Wstydliwe ale wazne pytanie

51. Data: 2003-03-11 11:10:45

Temat: Re: Wstydliwe ale wazne pytanie
Od: "Gabriel" <g...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Beatka <k...@w...pl> napisał(a):

> To rzeczywiscie bardzo Ci wspolczuje bo Twoja zona to straszna egoistka

Ja do tego tak nie podchodze. Z jednej strony po calym dniu pracy z dziecmi
jak te zasypiaja w koncu o 23-ciej to ona sama zasypia z nimi.

> rzeczy
>
> To juz lepiej jakbys znalazl sobie kochanke

Ba, gdzie jej szukac, jak ja pracuje w zasadzie w domu?

> Skoro tak to przestan ja zdradzac i idzcie razem do sexuologa.

Ona nie chce o tym slyszec.Wydaje jej sie, ze wszystko jest normalnie, a te
lizanie to tylko moje...zboczenie i jak mi mowi abym sobie poszedl do jakijs
dziwy i jej wylizal jak nie moge bez tego zyc. Nie wiem czy mowi to serio
czy to taki jedyny argument.

> Ale zanim zaczelam go tak zadowalac musial sie bardzo duzo i dluuuugo
> napracowac abym zrozumiala ze jestem najcudowniejsza na swiecie;)

ja musialem pracowac rok aby sie z nia umowic. Kolejne pol roku trwalo
pozbawianie jej cnoty.

52. Data: 2003-03-11 11:23:27

Od: Kaja <k...@B...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tue, 11 Mar 2003 08:54:42 +0100, Piotr Kasztelowicz
<P...@d...am.
torun.pl> napisał/a:

> Kaju

> sorry, ale przeczytaj jeszcze raz ten watek dokladnie

Czytałam,czytałam...Przecież ten pan już *na początku* napisał,że mu żona
nie dała polizać (a to go podnieca najbardziej) i dlatego poszedł do
prostytutki.

--
Pozdrawiam;
Kaja

53. Data: 2003-03-11 12:32:27

Temat: Odp: Wstydliwe ale wazne pytanie
Od: "Mariola" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Gabriel <g...@N...gazeta.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:b4kg7l$ali$...@i...gazeta.pl...

> ja musialem pracowac rok aby sie z nia umowic. Kolejne pol roku trwalo
> pozbawianie jej cnoty.

Słabo mi się zrobiło jak to przeczytałam. Takie to przedmiotowe:
"pozbawienie jej cnoty". I uważasz, że to długo? Ja jak poznaję chłopaka to
musi minąć co najmniej 2 miesiące zanim go pocałuję. Muszę najpierw z nim
porozmawiać, poznać go.
A jak wam się udało zrobić dzieci i to trójkę, skoro żona tak niechętnie się
kocha z Tobą? Zmuszałeś ją?
Jeżeli ktoś nnie lubi się kochać to może lubić rodzić dzieci? Nie rozumiem.
A kiedy odkryłeś to jak najlepiej się podniecasz, dopiero po tylu latach
małżeństwa?
Mariola

54. Data: 2003-03-11 12:46:46

Od: Piotr Kasztelowicz <p...@a...torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 11 Mar 2003, Mariola wrote:

> Słabo mi się zrobiło jak to przeczytałam. Takie to przedmiotowe:
> "pozbawienie jej cnoty". I uważasz, że to długo? Ja jak poznaję chłopaka to

nie wiemy do jakiego punktu czasowego to bylo a niestety Internet nie
pozwala na kompunikacje niewerbalna, wiec trzeba to jakos zwerbalizowac

P.
--
Piotr Kasztelowicz P...@a...torun.pl
http://www.am.torun.pl/~pekasz

55. Data: 2003-03-11 12:47:24

Od: Piotr Kasztelowicz <p...@a...torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 11 Mar 2003, Kaja wrote:

> Czytałam,czytałam...Przecież ten pan już *na początku* napisał,że mu żona
> nie dała polizać (a to go podnieca najbardziej) i dlatego poszedł do
> prostytutki.

chyba nie do konca tak bylo

P.

56. Data: 2003-03-11 12:47:42

Od: "Mariola" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Piotr Kasztelowicz <p...@a...torun.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych
napisał:Pine.GSO.4.50.0303111347040.16420-100000@dor
ota.am.torun.pl...

> chyba nie do konca tak bylo
>
> P.
> --
Jak to nie? Ja zrozumiałam tak jak Kaja, że on za wszelką cenę chciał sobie
sprawić przyjemność i poszedł do prostytutki, a teraz się martwi, że jest
chory.
Mariola

57. Data: 2003-03-11 14:43:49

Od: a...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> Ale zanim zaczelam go tak zadowalac musial sie bardzo duzo i dluuuugo
> napracowac abym zrozumiala ze jestem najcudowniejsza na swiecie;)

I uwierzylas?

58. Data: 2003-03-11 14:48:41

Od: a...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> Bo być może cała niechęć żony do współżycia wynika
> z faktu, że ona zwyczajnie nie chce mieć już czwartego dziecka.

Zrobionego jezykiem

59. Data: 2003-03-11 15:04:03

Od: a...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

Slusznie

60. Data: 2003-03-11 15:05:14

Od: a...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

Slusznie, to niektorzy faceci urodzili sie z fiutem w ustach, zwlaszcza ci
wygimanstykowani

Grypa
fototerapia
Hemiplegie