Wracają wasze kochane PGRy

31. Data: 2016-02-15 11:41:58

Temat: Re: Wracają wasze kochane PGRy
Od: Naja <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-02-15 o 11:05, Kviat pisze:
> W dniu 2016-02-15 o 10:37, Naja pisze:
>> W dniu 2016-02-15 o 10:30, Kviat pisze:
>>> Tu masz zdjęcie z 1944 roku:
>>> https://pl.wikipedia.org/wiki/Smuga_kondensacyjna
>>> http://lotnictwo.net.pl/3-tematy_ogolne/14-samoloty_
na_wysokosciach_przelotowych/1927-smugi_kondensacyjn
e-9.html

> [...]
> 100 m, pełno tego syfu przy każdej kasie w byle markecie i ludzie to
> wpierniczają jak cukierki :)

> Z kim ty się zadajesz? :)

> Ależ skąd :) Jak człowiek był młody i piękny, to i świat wydawał się
> piękniejszy. Niektórzy twierdzą, że pamiętają jak to za komuny dobrze
> było :) I tęsknią za tym... Zadziwiające, ale wytłumaczalne.

> Widocznie nie pamiętasz, albo nie chcesz pamiętać, żeby nie popsuły
> wspomnień kryształowego nieba ;)
>
> Napisz, proszę, że jaja sobie robisz w celu zwiększenia stężenia głupoty

myślałam że jesteś poważnym rozmówcą, ale się pomyliłam. ty tu zwyczajne
kpiarskie pyskówki uskuteczniasz :-)

--
tak wole być widzącą w ciemnościach niż oślepioną oświeceniem

32. Data: 2016-02-15 11:46:34

Od: "Chiron" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Naja" <s...@g...com> napisał w wiadomości

> [...]
> ze słońcem,mrozem i kryształowo błękitnym niebem po którym też latały
> samoloty ale nie zostawiały smug wiszących nad łbem kilka godzin.

W internecie znajdziesz zdjęcia, gdzie na niebie na raz występują dziesiątki
"smug kondesacyjnych"- krzyżujących się, tworzących wzory- jakby ganiały się
po niebie dziesiątki samolotów. No ale samolotów nie widziano- a taka
gonitwa musiałaby być widoczna.
Najgorsze jest to, że już nawet spytać nie można- bo Kviatki wyszydzą

--

Chiron

33. Data: 2016-02-15 11:52:37

Od: "Chiron" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

wiadomości news:XnsA5AF6A06E87D3budzik61pocztaonetpl@127.0.0.1.
..
> Użytkownik Chiron c...@o...pl ...

> Tak odebrałem uwage o wzbudzeniu reflekcji - to juz nie jest tylko opis
> Twojej opinii.

> Naprawde?

Naprawdę. Pytam, bo wielu ludzi po prostu powtarza coś- propaguje
(najczęściej nieświadomie)- pewne memy, powiedzenia- które tak naprawdę
służą tylko zaciemnieniu obrazu- nigdy wyjaśnieniu. Jednym z nich jest
słynna spiskowa teoria dziejów. Oznacza ona, że za nawet większocią wydarzeń
na świecie- stoją spiski. Mniejsze lub większe.Ktoś, kto to głosi- z
automatu bywa wyśmiewany. Jednak najczęściej jak się zastanowić- to jest to
zwyczajnie prawda. Niewiele jest takich spraw, za którymi nie stoi taki
spisek- nawet malutki. Ot- spotkali się gdzieś "U Sowy"- czy w innym
"Hiltonie", jak z Kulczykiem- i ustalili co trzeba. A potem wykonują. A czy
w ogóle jakieśprawy załatwia si inaczej? Uważna obserwacja prowadzić musi do
wniosku, że im ważniejsza sprawa- tym większe prawdopodobieństwo tego, że
stoi za nią jakiś spisek.

