Wszyscy mają Biedę...

1. Data: 2014-11-10 23:29:36

Temat: Wszyscy mają Biedę...
Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

... mam i ja.
Niemal blokiem, na miejscu spożywczaka z wegesmalczykiem i innymi
przysmakami (porobiłam puszkowe zapasy zanim się zamknęli).
Łosoś fusion na bazie produktów z owada wykonany. Niestety po sezam i
makaron ryżowy musiałam się udać do Leclerca.
Za to jabłuszka kaparowe dopadłam w ostatniej chwili - ostał się jeden
słoiczek. Pierwsze wrażenie - wyłącznie na zagrychę ;)

--
Nie sztuka być wielkim kucharzem mając kasę i kuchnię wielką
jak studio TV. Sztuką jest tworzyć dzieła kucharskie na 4m. kw.,

2. Data: 2014-11-10 23:35:50

Temat: Re: Wszyscy mają Biedę...
Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-11-10 23:29, Aicha pisze:

> ... mam i ja.
> Niemal

...pod

3. Data: 2014-11-11 22:38:17

Od: Krycha <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-11-10 23:29, Aicha pisze:
> ... mam i ja.
(...)

A ja nie, bo narobiłam dużo różnych przetworów :-).
I będę miała co jeść przez 2 lata, a może więcej :-D.

Krycha.

4. Data: 2014-11-11 22:58:38

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 11 Nov 2014 22:38:17 +0100, Krycha napisał(a):

> (...)
>
> A ja nie, bo narobiłam dużo różnych przetworów :-).
> I będę miała co jeść przez 2 lata, a może więcej :-D.

Ja też :-)

A "puszkowe" zapasy to ja tylko rybne, w postaci sajry tylko JEDNEGO
producenta, bo to ostatnia już, jedyna konserwa rybna jak się patrzy, jak
za socjalizmu - cała reszta konserw rybnych w sklepach to już produkty
rybopodobne ze śladową ilością ryby w rybie...
http://www.anna24.pl/images/kody1/5907806522017.jpg

5. Data: 2014-11-11 23:00:20

Od: b...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu wtorek, 11 listopada 2014 22:38:23 UTC+1 użytkownik Krycha napisał:

> (...)
>
> A ja nie, bo narobiłam dużo różnych przetworów :-).
> I będę miała co jeść przez 2 lata, a może więcej :-D.

Mnie się sosy pomidorowe dla dziecięcia wysypują z zamrażarki ;) Tudzież inne
mrożonki (ale to już częściowo sklepowe).

Aicha

6. Data: 2014-11-11 23:38:42

Od: b...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu wtorek, 11 listopada 2014 22:58:39 UTC+1 użytkownik XL napisał:

> [...]
> za socjalizmu - cała reszta konserw rybnych w sklepach to już produkty
> rybopodobne ze śladową ilością ryby w rybie...

Mniam :)
I jeszcze sardynki...
http://allegro.pl/petropat-sardynki-w-oleju-230g-i47
20841760.html

Sardynek w oleju z piri-piri, super do sałatek
(http://www.black-rose.com.pl/produkty.swf -> konfekcjonowane), już nie wiem gdzie
szukać. Z Tesco i Leclerca zniknęły :( Czyżby trzeba było się przerzucić na
portugalskie z netu?

Aicha

7. Data: 2014-11-12 07:17:43

Od: bbjk <a...@b...cc> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-11-10 23:29, Aicha pisze:
> Łosoś fusion

Napiszesz, jak?

> na bazie produktów z owada wykonany.

Produkty z owada! :D
--
B.

8. Data: 2014-11-12 08:39:47

Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pani Basia napisała:

> Napiszesz, jak?

> Produkty z owada! :D

Motyla noga!

Jarek

--
Informacja może to dla pana nieistotna
Ale jestem dziś od rana piekielnie samotna

9. Data: 2014-11-12 09:00:21

Od: bbjk <a...@b...cc> szukaj wiadomości tego autora

> Motyla noga!

Chrabąszcz, komar, mucha stara,
Przydreptały dwa pająki,
Ćmy, szerszenie i biedronki,
Jedna osa, cztery pszczoły,
Motyl, trzmiel i bąk wesoły,
Mole, mrówki oraz ważki,
I zaczęły się igraszki.
--
B.

10. Data: 2014-11-12 09:52:10

Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pani Basia napisała:

> Chrabąszcz, komar, mucha stara,
> Przydreptały dwa pająki,
> Ćmy, szerszenie i biedronki,
> Jedna osa, cztery pszczoły,
> Motyl, trzmiel i bąk wesoły,

Czterdzieści małych pszczółek
Mieszkało w lesie na drzewie
A jedna była mizerna
Zostało trzydzieści dziewięć

Trzydzieści dziewięć pszczółek
Zaprzyjazniło się z łosiem
A jednej łoś nie lubił
Zostało trzydzieści osiem

Trzydzieści osiem pszczółek
Klepało jesienią biedę
I jak się łatwo domyślić
Zostało trzydzieści siedem

Trzydzieści siedem pszczółek
Zimą nie miało co jeść
I że tak zażartuję
Zostało trzydzieści sześć

Trzydzieści sześć pszczółek
Mieszkało w lesie pod listkiem
I przyleciała wrona
I zadziobała wszystkie

Być może w tej piosence
Optymizmu jest mało
Ale przynajmniej krócej
Niż się zapowiadało

> Mole, mrówki oraz ważki,
> I zaczęły się igraszki.

W mojej okolicy, na jednej ulicy, tuż obok siebie,
drzwi w drzwi, działa Bidronka i Mrówka.

Jarek

--
Lecz nie zastał chrząszcza w trzcinie,
Bo chrząszcz właśnie brzęczał w Pszczynie.

Przez żołądek do...?
Rozdrabnianie gałki muszkatołowej.
Jaki szybkowar na prezent?
Kacze piersi