Wstęp tylko dla...

121. Data: 2008-05-13 22:17:37

Temat: Re: Wstęp tylko dla...
Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

cbnet pisze:
> Cieszę się, że zauważyłeś zgodność mojego stanowiska
> z moją teorią, w myśl której homoseksualzm jest niczym
> więcej/innym jak tylko i wyłacznie nałogiem

aż tak bardzo nie jestem przekonany o tym :)
ale spostrzegłem (po sobie) pewien rozdźwięk między moim nałogiem
a życiem codziennym.

--
http://patrz.pl/trener
Jadwiniu! Proszę natychmiast rozwiązać tatusia i przeprosić!

122. Data: 2008-05-14 13:58:39

Od: Hekate <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

On May 13, 9:38 pm, "michal" <6...@g...pl> wrote:

> I otworzyłeś tym oczy wielu.

Na co na przykład?
Na to, że miłość to nie tylko seks?
Czy ktoś tu tego nie wiedział?
Mało tu osób ma dzieci, rodzeństwo lub chociażby kochajacych rodziców?

123. Data: 2008-05-14 14:16:21

Od: Hekate <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

On May 12, 11:41 pm, "cbnet" <c...@n...pl> wrote:

> Okazuje się, że związki oparte nie tylko na seksie, a przez to
> trwalsze w porównaniu z prawicowymi "świetoszkami" potrafią
> tworzyć nawet hedonizujące lewaki.

Ale hedonizujące oparte na czy? Na żarciu czy może na hobby,
jakimkolwiek, byleby nie był to seks?

Bo skrytykowałeś tu może z 90% dorosłej populacji jako uzależnionych
od seksu (hedonistyczne starsze mężatki, sfrustrowane stare panny,
napalone nastolaty no i geje). Ja bym dodała też sfrustrowanych
małżonków którym seks klapł ale trwają w związkach z nawyku
i z potrzeby "posiadania kogoś własnego".
Czy to ostatnie to jest według ciebie ta godna pochwały miłość?

124. Data: 2008-05-14 15:11:55

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

"hedonizujące lewaki" - metafora do niższego poziomu zahamowań
emocjonalnych sprzyjających budowaniu bardziej harmonijnych
relacji z otoczeniem, w tym także, a może nawet przede wszystkim
tych bliższych.

Nie tyle skrytykowałem, co chciałem wskazać ci pewne konkretne
ograniczenia wynikające z niebezpieczeństwa uwikłania się w
uzależnienie od seksu. Nie oceniam proporcji tego zagadnienia
tak dramatycznie jak to odebrałaś i insynujesz.

Nie wiem co masz na myśli pytając o "godną pochwały miłość",
a nie chciałbym się domyślać, więc trudno mi jednoznacznie
odpowiedzieć na tak postawione pytanie.

Miłość rzeczywiście nie pozwala IMHO powiedzieć komuś: "już
mnie nie obchodzisz", a później odwrócić się na pięcie i odejść
"w siną dal".

Pytasz może o sytuację kiedy to np facet ma żonę i kochankę?
Jeśli tak, to być może chodzi o relację opartą na "wartościach"
z małżonką oraz relację opartą na czerpaniu "czystej, hedonistycznej
przyjemności seksualnej" z kochanką.
Co to wszystko ma wspólnego z miłością?
Jak dla mnie to niewiele...
no chyba że miłość dotyczy dzieci ze związku małżeńskiego.
O to ci chodziło?

--
CB

b.googlegroups.com...

125. Data: 2008-05-14 16:05:34

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hekate wrote:

> Na co na przykład?
> Na to, że miłość to nie tylko seks?
> Czy ktoś tu tego nie wiedział?
> Mało tu osób ma dzieci, rodzeństwo lub chociażby kochajacych rodziców?

Ze zdziwienia, Kasiu, ze zdziwienia... ;)

michał

126. Data: 2008-05-14 23:47:26

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Doskonale rozumiesz wszystko o czym napisałem i Tobie nie musiałem
tego wcale wyjaśniac bo sama o tym wszystkim wiesz równie dobrze
jak ja.

Zastanawiam się: chciałaś mnie oszukać czy sprawdzić?
Dlaczego chciałaś mnie oszukać?

Odnajdujesz spełnienie po tamtej stronie?
Jesteś tego pewna? Naprawdę?

BTW skąd wiedziałaś, że jest fioletowe? :)

--
[...]

Ojciec Wergiliusz uczył dzieci swoje...
[cross]Badanie naukowe - ankieta
konkurs
Zdałam dziś...
trochę nie na temat ale pomożecie studentce ?