Wszystko, co naukowcy wiedzą o zdradzie... (długie)

51. Data: 2010-02-03 15:25:48

Temat: Re: Wszystko, co naukowcy wiedzą o zdradzie... (długie)
Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

news:7redpre9mlw8$.10657bc5qoits$.dlg@40tude.net...

> Jak w sztuce E.Vilar "Zazdrość" - chcą go traktować jak argument
> przetargowy między sobą o własną kobiecość i atrakcyjność. Jednak tylko
> niektórym facetom taka mizerna pozycja u kobiet odpowiada...

> Skoro żyjesz dla strzelania do Ciebie kobiecymi oczami, to faktycznie, nie
> masz szansy znaleźć Kobiety Swego Życia, ba, nie masz takiej potrzeby.

Jakie założenia co do mojej osoby - takie wnioski ;)

Na post po zbóju zaprosił
P.D.

52. Data: 2010-02-03 15:33:41

Od: "Reda rt" <p...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> W domu (czyt. przy Tobie) nie ma do tego atmosfery?
W domu to ja kładę dzieci spać - dobranocki, kolacja, kąpiele itp.
Źle ?

53. Data: 2010-02-03 15:37:35

Temat: Re: Wszystko, co naukowcy wiedz? o zdradzie... (d3ugie)
Od: "Prawusek" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"XL" <i...@g...pl> wrote in message

> A nie na "otwartość"? - dziś obrączka to tylko biżuteria, daj spokój
> ;-)
>

> --
>
> Ikselka.

I sygnalizator stanu - ilez kobiet szybko przekładało obrączkę z dłoni na
dłoń, aby zasygnalizować mi dostępność, nawet jakieś purchawy. Witałem je
kamienną twarzą gotując się wewnątrz ze śmiechu. Oczywiście częściej w
sezonie wiosenno-letnio-jesiennym, gdy dostępność przyjaznego pleneru jest
największa.

54. Data: 2010-02-03 15:45:19

Od: "Prawusek" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Reda rt" <p...@o...eu> wrote in message

> W domu to ja kładę dzieci spać - dobranocki, kolacja, kąpiele itp.
> Źle ?

Ma jeszcze jeden etat...

55. Data: 2010-02-03 16:51:16

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 03 Feb 2010 16:00:03 +0100, Ender napisał(a):

> Nie, świadomość ludzi się zwiększyła.
> ENder

Wzrosła mechanicznie, wraz z ich liczbą i możliwością kontaktu czy
przemieszczania się - czyli zadziałały proste czynniki potęgujące.
--

Ikselka.

56. Data: 2010-02-03 16:55:10

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 3 Feb 2010 16:25:48 +0100, Przemysław Dębski napisał(a):

> Jakie założenia co do mojej osoby - takie wnioski ;)

Założenia wysunięte na podstawie znaczenia, jakie dla Ciebie mają strzały
oczami :-)

--

Ikselka.

57. Data: 2010-02-03 16:56:19

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 3 Feb 2010 16:33:41 +0100, Reda rt napisał(a):

> W domu to ja kładę dzieci spać - dobranocki, kolacja, kąpiele itp.
> Źle ?

To - fajnie. Źle, że żona chce wychodzić bez Ciebie. I to niekoniecznie
żebym akurat tylko ją chciała obwiniać.
--

Ikselka.

58. Data: 2010-02-03 16:57:51

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 3 Feb 2010 16:37:35 +0100, Prawusek napisał(a):

> "XL" <i...@g...pl> wrote in message

> ju?
> jak

> I sygnalizator stanu

Żaden sygnalizator. Nie taką rolę dla ludzi uczciwych ma obrączka. Można
jej nawet wcale nie nosić - a nie dojdzie do zdrady ani "sygnalizacji
gotowości".

--

Ikselka.

59. Data: 2010-02-03 17:56:32

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

XL pisze:

> To - fajnie. Źle, że żona chce wychodzić bez Ciebie. I to niekoniecznie
> żebym akurat tylko ją chciała obwiniać.

Chyba zapomniałaś już, jak to jest, kiedy się ma dzieci na tyle małe, że
nie mogą jeszcze zostać same w domu. A wtedy tez się ma czasem ochotę
np. wyjść z domu.

Ewa

60. Data: 2010-02-03 18:01:14

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Przemysław Dębski pisze:

> Użytkownik "medea" <e...@p...fm> napisał w wiadomości

> A konsekwencją czego jest ta fizyczna bliskość ? ;)

Ja stawiam tylko diagnozę. Po głębszą analizę przypadku proszę udać się
do dra Redarta. ;)

Ewa

TY...
GDZIE?...