Wrastajace sie paznokcie.

1. Data: 2002-01-17 23:47:37

Temat: Wrastajace sie paznokcie.
Od: "Andrzej Mikołajczyk" <s...@b...sprint.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.
Wiem ze problem byl poruszany juz na grupie, ale nikt nie pisal
gdzie mozna pozbyc sie tego paznokcia.
Jesli ktos moglby mi polecic jakiegos lekarza/kosmetyczke w
Olsztynie to bylbym wdzieczny.
Chcialbym tez dowiedziec sie co najlepiej zrobic z tym paznokciem.
Czy zrywac, czy przycinac czy cos innego robic, meczy mnie to juz jakis
czas i chcialbym nie czuc wiecej bolu zakladajac skarpety. :)
Z gory dziekuje za pomoc.
Pozdrawiam.

--
| ===> Andrzej "silniczek" Mikołajczyk <======= |
| --> mailto:s...@b...sprint.com.pl - ICQ UIN: #15884186 <-- |

2. Data: 2002-01-19 12:14:32

Temat: Re: Wrastajace sie paznokcie.
Od: "Adam Janiak" <j...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie kosmetyczka - zgłoś się do najbliższej poradni chirurgicznej (oczywiście
ze skierowaniem od lekarza POZ)! Wyleczenie wymaga niewielkiego zabiegu
plastyki wałów paznokciowych w znieczuleniu miejscowym.
Powodzenia
Adam Janiak

Nauka - Czym wspomoc
Dieta po resekcji jelit ?
epilepsja
nadzerka???
Slaskie Dni Medycyny Spolecznej i Zdrowia Publicznego