Wpływ piwa na stan zdrowia

1. Data: 2004-07-01 14:14:56

Temat: Wpływ piwa na stan zdrowia
Od: "Tete" <T...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Bardzo lubię piwo, wypijam przynajmniej dwie butelki piwa dziennie.
Tak częste spożywanie w moim wieku(24lata),może mieć wpływ na moje zdrowie i
organy wewnętrzne takie jak żołądek i nerki?
W tej chwili mam już trzeci dzień przerwy ale wieczorem jest ciekawy mecz i
było by miło oglądać trzymając szklankę schłodzonego heinekena.

Pozdrowienia
Tete

2. Data: 2004-07-01 14:41:24

Temat: Re: Wpływ piwa na stan zdrowia
Od: "Radoslaw HORODNICZY" <x...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> W tej chwili mam już trzeci dzień przerwy ale wieczorem jest ciekawy mecz
> było by miło oglądać trzymając szklankę schłodzonego heinekena.

tutaj jeszcze przydala by sie twoja waga, ale 2 dziennie to lajt
za to juz powyzej 3 to moze szkodzic

jedno to kazdemu lekarz nawet moze zasugerowac :))

3. Data: 2004-07-01 14:53:16

Od: Marek Bieniek <a...@s...re.invalid> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 1 Jul 2004 16:41:24 +0200, Radoslaw HORODNICZY wrote:

> jedno to kazdemu lekarz nawet moze zasugerowac :))

Nie zawsze i nie każdemu.

m.
Marek Bieniek (mbieniek na epic pl)

4. Data: 2004-07-01 15:36:33

Od: "Szachysta" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie zawsze i nie każdemu.

IMHO lepsze (dobre) wino niz piwo. Przynajmniej nie tuczy... :)

pozdro
Szachysta

5. Data: 2004-07-02 08:47:56

Od: Hektor <m...@N...alternatywa.net> szukaj wiadomości tego autora

"Tete" <T...@w...pl> napisał(a) wnews:cc16a9$jk3$1@atlantis.news.tpi.pl:

> [...]
> W tej chwili mam już trzeci dzień przerwy ale wieczorem jest ciekawy
> mecz i było by miło oglądać trzymając szklankę schłodzonego heinekena.

Jesli 2 heinekeny to troche niedobrze :)
Wez zacznij pic porzadne piwo a nie jakies "gazowane". Heineken jest bardzo
dobre, smaczne ale nie w Polsce w ktorej to go rozlewaja i sam inny ;(
W Slowacji to dopiero smakuje!
Polecam Ci Perle z Lublina :) Albo Kozlaka z Olsztyna :)

--
Pozdr. Hektor

6. Data: 2004-07-02 11:05:35

Od: "Krzysztof (Suzuki Kokushu)" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Heineken jest bardzo
> dobre, smaczne ale nie w Polsce w ktorej to go rozlewaja i sam inny ;(
> W Slowacji to dopiero smakuje!

Przepraszam ale IMVHO picie Hainekena na Słowacji to lekka paranoia. Tak
jakbyś się wybrał do włoskiej restauracji w Tuluzie. Może dlatego tak
uważam, że do Heinekena niezależnie od źródła pochodzenia oraz niewątpliwej
intensywności reklamy nigdy nie miałem większego przekonania.

--
Krzysiek, EBP

7. Data: 2004-07-02 15:59:52

Od: "Tete" <T...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> W Slowacji to dopiero smakuje!
> Polecam Ci Perle z Lublina :) Albo Kozlaka z Olsztyna :)

Perłe znam bardzo dobrze i swego czasu piłem tylko to piwo a Heineken,
którego pijam w domu przed telewizorem najlepiej smakuje w Holandii :)
Ostatnio lubię Tyskie gronie z beczki i butelkowego Żubra, którego polecam.
Jak jutro uda mi się pojechać na rajd Kormoran na pewno spróbuje Kozłaka :)

Pozdrowienia
Tete

8. Data: 2004-07-02 16:47:53

Od: Hektor <m...@N...alternatywa.net> szukaj wiadomości tego autora

"Tete" <T...@w...pl> napisał(a) wnews:cc40vv$hbi$1@nemesis.news.tpi.pl:

> [...]
> Ostatnio lubię Tyskie gronie z beczki i butelkowego Żubra, którego
> polecam. Jak jutro uda mi się pojechać na rajd Kormoran na pewno

To widze ze swoj chlop jestes! Zdrowia zycze! ... :)

--
Pozdr. Hektor

9. Data: 2004-07-02 16:49:00

Od: Hektor <m...@N...alternatywa.net> szukaj wiadomości tego autora

"Krzysztof (Suzuki Kokushu)" <k...@p...onet.pl> napisał(a)
wnews:33jsajhd66n5.2u2kk2z6he7k$.dlg@40tude.net:

> [...]
> tak uważam, że do Heinekena niezależnie od źródła pochodzenia oraz
> niewątpliwej intensywności reklamy nigdy nie miałem większego

Chodzilo mi o to ze Heineken lepiej smakuje np w Slowacji niz w Polsce. Tak
samo wina ktore sa rozlewane w naszym kraju sa jakies takie rozcienczone,
dlatego lubie Egri bikavera :)

--
Pozdr. Hektor

10. Data: 2004-07-03 08:26:37

Od: "Piotrek" <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hektor wrote:
> "Tete" <T...@w...pl> napisał(a)
> wnews:cc16a9$jk3$1@atlantis.news.tpi.pl:
> Polecam Ci Perle z Lublina :) Albo Kozlaka z Olsztyna :)

jestem z olsztyna i az wstyd mi sie zrobilo, ze nie znam. zadegustowalem
wiec wczoraj - dobre. ale 2 takie maja troche mocniejszy efekt ;)

--
http://staniek.net/

jak zablokowac wirusa
Rak jąder