Wybity kciuk

1. Data: 2010-12-17 22:59:26

Temat: Wybity kciuk
Od: Frank Einstein <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jakiś miesiąc temu wybiłem kciuk ze stawu.
Mam dość wysoki próg bólu więc nastawiłem go sobie i dłoń praktycznie
od razu nadawała się do używania.
Jednak tylko w ograniczonym zakresie, ponieważ przy większych
obciążeniach kciuk potrafił znowu wypaść ze stawu lub odczuwałem
może nie tyle co jakiś wielki ból, ale na pewno dyskomfort.
Gdy poszedłem z nim do lekarza, to upierał się, że trzeba go na
jakiś czas (min. miesiąc) unieruchomić.
Nie bardzo mi się to uśmiecha, ponieważ jest mi on trochę potrzebny.
Podobno jest jakaś maść lub tabletki, które przyspieszają
regeneracje stawów.
Czy może komuś obiła się o uszy jakaś nazwa handlowa o uszy,
albo mógłby coś zarekomendować, bo sam używał z powodzeniem?

Frank Einstein

2. Data: 2010-12-18 09:12:09

Temat: Re: Wybity kciuk
Od: p?rform?rka <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 17 Gru, 23:59, Frank Einstein <f...@g...pl> wrote:
> [...]
> Jednak tylko w ograniczonym zakresie, poniewa przy wi kszych
> obci eniach kciuk potrafi znowu wypa ze stawu lub odczuwa em
> mo e nie tyle co jaki wielki b l, ale na pewno dyskomfort.
> Gdy poszed em z nim do lekarza, to upiera si , e trzeba go na
> jaki czas (min. miesi c) unieruchomi .
> Nie bardzo mi si to u miecha, poniewa jest mi on troch potrzebny.
> Podobno jest jaka ma lub tabletki, kt re przyspieszaj
> regeneracje staw w.
> Czy mo e komu obi a si o uszy jaka nazwa handlowa o uszy,
> albo m g by co zarekomendowa , bo sam u ywa z powodzeniem?

Skoro ortopeda, który kwalifikował sie lata i widział setki takich
wybić mówi unieruchomić - to unieruchomić
,bo i po to, żeby skład miał czas w zregenerowaniu się. Inaczej go
nadwyrężasz.
Jak chcesz, zeby ten palec wylatywał ci jak proteza mojej babci, to
jak stryjenka uważa.
A suplementy wzmacniające stawy, to dodatkowo a nie za.
--
p?rform?rka

3. Data: 2010-12-19 11:40:29

Od: regen <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> mo e nie tyle co jaki wielki b l, ale na pewno dyskomfort.
> Gdy poszed em z nim do lekarza, to upiera si , e trzeba go na

Ręka powinna być unieruchomiona bezpośrednio po urazie. Wtedy szansa
na kolejne zwichnięcie byłaby minimalna. Po tak długim czasie i
wielokrotnych zwichnięciach wydaje się, że jedynym skutecznym
rozwiązaniem będzie zabieg operacyjny, ale może będziesz miał
szczęście i samo unieruchomienie wystarczy.

Pozdrawiam-
regen

4. Data: 2010-12-20 13:07:10

Od: p?rform?rka <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 20 Gru, 12:58, Lebowski <lebowski@*****.net> wrote:

> Bzdura, wystarczy ograniczenie ruchowe, czyli uważać, żeby paluch znowu
> nie wyleciał ze stawu i ciepłe kąpiele tej ręki w solach lub naświetlania.

Ta, pod warunkiem, że będzie go używał tylko do jednej
czynności - zatrzymywania stopa - do końca życia.

> Stawy goją się momentalnie.
> Są też jakieś tabletki przyspieszające regeneracje stawów, ale nie
> pamiętam nazwy - popularne w aptece.

Masz zapewne na myśli glukozaminę? Owszem dodatkowo.
--
p?rform?rka

5. Data: 2010-12-20 15:07:22

Od: p?rform?rka <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 20 Gru, 14:43, Lebowski <lebowski@*****.net> wrote:

> Co ty pleciesz?
> Praktycznie do konca matury chodzilem do klasy sportowej, a na studiach
> jeszcze na sekcje i mialem juz kilka razy powybijane paluchy podobnie
> jak chyba wszyscy moi koledzy na przestrzeni tych kilkunastu lat, ale
> nigdy nikomu nic nie unieruchamiano? Owszem, pobolalo troche, ale bez
> przesady i dzis na pewno kazdy ma konczyny sprawne w 100%.

A to już jak Twardziel uważa, może sobie jeszcze dodatkowo
5kg odważnik na nim zawiesić - jak dla mnie. W sprawie wyboru metody
leczenia, mamy
wolna polankę w konstytucji zagwarantowaną.
Aha, i jeszcze jedno primo. Zaraz po urazie to okłady ale zimne
natomiast potem to i owszem ciepłe.
--
p?rform?rka

6. Data: 2010-12-20 20:56:04

Od: p?rform?rka <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 20 Gru, 21:38, Lebowski <lebowski@*****.net> wrote:
> W dniu 2010-12-20 16:07, p?rform?rka pisze:
> A to już jak Twardziel uważa, może sobie jeszcze dodatkowo

> Czy nie wydaje ci sie czasem, ze jestes jakby to delikatnie ujac, troche
> piznieta w glowe?

Chamisko z ciebie Lebowski, i to takie największego kalibru, przez
duże H.
Ps, lepiej sie wiecej do mnie nie odzywaj - da radę?(ret)
--
p?rform?rka

Fundacja 'Mama i Tata'-zdrowie i bezpieczeństwo dzieci!
Danone nie pomaga
Re: prośba o analizę przypadku
Tribux/100mg/
Film nt badania upadkow starszych osob