Wroc - sklep z bielizna meska

1. Data: 2004-12-08 23:09:28

Temat: Wroc - sklep z bielizna meska
Od: Ewa <s...@u...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc

Chcialabym sprawic mojemu facetowi stringi meskie. Prosze zaproponujcie
dobrą marke i sklep we Wroclawiu z duzym wyborem, ( nie mam na mysli
sexshopu)

Ewa

1. Data: 2004-12-09 09:16:34

Temat: Re: Wroc - sklep z bielizna meska
Od: puchaty <p...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chcę rzucić pl.rec.uroda w diabły, ale Twoje posty Ewa mnie niestety
powstrzymują:
>.. ( nie mam na mysli
> sexshopu)

Pewnie by Cię tam nawet nie wpuścili.

puchaty

1. Data: 2004-12-09 11:58:54

Od: "SloMa" <tescem(wytnijto)@autograf.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kobieto, sorry za wyrazenie, POGIELO CIE???
A moze chcesz zeby Cie zostawil?
facetowi chcesz kupowac stringi?

wiem co mowie, sam tez kiedys dostalem stringi, i to byly ostatnie nasze
swieta...
A co do wrazen okolotylkowych z noszenia tego czegos, to nie moge pojac jak
wam to nie przeszkadza? Nawet glupich sznurowek nie mozna zawiazac bo
wlazi to uporczywie w tylek....
Choc na kobietach to zdecydowanie ladniej wyglada;)

uroda z funfotka.pl
plecy
moja biedna cera :(
test - no text sorry