Wyburzanie sciany - ile to roboty ?

1. Data: 2005-08-15 21:42:17

Temat: Wyburzanie sciany - ile to roboty ?
Od: Wojciech Skrzypinski <u...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie,

Jest sobie sciana dzialowa z cegly, otynkowana tradycyjnie, o calkowitej
grubosci 15-20 cm. Laczy sie z dwiema innymi, prostopadlymi scianami i ma w
sobie dosc pokrecona instalacje elektryczna ktora czesciowo trzeba bedzie
polaczyc prowizorycznie (i na szczescie brak rur). Sciana ma wymiary 360 x
280 cm. Pytania :

- ile czasu zajmie wprawnej 1-3 osobowej ekipie wyburzenie sciany ?
- ile powstanie gruzu ? wydaje mi sie, ze max. 2 tony, ale to luzny
szacunek (ile moze wazyc 1,5 m. szesc. gruzu ?)
- ile zaplacic za taka usluge ?
- ile zaplace w W-wie za podstawienie malego kontenera na gruz ?

Pozdrawiam,
Wojtek

--
- remove 'usun' and the dot if you need to reply via e-mail

2. Data: 2005-08-16 07:16:11

Temat: Re: Wyburzanie sciany - ile to roboty ?
Od: "VigoX" <v...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Wojciech Skrzypinski" <u...@h...pl> napisał w wiadomości

> - ile czasu zajmie wprawnej 1-3 osobowej ekipie wyburzenie sciany ?

1 dzien (samo burzenie i wyniesienie gruzu)

> - ile powstanie gruzu ? wydaje mi sie, ze max. 2 tony, ale to luzny

kontener 4m3 starczy spokojnie

> szacunek (ile moze wazyc 1,5 m. szesc. gruzu ?)

nie wiem. ( a po co ci ta wiedza? :)

> - ile zaplacic za taka usluge ?

ok 600zl?

> - ile zaplace w W-wie za podstawienie malego kontenera na gruz ?

w Gdansku 190 zl brutto, max 5 dni

Odpisalem bojestem wlasnie PO wyburzeniu sciany u siebie w mieszkaniu :)
Rada: dobrze zabezpiecz podlogi (stare dywany, wykładziny) i pozostale
pokoje (pyl)

Vx

Pozdrawiam,

3. Data: 2005-08-16 07:25:36

Od: "TomaSz." <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak wynika z raportu Komisji Śledczej, dnia 15.08.2005
świadek o pseudonimie * Wojciech Skrzypinski *
zeznał nieopatrznie, co następuje:

> Jest sobie sciana dzialowa z cegly, otynkowana tradycyjnie, o calkowitej
> grubosci 15-20 cm.

albo ma grubość 12 cm + tynk (czyli ok. 14 ÷ 15 cm) albo 25 cm + tynk
(czyli ok 27 ÷ 28 cm) ;-)

> - ile czasu zajmie wprawnej 1-3 osobowej ekipie wyburzenie sciany ?

to zależy, jak się będziesz pozbywał gruzu - przez onko do kontenera czy
wiadrami po schodach (windą). Ale szacuję że 2 dni zejdzie, jeśli będzie
min. 2 robotników - 1 się zajedzie.

> - ile powstanie gruzu ? wydaje mi sie, ze max. 2 tony, ale to luzny
> szacunek (ile moze wazyc 1,5 m. szesc. gruzu ?)

ściana o wymiarach jak podałeś ma 10 m2 - przy grubości ściany 25 cm same
cegły będą ważyć:
- cegła pełna - ok. 4,1 tony
- cegła dziurawka - ok. 3,2 tony
http://www.cegielnie-mazowieckie.pl/oferta.html
jeśli ściana ma grubość 12, to ok. połowę mniej.

do tego zaprawa miedzy cegłami + tynk, a to też kilkaset kg będzie

> - ile zaplacic za taka usluge ?
jak najmniej ;-)
a poważnie, to nie wiem ile może takie coś kosztować - myślę, że dniówka
przy takiej robocie to ok. 100-150 zł.

> - ile zaplace w W-wie za podstawienie malego kontenera na gruz ?
nie wiem, ja z Wrocławia jestem ;-)

--
TomaSz.
www.kocie-zycie.prv.pl

4. Data: 2005-08-16 07:33:49

Od: "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Wojciech Skrzypinski" <u...@h...pl> napisał w
wiadomości news:Xns96B3F14B52FD0XXARGWZ@212.85.112.42...

> - ile czasu zajmie wprawnej 1-3 osobowej ekipie wyburzenie sciany ?

Wyburzenie pójdzie piorunem, resztę czasu (tak z 10x tyle) zajmie
wynoszenie gruzu. Dwie osoby do tego wystarczą, ale jesli gruz ma być
noszony wiadrami, to trzy by nie zaszkodziły.

> - ile powstanie gruzu ? wydaje mi sie, ze max. 2 tony, ale to luzny
> szacunek (ile moze wazyc 1,5 m. szesc. gruzu ?)

W tonach Ci nie podam, ale wizualnie go będzie tak mniej więcej jak po
wyburzeniu połowy domu. Nie wiedzieć czemu gruz po wyburzeniu mocno
puchnie, ja po rozwaleniu (siekierą, w kilkanaście minut) malutkiej
ścianki działowej z siporexu (10cm ściana 0.6mx2.60m) miałem do
wyniesienia hałdę gruzu sięgającą mi do pasa :-)

> - ile zaplacic za taka usluge ?
> - ile zaplace w W-wie za podstawienie malego kontenera na gruz ?

