Wreszcie skonfigurowałem grupę :)))

11. Data: 2002-09-12 10:55:04

Temat: Re: Wreszcie skonfigurowałemgrupę :)))
Od: "Jano" <j...@r...lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej :)
Widzę, że ciekawie rozwineliście mojego posta :)))

Pozdrawiam
Jano
Użytkownik "Pearl" <p...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:allall$khq$1@news2.tpi.pl...
> Użytkownik "Michal Dziwisz" <m...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości

____________________

12. Data: 2002-09-12 14:04:16

Od: "Górnik" <Górnik@kopalnia.com> szukaj wiadomości tego autora

Po wielu godzinach ciężkiej pracy Górnik wykopał post
news:alprpv$ec8$1@news.lublin.pl w którym Jano napisał(a):

> Hej :)
> Widzę, że ciekawie rozwineliście mojego posta :)))

Wycinaj niepotrzebne cytaty , sygnaturki, wiadomosci systemowe...
Tak bedzie wygodniej. Serio :)

--
Górnik

13. Data: 2002-09-12 15:38:55

Od: "Pearl" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jano" <j...@r...lublin.pl> napisał w wiadomości
> Hej :)
> Widzę, że ciekawie rozwineliście mojego posta :)))

A Ty nie stosujesz się do dobrych rad. :-)
Nadal brak u Ciebie:

Pozdrawiam.
Perła
Rozpasanie i hulaszczy tryb życia emerytów i rencistów rujnują budżet RP.
(C) Pearl

test po raz n-ty
Podatek winietowy dla właścicieli samochodów
Pomocy:niemiecki-tłumac zenie
OT jesze reklama
WP ping - test