Wróżenie z fusów. Czyli trąba przed trąbą, albo empatia.

1. Data: 2003-08-21 13:21:55

Temat: Wróżenie z fusów. Czyli trąba przed trąbą, albo empatia.
Od: "puciek2" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

NIE WTAJEMNICZENII, NIE CZYTAĆ. GROZI PORAŻENIEM MÓZGU !!!

Jerzy,
czym się różni Twoje pisarstwo tutaj od jarania marichuany ?
Nie, nie to chciałem napisać i jednocześnie to właśnie.
Ale przecież Ty wiesz (chyba najlepiej ?), że tego o czym teraz ja piszę nie da
się przekazać inaczej niż 'telepatycznie'. A i tak wtedy możemy jedynie udawać,
że któryś z nas zrozumiał naprawdę i jednocześnie wtedy możemy być absolutnie
pewni że zrozumieliśmy obaj (JA DOPIERO TERAZ I JEDNOCZEŚNIE OD ZAWSZE).
Albo inaczej DUPA MILAREPY. Myślisz, że dlaczego 'nikt' nie rozumie tego co
piszesz ? A kto chce oglądać kostropatą DUPĘ ?

'DOZGONNIE' TWÓJ, GAMPOPPA /tfu puciek/

PS.
Pisałeś że jesteś już zmęczony i chciałbyś aby ktoś przejął od CIEBIE pałeczkę
na PSP. Nie rób tego, bo co pozostało MILAREPIE po pokazaniu DUPY albo JEZUSOWI
po śmierci na krzyżu ?

1. Data: 2003-08-21 13:58:38

Od: "eTaTa" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "puciek2" <p...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
pałeczkę
> na PSP. Nie rób tego, bo co pozostało MILAREPIE po pokazaniu DUPY albo

Ależ o to chodzi - mamy niedosyt transferu, poza zwierzęcego.
Wiemy, że człowiek potrafi więcej, niż pokojarzyć parę faktów,
a na tej podstawie za pomocą, tfu! logiki, wysnuć wniosek.

Wiemy, że podobnie jak dziewoje, potrafi ogarnąć przestrzeń,
a zupełnie inaczej niż one - świadomie wyprodukować myśl.
Przy czym "świadomie" - użyłem nie encyklopedycznie - bo niema,
takiego_odpowiedniego słówka.

Transfer :
> Nie rób tego, bo co pozostało MILAREPIE po pokazaniu DUPY albo JEZUSOWI
> po śmierci na krzyżu ?

Prosty transfer z w/wymienionych - to spory błąd.
Zupełnie inne formy/punkty/styczne odniesienia.
Inne zapatrywania/potrzeby/cel.

A najgorszy błąd, kryje się w samym tym pytaniu.
Nie wiesz, co im zostało - i to Cię obnaża. Niestety.
Albo szukasz w miejscach nieadekwatnych/nie_w_tym.

Poprostu. Nie znalazłeś. Gdybyś znalazł. Nigdy byś tego
nie napisał - Słowo Ci daję.

pozdrówki z opryszczonej pupy :-))

ett

To ze Cię to obnaża, to nie wada/nieszczęście,
Wprost przeciwnie. Wystarczy wspomnieć Tomka,
z Akwintu :-))

Wystarczy się pozbyć, strachu - nagości.
Oczywiście nie w sensie - seksualnym,
choć gdzieś pewnie drzemie. Zawsze drzemie, jak się panuje,
nad zbójem :-))

1. Data: 2003-08-22 13:13:09

Temat: PRZEPROSINY
Od: "puciek2" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wszystkich, którzy uwierzyli, że cokolwiek rozumiem przepraszam.
Wpadłem w Saleriego trombę w szklance wody...
Mam chwilowo dosyć tej grupy...
Próbuję się od niej na jakiś czas oderwać...
Zajebiste mam doświadczenie dziury w mózgu na razie (miejmy nadzieje)...
Byćmoże to efekt kombinowania z głodzeniem siebie...
Mam kłopot z nadwagą...

Pa.

Zboczenie... psychologii :) (vs Tresura paranoi !)
Trąby w Pućkach albo O teorii K. Dąbrowskiego. cz. 1 było: Re: Paranoja...
Trąby w Pućkach cz. 2
"Pewna zasada"/Bóg"/"Trzeci czynnik"/"Klucz mistyczny Newtona"/"Namakiri" itd. itp. Było m.in.: Re: sedno moralnosci
"Wzorcowa" fobia. było: Re: strach przed porodem