Wybór pralki :) najczęstszy chyba topic

1. Data: 2007-08-18 09:44:00

Temat: Wybór pralki :) najczęstszy chyba topic
Od: adams99 <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Googlowałem i nic nie znalazłem więc proszę nie bijcie ;)

Rodzicom padła 7 letnia Amica więc trzeba coś nowego kupić.
Szukając wypatrzyłem takie dziwadła :

http://www.hoopla.pl/product_info.php/pid/24017/Pral
ka_Indesit_SIXL_106_Wsad_6_kg/

http://www.hoopla.pl/product_info.php/pid/9349/Pralk
a_Ariston_AQXL_109_z_Panelem_Diodowym/

Ma ktoś może doświadczenie z wymienionymi modelami?
Koszt pralki max 1300zł

Dziękuje za pomoc.
adams99

2. Data: 2007-08-18 10:23:18

Temat: Re: Wybór pralki :) najczęstszy chyba topic
Od: "Monika" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

adams99 <a...@g...pl> napisał(a):

> Googlowałem i nic nie znalazłem więc proszę nie bijcie ;)
>
> Rodzicom padła 7 letnia Amica więc trzeba coś nowego kupić.

googlowałeś i nie dotarłeś do opinii, że pralek m.in. firm Indesit czy też
Ariston sie nie kupuje?
najmniej awaryjne są firm: Miele, Bosch, Siemens, AEG, Elektrolux, Zanussi i
wsród tych firm radzę szukać

3. Data: 2007-08-18 11:04:13

Od: adams99 <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Monika pisze:

> [...]
> Ariston sie nie kupuje?
> najmniej awaryjne są firm: Miele, Bosch, Siemens, AEG, Elektrolux, Zanussi i

Nie dotarłem do opinii na temat tych konkretnych modeli i o nie pytam w
moim poście. Gdybym pytał o całokształt to bym inaczej sformułował
pytanie :)

4. Data: 2007-08-18 17:13:31

Od: "jaQbek" <j...@s...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Monika" <o...@g...pl> napisał w wiadomości
> najmniej awaryjne są firm: Miele,
No Miele za 1300 zł to raczej nie kupi :)

5. Data: 2007-08-18 18:10:22

Od: adams99 <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

jaQbek pisze:
> No Miele za 1300 zł to raczej nie kupi :)

No raczej nie :) Wyszukałem jeszcze Hoovera ale też nie znalazłem opinii .

6. Data: 2007-08-18 18:39:53

Od: "jaQbek" <j...@s...eu> szukaj wiadomości tego autora

www.skapiec.pl. Nawet jakiegoś Siemensa znalazłem w tej cenie :)

7. Data: 2007-08-18 18:43:56

Od: "Konrad N.S." <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Monika" <o...@g...pl> napisał w wiadomości

> googlowałeś i nie dotarłeś do opinii, że pralek m.in. firm Indesit czy też
> Ariston sie nie kupuje?

nie kupuje się, bo nie?

8. Data: 2007-08-18 19:20:43

Od: "magda" <y...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Konrad N.S." napisał w wiadomości

> nie kupuje się, bo nie?

No właśnie też mnie to ciekawi czemu. Ja mam już chyba 4 lata Indesita i nie
narzekam.... A użytkowana jest w miarę intensywnie tzn około 30-40 prań w
miesiącu.
Pzdr
Magda

9. Data: 2007-08-18 19:53:00

Od: "jaQbek" <j...@s...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Konrad N.S." <n...@o...pl> napisał w wiadomości
> Użytkownik "Monika" <o...@g...pl> napisał w wiadomości

> nie kupuje się, bo nie?
Użytkowałem przez rok Indesit ładowany od góry (modelu nie pamiętam) i nie
narzekałem. Z tego co wiem, działa nadal (sprzedałem bo się przeprowadzałem)

10. Data: 2007-08-18 20:10:58

Od: "Konrad N.S." <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "jaQbek" <j...@s...eu> napisał w wiadomości

> Użytkowałem przez rok Indesit ładowany od góry (modelu nie pamiętam) i nie
> narzekałem. Z tego co wiem, działa nadal (sprzedałem bo się
> przeprowadzałem)

1. ja mam już drugiego aristona, trzeci rok. poza tym co sam mechanicznie
popsułem (uderzając), nic się nie dzieje.

2. poprzednią moją pralkę, także aristona, dostała moja mama, bo u mnie nie
pasowała głęboka na 60 cm - ta oddana pralka ma już 7 lub 8 lat. nic jej nie
jest.

3. szwagierka ma aristona 43 cm głębokiego, czwarty rok już pracuje piorąc
rzeczy dwojga dorosłych i dwojga dzieci. roboty ma od groma, i nic jej nie
jest.

4. teściowa z dwoma córkami kupując pralkę powiedziała - chcę taką jak wy
macie. czyli ariston. pierze, płucze i wiruje. nic jej nie jest.

nadal czekam, aż "Monika" <o...@g...pl> wyjaśni, dlaczego
pralek ariston się nie kupuje. jestem ciekawy dlaczego - chciałbym się
dowiedzieć, dlaczego ja i inni kupujący aristona popełniają błąd.

pomoc
malowanie scian- dobieranie kolorów
halogeny do zabudowy
Pralki od góry ładowane - na temat ułożyskowania
piekarnik ELECTROLUX EOB 6637x -prosba gł.do uzytkownikow