pewnych
rzeczy.

rgr, adiunkt Laboratorium Przetwarzania Obrazów Politechniki Poznanskiej

1. Data: 2000-10-18 10:34:51

Od: m...@c...pl (Marcin Kielesiński) szukaj wiadomości tego autora

Witam serdecznie Pszemol ! :)

W dniu 18-Paź-00, napisałeś(aś):

> Techniki - ogólnie? Tak... ale czy akurat ta technika?

Trudno powiedzieć, poprostu trzeba by było sprawdzić to doświadczalnie
:). A bardziej poważnie - jeśli można samemu coś sobie "wmówić",
tudzież wpłynąć na podświadomość - to wpływ poprzez komunikaty
podprogowe powinien być podobny...

Marcin Kielesiński
e-mail: m...@c...pl, www: http://www.viper.pl/~reborn/
IRC: MisterQ ICQ:67690939
PowerPC Amiga OS3.5 and DOpus Magellan 5.8 happy user

--
Archiwum grupy dyskusyjnej pl.sci.psychologia
http://niusy.onet.pl/pl.sci.psychologia

1. Data: 2000-10-18 11:00:03

Od: m...@c...pl (Marcin Kielesiński) szukaj wiadomości tego autora

Witam serdecznie roger ! :)

W dniu 18-Paź-00, napisałeś(aś):

> Dowody?

Nie zdarzyło Ci się kiedyś usnąć ze strasznie trudnym problemem, który
rano wydał się nagle bardzo prosty? Owszem, można to wytłumaczyć
również zmęczeniem psychicznym, ale co z sytuacją gdy rozwiązanie
pojawia się po dwóch, trzech dniach? Nagle masz przebłysk - "to tak
można zrobić?"...

Nie wiem na ile hipnoza jest uważana przez Was za metodę naukową - ale
AFAIK można w tym stanie zasugerować pewne działanie danemu
osobnikowi... I z dużą dozą prawdopodobieństwa taka osoba bezwiednie
postąpi zgodnie z sugestią.

1. Data: 2000-10-18 12:58:34

Od: "roger" <r...@e...put.poznan.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> również zmęczeniem psychicznym, ale co z sytuacją gdy rozwiązanie
> pojawia się po dwóch, trzech dniach? Nagle masz przebłysk - "to tak

Zaskakują pewne fakty które wcześniej przecież ŚWIADOMIE wprowadziłem.

Dowody? :-)

rgr

1. Data: 2000-10-23 05:10:47

Od: "Diana" <a...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Marcin Kielesiński <m...@c...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:y...@c...pl...

> [...]
> również zmęczeniem psychicznym, ale co z sytuacją gdy rozwiązanie
> pojawia się po dwóch, trzech dniach? Nagle masz przebłysk - "to tak

Dokładnie tak. :) Jest to tzw. wgląd jako rezultat nagłego przełamania
poprzednio wytworzonego nastawienia i restrukturyzacji problemu. Zresztą
wgląd nie pojawia się tylko przy rozwiązywaniu pojedyńczego trudnego
problemu, ale np. podczas długotrwałego uczenia się czegoś, co z początku
jest nie bardzo zrozumiałe (zresztą to jest też związane z efektem
przeuczenia).

Pozdrawiam,
Diana

1. Data: 2000-10-23 08:51:31

Od: "roger" <r...@e...put.poznan.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Diana" <a...@a...net> wrote in message
> [...]
> problemu, ale np. podczas długotrwałego uczenia się czegoś, co z początku
> jest nie bardzo zrozumiałe (zresztą to jest też związane z efektem

Jeszcze raz powtarzam - Kojarzysz informacje wprowadzone uprzednio podczas
lektury jakis materialow, dyskusji lub programu TV - ale normalnego. Nie ma
to nic wspolnego z przekazem "miedzyklatkowym".

rgr

1. Data: 2000-10-23 16:29:52

Od: "Diana" <a...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik roger <r...@e...put.poznan.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:8t0tj2$n5c$...@r...torun.pdi.net...

[...]

> [...]
ma
> to nic wspolnego z przekazem "miedzyklatkowym".

Hmm... Czy to było do mnie? Bo ja nic o wpływie przekazu międzyklatkowego
nie pisałam. :)

Pozdrawiam,
Diana

1. Data: 2000-10-24 07:37:44

Od: "roger" <r...@e...put.poznan.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> ma
>
> Hmm... Czy to było do mnie? Bo ja nic o wpływie przekazu międzyklatkowego
> nie pisałam. :)

Aha, hm tego. To ja przepraszam.

rgr

Ps. A spojrz no na tytul postu...
Ktos na poczatku tego watku (stad slowo powtarzam) tym argumentem wspieral
ten tytul. Chiba trza go zmienic.

Czy umysł jest produktem mózgu?
(none)
poziom niedostępny