--

Chiron

34. Data: 2016-02-15 11:54:41

Od: Kviat <kviat@NIE_DLA_SPAMUneostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-02-15 o 11:41, Naja pisze:

> myślałam że jesteś poważnym rozmówcą, ale się pomyliłam. ty tu zwyczajne
> kpiarskie pyskówki uskuteczniasz :-)

Badam reakcje oszołomstwa na fakty.
Niesamowite... jakby ktoś ich pokropił święconą wodą :)

Pozdrawiam
Piotr

35. Data: 2016-02-15 12:04:07

Od: Kviat <kviat@NIE_DLA_SPAMUneostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-02-15 o 11:46, Chiron pisze:

> W internecie znajdziesz zdjęcia, gdzie na niebie na raz występują
> dziesiątki "smug kondesacyjnych"- krzyżujących się, tworzących wzory-
> jakby ganiały się po niebie dziesiątki samolotów.

I co w tym takiego dziwnego?
http://www.twojapogoda.pl/wiadomosci/110985,smugi-lo
tnicze-wisza-nawet-14-godzin

> No ale samolotów nie
> widziano-

Czemu zmyślasz?

> a taka gonitwa musiałaby być widoczna.

To kup sobie radar i lornetkę.

> Najgorsze jest to, że już nawet spytać nie można- bo Kviatki wyszydzą

Ty nie pytasz. Ty tworzysz bzdury w stylu "No ale samolotów nie widziano".

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

36. Data: 2016-02-15 12:07:35

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 15.02.2016 o 12:04, Kviat pisze:
> I co w tym takiego dziwnego?
> http://www.twojapogoda.pl/wiadomosci/110985,smugi-lo
tnicze-wisza-nawet-14-godzin

Smugi kondensacyjne zanikają zaraz za samolotem, chemtrails wiszą. Poza
tym są zdjęcia gdzie dokładnie widać jak coś wychodzi z samolotu.

37. Data: 2016-02-15 12:09:12

Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-02-15 o 08:40, Kviat pisze:

> Mogę polecić coś, co tobie pomoże.

coś od Ghościkowej może?

Dębska

38. Data: 2016-02-15 12:18:39

Od: Naja <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-02-15 o 11:54, Kviat pisze:

> Badam reakcje oszołomstwa na fakty.
> Niesamowite... jakby ktoś ich pokropił święconą wodą :)

oświecony troll erudyta? a może zamiast marnować parę na to, że innych
jest złe i ciemnogrodzkie, przekonaj że twoje jest lepsze i dokądś
prowadzi :-) chyba ci zaszkodziło powietrze z Danii ;-)

--
<< Nowela "Janko Muzykant" podobała mi się dlatego bo Janko miał talent
i marnował go.>>

39. Data: 2016-02-15 12:59:32

Od: Kviat <kviat@NIE_DLA_SPAMUneostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-02-15 o 12:18, Naja pisze:

> oświecony troll erudyta? a może zamiast marnować parę na to,

Zaraz tam marnować... niektórzy znaczki zbierają, inni piszą doktoraty z
częstotliwości występowania trądzika u młodzieży wiejskiej z początków
XII w...
Ludzie mają różne rozrywki :)

> że innych
> jest złe i ciemnogrodzkie, przekonaj że twoje jest lepsze i dokądś
> prowadzi :-)

Mam jakąś teorię spiskową wymyślić? :)

> chyba ci zaszkodziło powietrze z Danii ;-)

Mówisz, że polecasz?
Jeszcze nie byłem, ale skoro tak namawiasz, to w tym roku postaram się
zahaczyć i sprawdzić organoleptyczne.

Pozdrawiam
Piotr

40. Data: 2016-02-15 14:22:38

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2016-02-15 11:52, obywatel Chiron uprzejmie donosi:

Oczywiście zawsze są to jacyś inni.

Dowcip ornitologiczny
Amerykańscy senatorowie ...
Prawda jednak boli