Wybory to obowiazek

1. Data: 2009-05-08 04:24:12

Temat: Wybory to obowiazek
Od: "Jan" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Przyslowie: Im dalej w las tym wiecej drzew.

Wprowadzono w UE jednakowe prawo, tym samym ceny podstawowych produktow sie
zrownaja, i dlatego najtansze swiadczenia powinny byc takie same we
wszystkich krajach Unii Europejskiej.

Jak to osiągnąc:

1. Dyskusja , efekt znikomy.

2. Stworzenie grupy składajacej sie z Emerytow, Rencistow, Inwalidow,
Bezrobotnych, i wszystkich chetnych pragnacych dzialac w obronie wyzej
wymienionych.

Efekt uzalezniony od wielkości grupy.

Jezeli beda tworzyli jednosc osiągna załozony cel w niedlugim czasie, i
wszystkie inne grupy zaczna sie z nimi liczyc.

Wiec zacznijmy tworzyc taka grupe.

Emeryt

2. Data: 2009-05-08 04:36:40

Temat: Re: Wybory to obowiazek
Od: "Adam Pietrasiewicz" <A...@a...adam> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 08-05-2009 o 06:24:12 Jan <s...@o...pl> napisał(a):

> Wiec zacznijmy tworzyc taka grupe.

Myslałby kto, że jak człowiek starszy, to ma doświadczenie - a tutaj
widać, że jakoś jednak chyba nie.

Doświadczenie pokazuje, że w tym systemie nie da się zmienić nic
jakimikolwiek oddolnymi inicjatywami nie popartymi siłą ekonomiczną.

Więc jedyne, co pozostaje, to ignorować tę próbę legitymizowania dostępu
do koryta, jaką są wybory. Nie ma sensu brać udziału w tym oszustwie.

--
Adam Pietrasiewicz
Jak się jedzie na safari i wjeżdża w stado lwów, to przewodnicy proszą o

3. Data: 2009-05-08 05:09:39

Od: "Jan" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Doświadczenie pokazuje, że w tym systemie nie da się zmienić nic
> jakimikolwiek oddolnymi inicjatywami nie popartymi siłą ekonomiczną.

Jezeli jestes odmiennego zdania prosze nie przeszkadzaj, tylko obserwuj.
Dziekuje Emeryt

4. Data: 2009-05-08 07:09:21

Od: Jacek Kruszniewski <j...@p...kropka.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2009-05-08 07:09, użytkowniczka/użytkownik Jan napisała/napisał (niepotrzebne
skreślić):

> Jezeli jestes odmiennego zdania prosze nie przeszkadzaj, tylko obserwuj.
> Dziekuje Emeryt

A miała być dyskusja :)
A myślałem - że dyskusja to przedstawienie odmiennych zdań

To tyle co do stosunku do Adama. Teraz twoje pseudo ekonomiczne podejście:

> Wprowadzono w UE jednakowe prawo, tym samym ceny podstawowych produktow sie
> zrownaja, i dlatego najtansze swiadczenia powinny byc takie same we
> wszystkich krajach Unii Europejskiej.

to se ne da panie Jan bo:
- wolny rynek
- nie ma tego samego prawa
- są inne systemy prawno-ekonomiczne

To co proponujesz - to likwidacja państw europejskich i zrobienie super państwa
Europa, a i tek to nie da idealnego jednolitego systemu bo popatrz na USA - super
Państwo Federacji Stanów. Każdy stan ma inne prawo :(

Można nad federacją Europy pomyśleć - ale nie zrobią tego sami emeryci i renciści -
tylko - jakaś partia ogólnoeuropejska, która miała by wizję i pomysł na przekonanie
tylu Państw na pozbycie się suwerenności na rzecz UE :/

Poza tym - partia emerytów i rencistów jest demagogią - ja jestem rencistą ale
poglądy na sprawy polityczno-społeczne są niezależnie od tego czy jestem kulawy czy
ślepy :), a partię tworzy się według poglądów.

