[Wrocław] dziewczyny, mamy zaległości

1. Data: 2005-09-19 14:56:07

Temat: Re: [Wrocław] dziewczyny, mamy zaległości
Od: "Darecka" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

O! To ja tez sie zapowiadam. Tylko tak wstepnie, bo moj syneczek moze
wywinac jakis numer a i jego tatusiowi moze w ostatniej chwili cos wypasc i
trzeba bedzie zostac w domu z dzieckiem.
Strusia znam, ale jak Was poznam? jakis dyskretny 'znak-sygnal' na stoliku
poprosze.
Darecka

----------------------------
Matik Alboom www.wacu.dta.pl/kos

1. Data: 2005-09-19 18:06:55

Od: Darth Magda <t...@n...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 19 Sep 2005 10:16:39 +0200, Asia Witek wrote:

> Użytkownik "Kruszyzna" <kruszyzna@[spam_won]gazeta.pl> napisał w wiadomości

> jak dla mnie może być.
> 23.09, piątek, o 19 w Strusiu :)

Niby w Strusiu już byłyśmy, a jak już powtarzać to lepiej Marche (bo
dawno), ale jak chcecie do strusia, to może być i struś

--
Magda

1. Data: 2005-09-19 18:10:55

Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego pięknego dnia, a był(a) to poniedziałek, 19 września 2005 16:56
użytkownik Darecka, sącząc kawkę, wyklepał:

> O! To ja tez sie zapowiadam. Tylko tak wstepnie, bo moj syneczek moze
> wywinac jakis numer a i jego tatusiowi moze w ostatniej chwili cos wypasc
> i trzeba bedzie zostac w domu z dzieckiem.

Trzymam kciuki za syneczka i tatusia :)

> Strusia znam, ale jak Was poznam? jakis dyskretny 'znak-sygnal' na stoliku
> poprosze.

Dobra, kobity, słowo się rzekło, kobyłka u płota. Stolik zaklepałam na 19 w
Strusiu (konkretnie się to nazywa Pizzeria pod II Strusiem). Pan się pytał,
co to za impra, powiedziałam, że babiniec zlezie się na ploty :)
A znakiem rozpoznawczym będzie jakaś karteczka na stoliku - stolik będzie
niedaleko drzwi, bo tam są większe, wgłąb lokalu już są mniejsze.
Do zobaczenia w piątek :) A może ubierzemy żółte czapki? Nie, może lepiej
nie :)

Krusz.
--
Kruszyna
#GG 3084947

1. Data: 2005-09-19 18:12:20

Od: "Asia Witek" <a...@S...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Darecka" <d...@g...pl> napisał w wiadomości

> Strusia znam, ale jak Was poznam? jakis dyskretny 'znak-sygnal' na stoliku

na stoliku zazwyczaj stoi karteczka z tajemniczym napisem "P.R.U" :)

pozdr
Asiek

1. Data: 2005-09-19 22:26:53

Od: "Asia Witek" <a...@S...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Darth Magda" <t...@n...poczta.onet.pl>
napisał w wiadomości news:dgmuis$hdn$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Niby w Strusiu już byłyśmy, a jak już powtarzać to lepiej Marche (bo
> dawno), ale jak chcecie do strusia, to może być i struś

Ula też się może zjawi ;)

pozdr
Asiek

1. Data: 2005-09-20 04:37:29

Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego pięknego dnia, a był(a) to wtorek, 20 września 2005 00:26 użytkownik
Asia Witek, sącząc kawkę, wyklepał:

> Ula też się może zjawi ;)

Super! Właśnie o niej myślałam :)

Krusz.
--
Kruszyna
#GG 3084947

1. Data: 2005-09-20 20:20:18

Od: Darth Magda <t...@n...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 19 Sep 2005 20:10:55 +0200, Kruszyzna wrote:

> Dobra, kobity, słowo się rzekło, kobyłka u płota. Stolik zaklepałam na 19 w
> Strusiu (konkretnie się to nazywa Pizzeria pod II Strusiem).

Zaklepane na piątek 23 czy 30 wrzesnia?

--
Magda

1. Data: 2005-09-21 06:29:51

Od: Kruszyzna <kruszyzna@[spam_won]gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 9/20/2005 10:20 PM,Użytkownik Darth Magda usiadł wygodnie i napisał:

> Zaklepane na piątek 23 czy 30 wrzesnia?

23 oczywiście, TEN piątek, TEN piątek.

Krusz.
--
Kruszyna
GG 3084947

1. Data: 2005-09-21 21:00:38

Od: Katarzyna Kulpa <k...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Asia Witek wrote:

> na stoliku zazwyczaj stoi karteczka z tajemniczym napisem "P.R.U" :)

ja bym napisala "perfum" :)

no bo wracam po 2 tygodniach, zagladam na p.r.u a tu co? perfum w
pelnym rozkwicie, w pierwszym napotkanym sabdżekcie :)

-- kasica

1. Data: 2005-09-22 07:32:38

Od: "Asia Witek" <a...@b...bcx.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Katarzyna Kulpa" <k...@h...pl> napisał w wiadomości

> ja bym napisala "perfum" :)

zawsze można iść na kompromis: "PeRfUm" ;)

pozdr
Asiek

A do ślicznej spódniczki, śliczna czapeczka.
Claudia z zegarkiem
Abgymnic - czy dziala?
rozstępy
rozstępy