Wrzody - jak wykryc?

1. Data: 2003-03-09 10:21:38

Temat: Wrzody - jak wykryc?
Od: "Tomek" <tomo4u(wytnij to)@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Od kilku miesiecy mam bole w okolicach zoladka.
Niestety tryb zycia, duzo stresu sprawia ze sadze ze to moga byc wrzody.
Czy moge sie jakos sam przekonac o tym?
(przed pojsciem do lekarza)
Kiedys slyszalem o jakichs testerach, a moze Wy cos wiecie?
Jak jest z uleczaniem wrzodow.

Pozdrawiam
Tomek

2. Data: 2003-03-09 13:42:47

Temat: Re: Wrzody - jak wykryc?
Od: "krzys" <n...@p...wam> szukaj wiadomości tego autora

Ja mam tez pytanie odnosnie wrzodow. Gdzie moza znalezc spis produktow,
ktore mozna spozywac w chorobie wrzodowej? Czy np. ryz jest skodliwy dla
chorego zoladka?

Pozdrawiam,
Krzysiek

3. Data: 2003-03-09 17:27:27

Od: "^YelloY^" <y...@N...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

o ile sie orientuje, juz jakis czas temu odkryto przyczyne wrzodow. sa to
bakterie helicobacter pylori (nie jestem pewien pisowni). wiec jak wiekszosc
bakteri, tych rowniez mozna sie pozbyc za pomoca antybiotykow. kuracja, w
przypadku mojego ojca, trwala okolo 2-3 tyg. efekt rewelacyjny. po kilkunatu
latach problemow calkowity spokoj z zoladkiem. wyleczone raz na zawsze. od
ponad 4 lat nie ma objawow jakichkolwiek nawrotow choroby.
a testery, podobno, obecnie sa dostepne w aptekach. jednak mysle ze
najlepiej udac sie i tak wczesniej do lekarza.
pozdrawiam.

^YelloY^
y...@w...pl
---::: SWIM, WIN OR DIE :::---
**************************

4. Data: 2003-03-09 17:48:09

Od: "Tomek" <tomo4u(wytnij to)@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziekuje za wszystkie uwagi.
Jezeli beda u mnie nawroty bolu zaladkowego
to zglosze sie do lekarza.

Pozdrawiam
Tomek

5. Data: 2003-03-09 18:54:26

Od: "Piotr C." <p...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "^YelloY^" <y...@N...wp.pl> napisał w wiadomości
> efekt rewelacyjny. po kilkunatu latach problemow calkowity spokoj z
> zoladkiem. wyleczone raz na zawsze. od ponad 4 lat nie ma objawow
> jakichkolwiek nawrotow choroby

Z tego co mi mówiono, leczenie helicobakter nie jest aż tak skuteczne i
kurację trzeba powtarzać np. co rok. Na szczęście u mnie nie wykryto :-)

pozdr.

6. Data: 2003-03-09 19:26:04

Od: "^YelloY^" <y...@N...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Z tego co mi mówiono, leczenie helicobakter nie jest aż tak skuteczne i
> kurację trzeba powtarzać np. co rok.

mozliwe. na pewno trzeba sie liczyc z tym ze jedna osoba jest bardziej
podatna na takie antybiotyki, a druga na jakies inne. jesli od razu trafisz
na te wlasciwe - masz spokoj. jesli nie - coz, pech... :p

^YelloY^
y...@w...pl
---::: SWIM, WIN OR DIE :::---

7. Data: 2003-03-09 19:40:13

Od: "AAB" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tomek" <tomo4u(wytnij to)@poczta.onet.pl>
> Sam ish nie wykryjesz, bo do tego potrzebne jest zdjęcie RTG lub
endoskopia. Dostępne w aptece testy na heliko bacter są nieużyteczne gdyż
ich wynik pozytywny( tak jest u większości osób) nie świadczy o zakażeniu
a jedynie o kontakcie z bakterią.
>Jeśli przyczyną choroby ( w większośści przypadków) jest zakażenie lub
zaburzenie równowagi śluzówki leczenie daje w 95% pozytywne skutki.
> pozdrawiam

dieta a grupa krwi.
Wypróżnianie u dziecka
czkawka (długie)