Wybietaliscie?

41. Data: 2020-05-18 23:13:18

Temat: Re: Wybieraliscie?
Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

> jeszcze ci troche zamieszam
> ---
> POwtarzaj az sam uwierzysz ;)

ty wierzysz
---
A ty nie umiesz
Wienc cwicz ;P

42. Data: 2020-05-19 00:21:11

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-05-18 19:24, gazebo wrote:
> [...]
wLzIwMjAvMDUvMDgvMTM4OC84ODYvNTYzYmNhZWNlZjExNDY0Zjh
kNDI0OTc3MWU4ZWQ1N2IuanBlZw==.jpeg

> o Lechistanie chciales/as powiedziec

W Lechistanie nie ma takiej roznorodnosci...

//wszystko musimy robic sami.

43. Data: 2020-05-19 00:29:18

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-05-18 21:52, Sylvio Balconetti wrote:

> [...]
>
> Kiedys zabawilem sie nawet w reformatora i dla polskiego internetu
> wprowadzilem jeszcze esbekow, Volkdeutschow, Zydow i idiotow. Czasy sie
> zmienily, wiec trudno wyobrazic sobie dyskusje, w ktorej nie pojawilby
> sie muzulmanin, murzyn i Bill Gates (bedzie podobno Covid-20 i Microsoft
> Office 365 oraz 6G!).
>
> Np.
> New Godwin's law: "as an online discussion grows longer, the probability
> of a comparison involving Nazis or Hitler, Jew, Afro or Muslim, Bill
> Gates or Xi Jinping, Merkel or Macron approaches 1"

A jak postepuja przygotowanie do ogolnej militaryzacji...?

//Bayern schon er?

44. Data: 2020-05-19 05:57:14

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 18/05/2020 o 22:13, m...@g...com pisze:

> ty wierzysz
> ---
> A ty nie umiesz
> Wienc cwicz ;P

we mnie wierzysz

--
gazebo

45. Data: 2020-05-19 05:57:56

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 18/05/2020 o 23:21, Izaura pisze:

wLzIwMjAvMDUvMDgvMTM4OC84ODYvNTYzYmNhZWNlZjExNDY0Zjh
kNDI0OTc3MWU4ZWQ1N2IuanBlZw==.jpeg

> W Lechistanie nie ma takiej roznorodnosci...

a ty to co?

--
gazebo

46. Data: 2020-05-20 01:55:59

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-05-19 05:57, gazebo wrote:

wLzIwMjAvMDUvMDgvMTM4OC84ODYvNTYzYmNhZWNlZjExNDY0Zjh
kNDI0OTc3MWU4ZWQ1N2IuanBlZw==.jpeg

> a ty to co?

Ja naleze do tej niepodleglosciowo_atlantyckiej.

https://twitter.com/bartosiakjacek/status/1229302473
187364864

//a twoja opcja jaka...?

47. Data: 2020-05-20 19:56:42

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 20/05/2020 o 00:55, Izaura pisze:

wLzIwMjAvMDUvMDgvMTM4OC84ODYvNTYzYmNhZWNlZjExNDY0Zjh
kNDI0OTc3MWU4ZWQ1N2IuanBlZw==.jpeg

> Ja naleze do tej niepodleglosciowo_atlantyckiej.

powodzenia, nie smiec wiecej w Polsce

--
gazebo

48. Data: 2020-05-20 23:23:06

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-05-20 19:56, gazebo wrote:

wLzIwMjAvMDUvMDgvMTM4OC84ODYvNTYzYmNhZWNlZjExNDY0Zjh
kNDI0OTc3MWU4ZWQ1N2IuanBlZw==.jpeg

> powodzenia, nie smiec wiecej w Polsce

//ciebie politycy Jej Krolewskiej Mosci, rowniez, w koncu, nawrocili na
wlasciwy kierunek...czy to tylko tak wyglada...?

W poniedzialek 11.05 rusza 5G POlKOmtela w 7 miastach POlski!!! POdpalom im to? ;)
Covid-APEL KRK DO WSZYSTKICH LUDZI DOBREJ WOLI + PLANDEMIC [film]
Praktyki Religijne wzmacniajom psychicznie i zmniejszajom ryzyko zgonu z rozpaczy
Chemtrains
Sprawdz czy nie kwalifikujesz siem do chodzenia bez MASECZKI! ;)