Wybielanie zębów-czy mikstura oparta na etolianie sodu jest bezpieczna?

1. Data: 2004-09-27 12:03:20

Temat: Wybielanie zębów-czy mikstura oparta na etolianie sodu jest bezpieczna?
Od: harlej <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

znalazłem w necie coś takiego:
"świetny domowy sposób na super wybielanie zębów w 7min
A ja znam, taki bardzo łatwy, domowy sposób... mam zęby białe, olśniewające
i zdrowe... więc to tak: przygotuj sobie pastę, sodę w proszku, sól
kuchenną, i etolian sodowany (poproś w aptece). Około małą łyżeczkę sody
wymieszaj z taką samą ilością soli i wymieszaj w kubku razem z pięcioma
łyżeczkami etolianu (to ciekła substancja). Utworzy to pewnego rodzaju
zagęszczoną lekko niebieskawą papkę. nałóż ją na zęby i pozostaw przez
około dziesięć minut. Potem najpierw samą szczoteczką wyszoruj swoje zęby z
tą substancją (ok. 3min), a potem przepłucz wodą. Potem, dla odświeżenia
umyj zęby pastą. Po tygodniu (rób tak raz w tygodniu!) efekt jest mniej
więcej taki, jak wybielanie światłem (ok. 2000zł), a wiele zaoszczędzisz,
bo etolian kosztuje tylko 50zł, zaś z innymi substancjami nie ma kłopotu.
:))
~ortodontka, 2004-04-18 18:59"

Wiem jednak,że żeby osiągnąć błyskawiczny efekt w czymkolwiek, należy
zastosować bardzo silne środki.
Nie chcę z kolei wybielić sobie zębów w ciągu tygodnia, po to żeby za
miesiąc mi wypadły lub popękały wszystkie.
Wobec tego mam pytanie:
1.Czy można zastosować taką mieszankę -bezpiecznie?
2.Czy ktoś z szanownych grupowiczów stosował takie,lub podobne,mikstury?
Jeśli tak , to jakie są efekty?
3.Czy można w jakiś inny sposób wybielić zęby?
Priorytet to zdrowie, szybkość działania ma mniejsze znaczenie.
Wielkie dzięki za wszelkie informacje.
harlej

2. Data: 2004-09-27 12:27:25

Od: "L&N lab" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

>etolian sodowany (poproś w aptece).
Co to ?

> etolianu (to ciekła substancja).
Co to?

>bo etolian kosztuje tylko 50zł,
Co to?

Może chodzi o etanolan sodu.
? ? ?
Zer interesant :->

pzdr
LN

3. Data: 2004-09-27 21:19:08

Od: quirky <q...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mon, 27 Sep 2004 14:27:25 +0200, na pl.sci.medycyna, L&N lab napisał(a):

> Co to ?

> Co to?

> Co to?
>
> Może chodzi o etanolan sodu.
> ? ? ?
> Zer interesant :->
>
> pzdr
> LN

Ostatnio zapytalam o to samo mojego stomatologa:
co jest bezpieczne dla zabkow tzn jaki sposob wybielania.
Odpowiedz padla: Nic nie jest bezpieczne!!!
Wszystko niszczy szkliwo nawet zabiegi u dentysty (a robia je bo ludzie
tego chca a stomatolodzy chca zarobic)
na pytanie jaka jest najlepsza pasta do zebow dowiedzialam sie ze Elmex
czyli pasta o najmniejszym czynniku scieralnosci.

pozdrawiam
quirky

generyki, Rispolept
brodawki w czasie ciąży
wyniki densytometrii
Badania na chlamydia trach. - wymaz czy IgG/IgM?
Węzły jamy brzusznej-powiekszenie do 7cm, ból..