Z pozdrowieniami

Jacek Kruszniewski

--
"Serce rozważne szuka mądrości, usta niemądrych sycą się głupotą."
(Prz 15:14)

5. Data: 2009-05-08 09:03:03

Od: "Jan" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A miała być dyskusja :)
> A myślałem - że dyskusja to przedstawienie odmiennych zdań

Dyskusja tworcza tak, czyli jak to realizowac.
> [...]
> - nie ma tego samego prawa
> - są inne systemy prawno-ekonomiczne
>
> To co proponujesz - to likwidacja państw europejskich i zrobienie super
Nie zrozumiales intencji.
Swiadczenia socjalne, czyli bezrobocie, itp powinno byc platne tyle samo we
wszystkich panstwach, tak jak pensje eurodeputowanych

Emeryt

6. Data: 2009-05-08 11:03:56

Od: "LM" <l...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jan" <s...@o...pl> napisał w wiadomości

/.../
> Nie zrozumiales intencji.
> Swiadczenia socjalne, czyli bezrobocie, itp powinno byc platne tyle samo
> we wszystkich panstwach, tak jak pensje eurodeputowanych
>
> Emeryt

Nie - dobrze zrozumiał. Ze względu na różny poziom zamożności krajów UE oraz
różny poziom ich budżetów, to co proponujesz jest do zrealizowania wyłącznie
wtedy, kiedy byłby jeden wspólny budżet - czyli de facto jedno państwo. Np.
naszego budżetu, czy budżetu Rumunii z całą pewnością najzwyczajniej w
świecie nie stać na wypłacanie świadczeń socjalnych na poziomie Niemiec czy
Belgii

LM

7. Data: 2009-05-08 17:50:44

Od: "Adam Pietrasiewicz" <A...@a...adam> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 08-05-2009 o 07:09:39 Jan <s...@o...pl> napisał(a):

> Jezeli jestes odmiennego zdania prosze nie przeszkadzaj, tylko obserwuj.

No właśnie - prawdziwe słowa, takie od serca, zwolennika nowej demokracji.
Jakże to wymowne - jak jesteś innego zdania, to zamknij pysk.

Na tym właśnie to polega...

No więc nie zamknę. Internet jako ostatnie chyba miejsce dające wolność
jest tym miejscem, gdzie ja się zamykał nie będę.

I powtórze - wybieranie między dżumą a cholerą nie ma sensu. Branie
udziału w tym wyborczym cyrku prowadzi wyłącznie do dania politykom
legitymacji do tego, by mogli siedzieć przy korycie.

A tak zwane oddolne inicjatywy mają to próba dorwania się do tego koryta.
Ale raczej zazwyczaj nieudana, jeśli nie idzie za tą inicjatywą konkretna
siła.

8. Data: 2009-05-08 17:52:33

Od: "Adam Pietrasiewicz" <A...@a...adam> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 08-05-2009 o 11:03:03 Jan <s...@o...pl> napisał(a):

> Dyskusja tworcza tak, czyli jak to realizowac.

Dobre. Tak jak za PRL - konstruktywna krytyka, albo na 48 godzin na dołek.

Człowieku, z jakiego ty świata przybywasz?

9. Data: 2009-05-08 20:54:20

Od: "Jan" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dobre. Tak jak za PRL - konstruktywna krytyka, albo na 48 godzin na dołek.
>
> Człowieku, z jakiego ty świata przybywasz?
> --
> Adam Pietrasiewicz
Prosze zrozum ze nie przedstawilem tematu do dyskusji tylko projekt i szukam
chetnych ktorzy chcieli by go wspolnie realizowac.
Emeryt

10. Data: 2009-05-08 21:03:01

Od: "Adam Pietrasiewicz" <A...@a...adam> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 08-05-2009 o 22:54:20 Jan <s...@o...pl> napisał(a):

> Prosze zrozum ze nie przedstawilem tematu do dyskusji tylko projekt i
> szukam
> chetnych ktorzy chcieli by go wspolnie realizowac.

Ależ rozumiem. A ponieważ jest to grupa dyskusyjna, to dyskutuję.

--
Adam Pietrasiewicz
Podobno największą zaletą umawiania się z bezdomną dziewczyną jest to, że

wydatki rehabilitacyjne 2008
sprzedam samochód inwalidzki oprzyrządowany
może irracjonalne, ale licho nie śpi /orzecznik/
możekogośzainteresuje
renta rodzinna