Wybór piekarnika/kuchenki Amica

1. Data: 2005-06-29 08:52:37

Temat: Wybór piekarnika/kuchenki Amica
Od: Robert Grabowski <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!

Właśnie jestem w trakcie urządzania kuchni w sprzęt. Jako, że
wcześniej z żoną użytkowaliśmy tylko kuchenki gazowe mamy problem z
wyborem kuchenki lub płyty i piekarnika elektrycznego. Byliśmy w kilku
sklepach i męczyliśmy sprzedawców, przeczytałem chyba całe archiwum
grupy, przeczytałem instrukcję obsługi i dalej mamy wątpliwośći.

Nasz wybór padł na Amicę. Mamy w zasadzie do wyboru:
a) kuchenkę HK 3302 za 3419 zł
b) płyta PS 1030 + piekarnik BB 0803 za 1457 + 1879 = 3336 zł

Jak widać różnica w cenia nie jest duża. Zastanawialiśmy się też na AEG,
ale żona chciała mieć więcej bajerów w piekarników. Poza tym nie
słyszałem jakichś bardzo złych opinni o kuchniach Amici.

Proszę o pomoc osób, które użytkują ww. sprzęt.

Kuchenka HK 3302:

Ma chowane pokrętła. Macając je w sklepie odniosłem wrażenie, że zaraz
się rozwalą. Jakoś tak dziwnie latały na boki. Jak jest w rzeczywistości?

Czy w trakcie pieczenia w piekarniku można zmieniać temperaturę, czas
pieczenia i program?

Awaryjność?

Jak czybko nagrzewa się piekarnik?

Czy faktycznie front w trakcie pieczenia jest zimny?

Piekarnik BB 0803:

Ma sterowanie sensorowe. Jak to się sprawdza w praktyce. Czy ustawianie
temperatury i czasu pieczenia jest wygodne szybkie? Chodzi mi o to, czy
przypadkiem nie trzeba punknąć w sensor 100 razy, że ustawić
temperaturę. Czy można zmienić temperaturę, program i czas pieczenia w
trakcie.

Czy napisy na panelu się nie wycierają?

Awaryjność?

Jak czybko nagrzewa się piekarnik?

Czy faktycznie front w trakcie pieczenia jest zimny?

Czy łatwo przez przypadek włączyć piekarnik i/lub płytę?

pozdrawiam i z góry dziękuję za pomoc
Robert Grabowski

2. Data: 2005-06-30 11:28:06

Temat: Re: Wybór piekarnika/kuchenki Amica
Od: "wojtusj" <w...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Robert Grabowski" <g...@e...pl> napisał w wiadomości
> Witam!

> Piekarnik BB 0803:

Taki piekarnik posiadami uzywam od 1,5 roku.

> [...]
> przypadkiem nie trzeba punknąć w sensor 100 razy, że ustawić
> temperaturę. Czy można zmienić temperaturę, program i czas pieczenia w

Ustawianie jest wygodne i szybkie - nie trzeba pukac, przytrzymujesz i
najpierw zmienia powoli, po chwili przyspiesza. Kazdy parametr mozesz
zmieniac w czasie pracy. Programator posiada wszystkie popularne funkcje -
timer, czas ogrzewania, opoznienie zalaczenia, kombinacje czas
grzania+opoznienie wlaczenia, panel pokazuje czas zegarowy, temp w
piekarniku lub w potrawie (jeli uzywasz sondy), czas timera itd.
Ma kilka programow "wbudowanych" ale ich nie uzywamy - ustawiamy sami
.
> Czy napisy na panelu się nie wycierają?

po 1,5 roku nie ma sladow wytarcia

> Awaryjność?

Narazie brak

> Jak czybko nagrzewa się piekarnik?

W zaleznosci od zalaczonych grzalek - ale szybko

> Czy faktycznie front w trakcie pieczenia jest zimny?

Nie jest to piekarnik z prawdziwa "zimna szyba", ale, ze ma uklad 2-szybowy
drzwi nagrzewaja sie powoli i poparzenie o nie nie grozi - ale nie sa zimne

> Czy łatwo przez przypadek włączyć piekarnik i/lub płytę?

Ten piekarnik nie steruje plyta; ma blokade klawiszy wiec przez pzrypadek
nie wlaczysz - ale jak pracuje to pomimo blokady mozna go wylaczyc - takie
zabezpieczenie w sytuacji awaryjnej gdy trzeby szybko wylaczyc, a nie ma
czasu na odblokowanie sensoroiw

Jedyna wada jaka zauwazylem, to to iz przy czyszczeniu panela z sensorami,
pomimo wlaczonej blokady "guzikow" zdaza mu sie zawiesic jak sie zakrayje
pewna kabinacje sensorow (narazie nie wykombinowalem jaka to ), aby go
odwiesic trzebu mu wylaczyc prad.

Pozdrawiam

Wojtek

3. Data: 2005-07-01 08:50:49

Od: Robert Grabowski <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

wojtusj wrote:
> Użytkownik "Robert Grabowski" <g...@e...pl> napisał w wiadomości

> Taki piekarnik posiadami uzywam od 1,5 roku.

Witam!

Wielkie dzięki za odpowiedź.

pozdrawiam
Robert Grabowski