Tu nie mam pojęcia, ale o kontener proponuję zadzwonić i spytać do
któregoś z przedsiębiorstw oczyszczania miasta.

J.

5. Data: 2005-08-16 10:05:23

Od: "Piter" <bpiter69_a moze usun_@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "TomaSz." <u...@o...pl> napisał w wiadomości
> nie wiem, ja z Wrocławia jestem ;-)

A czy moze wiesz gdzie zamowic kontener i ile to kosztuje???
We Wroclawiu oczywiscie.
Znajduje sie w podobnej sytuacji: wyburzenie ok.10m2 scianki dzialowej o
grubosci jednej cegly (na jej szerokosc)+tynk.
Pozdrawiam
Piter

6. Data: 2005-08-16 10:31:45

Od: "musta" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

U mnie wyburzanie takiej sciany zajelo okolo 2 godziny (bylem w szoku).
Potem bylo wynoszenie gruzu przez reszte dnia (3 osoby). Mieszkanie na
parterze, kontener byl o jakies 30m od drzwi.

To byl remont generalny wiec nie bylo zadnego cackania sie np z posadzkami,
trudno mi tez podac cene akurat za to.

Kontener w zeszlym roku u udalo sie znalezc za 120zl - niestety nie mam
telefonu bo polecila mi go ekipa. Inne ceny byly kolo 150-180zl.
Wazne zeby sasiedzi nie dorzucali ci sie do kontenera, bo mozesz nagle tam
znalezc jakies meble. U mnie system byl taki - gruz i inne odpady byly
gromadzone a potem w jeden dzien szybko i sprawnie wyniesione do kontenera.

musta

7. Data: 2005-08-16 10:43:12

Od: "TomaSz." <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak wynika z raportu Komisji Śledczej, dnia 16.08.2005
świadek o pseudonimie * Piter *
zeznał nieopatrznie, co następuje:

> A czy moze wiesz gdzie zamowic kontener i ile to kosztuje???
> We Wroclawiu oczywiscie.

Transformersi http://www.transformers.com.pl/wroclaw2.html życzą sobie tak
- za podstawienie 120 zł, a potem 25 zł za każdą tonę, pod warunkiem, że to
'czysty gruz' (czyli bez regipsów, drewna itp.). Jeśli z tymi domieszkami,
to cena za tonę jest ok. 4 razy wyższa.

--
TomaSz.
www.kocie-zycie.prv.pl

8. Data: 2005-08-17 20:36:47

Od: Wojciech Skrzypinski 2 <u...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

VigoX wrote:

> 1 dzien (samo burzenie i wyniesienie gruzu)

Zapomnialem dodac, ze z 4. pietra bez windy :) Chyba trzeba bedzie dodac
1 osobe.

> kontener 4m3 starczy spokojnie

Dzieki. Taki tez zamowie.

> nie wiem. ( a po co ci ta wiedza? :)

Nie chcialbym przekroczyc "payloadu" kontenera :) Ale widze, ze sie
spokojnie zmieszcze.

> Odpisalem bojestem wlasnie PO wyburzeniu sciany u siebie w mieszkaniu :)
> Rada: dobrze zabezpiecz podlogi (stare dywany, wykładziny) i pozostale
> pokoje (pyl)

Dzieki ! Szczerze mowiac zapomnialem o tym, a wyglada na to, ze to b.
wazne (szczegolnie ze nie zamierzam wymieniac parkietu).

POzdrawiam,
Wojtek

9. Data: 2005-08-17 21:04:37

Od: Marek Szapajko <f...@t...pbz> szukaj wiadomości tego autora

*Wojciech Skrzypinski 2* napisał(a):

> Zapomnialem dodac, ze z 4. pietra bez windy :) Chyba trzeba bedzie dodac
> 1 osobe.

Właśnie spojrzałem przez okno i zobaczyłem, że pod oknem sąsiada stoi
kontener na gruz, a z okna (2. piętro) zwisa plastikowy segmentowy rękaw
prowadzący do tegoż :)

Nie wiem ile kosztuje wypożyczenie, nie wiem, czy sa dostępne długości
odpowiednie dla 4. piętra, ale mogłoby Ci to znacznie uprościć zadanie :)

Marek Szapajko .... http://www.szapajko.republika.pl .... Zażółć gęślą jaźń
GG: 208353 ....... OdROTuj email: echo f...@t...pbz | tr 'a-z' 'n-za-m'
Things get worse under pressure.
(Murphy's Law of Thermodynamics)

10. Data: 2005-08-17 21:11:50

Od: G...@S...pro.onet.pl (Grzegorz Janoszka) szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 17 Aug 2005 21:04:37 +0000 (UTC) I had a dream that Marek Szapajko
<f...@t...pbz> wrote:
> [...]
>
>Nie wiem ile kosztuje wypożyczenie, nie wiem, czy sa dostępne długości
>odpowiednie dla 4. piętra, ale mogłoby Ci to znacznie uprościć zadanie :)

Ewentualnie prosta kolejka linowa i opuszczanie wiader z gruzem po tyrolce
wprost z okna do śmietnika. Tylko kontrolować opuszczanie wiadra, żeby
samo nie jechało w dół zabierając po drodze ze sobą bawiące się dzieci
i staruszki dokarmiające koty ;)
Aha - trzeba mieć do czego zamocować górny koniec liny, a to może być
czasem problem :)

--
Grzegorz Janoszka

CZy jest coś takiego jak flamaster do fugi?
Szukam uchwytu do słuchawki od prysznica...
Rozbiórka domku działkowego
białe robaczki cd :)
ogrzewanie elektryczne - piece kaflowe