dieta a grupa krwi.

1. Data: 2003-03-09 10:17:32

Temat: dieta a grupa krwi.
Od: "Goska" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Chciałam zapytać czy dieta ma coś wspólnego z grupą krwi i gdzie mogłabym
mozna dowiedziec się więcej na ten temat.

2. Data: 2003-03-09 10:56:03

Temat: Odp: dieta a grupa krwi.
Od: "marvelle" <m...@n...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Goska <g...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:b4f4bu$38j$...@a...news.tpi.pl...
> Chciałam zapytać czy dieta ma coś wspólnego z grupą krwi i gdzie mogłabym
> mozna dowiedziec się więcej na ten temat.

http://www.google.pl/search?q=dieta+%22grupa+krwi%22
&ie=ISO-8859-2&hl=pl&lr=

Marvelle

3. Data: 2003-03-10 14:19:00

Temat: Re: dieta a grupa krwi.
Od: "Maciej G." <m...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

czytalem ksiazke "zyj zgodnie z grupa krwi" ktorej autorem jest amerykanski
dr de Mello (jakos tak sie to pisze). ksiazka napisana jest sensownie i
konsekwentnie popierana przypadkami z praktyki owego doktora. ja stosowalem
te diete na sobie przez pol roku i nie zauwazylem zadnych efektow, zarowno
jesli chodzi o mase ciala, jak i samopoczucie oraz odpornosc. zalecenie
stosowalem rygorystycznie. oczywiscie nie znaczy to ze u innych taka dieta
nie przyniesie lepszych skutkow.

Użytkownik "Goska" <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Chciałam zapytać czy dieta ma coś wspólnego z grupą krwi i gdzie mogłabym
> mozna dowiedziec się więcej na ten temat.

Wypróżnianie u dziecka
czkawka (długie)
neurolog w Trójmieście
jaki syrop na kaszel?