Wróciłem z urlopu ...

1. Data: 2010-08-16 11:15:10

Temat: Wróciłem z urlopu ...
Od: zażółcony <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

... i zaglądam. Co słychać ? ;)

2. Data: 2010-08-16 11:31:10

Temat: Re: Wróciłem z urlopu ...
Od: Qrczak <q...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2010-08-16 13:15, niebożę zażółcony wylazło do ludzi i marudzi:
> ... i zaglądam. [...] ;)

Trudno. Trzeba z tym jakoś żyć.

Qra
--
Piszę na newsach od lat, mając na względzie poziom interlokutorów.
Używam prostych zdań z jednym podmiotem i jednym orzeczeniem.

3. Data: 2010-08-16 11:36:35

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 16 Aug 2010 13:15:10 +0200, zażółcony napisał(a):

> ... i zaglądam. Co słychać ? ;)

Nic.

4. Data: 2010-08-16 12:13:25

Od: zażółcony <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Qrczak" <q...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Piszę na newsach od lat, mając na względzie poziom interlokutorów.
> Używam prostych zdań z jednym podmiotem i jednym orzeczeniem.

Dwa proste zdania, a ja się podmiotu doszukać nie mogę...
Czy to oznacza, że dla niektórych interlokutorów upraszczasz jeszcze
bardziej ?

5. Data: 2010-08-16 12:28:45

Od: Qrczak <q...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2010-08-16 14:13, niebożę zażółcony wylazło do ludzi i marudzi:

> Użytkownik "Qrczak" <q...@o...pl> napisał w wiadomości

> Dwa proste zdania, a ja się podmiotu doszukać nie mogę...
> Czy to oznacza, że dla niektórych interlokutorów upraszczasz jeszcze
> bardziej ?

Podmiot na urlopie.

Qra

6. Data: 2010-08-16 13:02:12

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

zażółcony napisał(a):
> ... i zagl�dam. Co s�ycha� ? ;)

O jak dobrze, że ciebie nie było, tłum szalonej kołtunerii rzucił się
na globa i znając ciebie stanąłbyś jako roztrzygający:)

7. Data: 2010-08-16 14:04:57

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

glob napisał(a):

> O jak dobrze, że ciebie nie było, tłum szalonej kołtunerii rzucił się
> na globa i znając ciebie stanąłbyś jako roztrzygający:)

Ale tak się głowie ostatnio, co jest w grupach dyskusyjnych, że tak
przyciągają wariatów, zaburzeńców. No bo albo w polsce z ludzmi jest
ostro gorzej, albo tu różne zaburzone buractwo cholera wie dlaczego
lgnie, ty wiesz Redart?

8. Data: 2010-08-17 12:27:00

Od: zażółcony <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "glob" <r...@g...com> napisał w wiadomości
.googlegroups.com...

> [...]
>przyciągają wariatów, zaburzeńców. No bo albo w polsce z ludzmi jest
>ostro gorzej, albo tu różne zaburzone buractwo cholera wie dlaczego

Coraz więcej ludzi ucieka w świat wirtualny stawiając jego artefakty
wyżej niż relacje międzyludzkie. Nasze mózgi coraz bardziej
przechylają się na rzecz pracy intelektualnej i abstrakcyjnej kosztem
pracy emocjonalnej. I emocje kuleją.

A ja na starość zostanę pszczelarzem i mam wszystko gdzieś ;)

9. Data: 2010-08-17 12:39:12

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 17 Aug 2010 14:27:00 +0200, zażółcony napisał(a):

> [...]
> pracy emocjonalnej. I emocje kuleją.
>
> A ja na starość zostanę pszczelarzem i mam wszystko gdzieś ;)

Ja jestem od kilku lat - nie czekałam z tym do starości. Z jednym i z
drugim zresztą :-)

10. Data: 2010-08-17 13:06:03

Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 17 Sie, 14:39, Ikselka <i...@g...pl> wrote:

> Ja jestem od kilku lat - nie czekałam z tym do starości. Z jednym i z
> drugim zresztą :-)

Zabawnie to brzmi jeśli uwzględni się upór i emocje jakie wkładasz w
dyskusje,
chłoszcząc innych za brak zaangażowania :-)

Stalker

Z punktu widzenia nocnego portiera część 1 i część 2
Boję się zewnętrza
Von Braun, jak on "widzi"?
rodzicielka maryja panna
MEZALIANS