Wychowanie dziewczynek

71. Data: 2003-04-22 14:45:27

Temat: Re: Wychowanie dziewczynek
Od: "Z. Boczek" <z...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wprąciłem się, ponieważ Jakub Słocki <j...@s...net.nospam>
popełnił(a) co następuje:

| A skad wiesz czy nie chodze? hmmm?

Wybacz szczerość: nie interesuje mnie to tak naprawdę - zażartowałem
tylko :]

| Co Ty wiesz o randkowaniu Kuby, ty Z.Boczek jestes :)

I całe szczęście [z szybkimi wydechami: hu hu hu] :)

--
Z poważaniem,
Z. Boczek

72. Data: 2003-04-22 14:46:22

Od: "MOLNARka" <g...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Agati(Aga)" <a...@w...pl> napisał

> to chyba jakies stereotypy...
> zdradzic moze każda...

Oczywiście, oczywiście ... i stereotypy i zdrady są możliwe
zawsze.
Ale czy nigdy nie spotkałaś się z takim zdaniem u mężczyzn ?
Ja się spotkałam - więc o tym pisze.

> Mamy inne definicje szarej myszy - dla mnie to raczej cos
w stylu
> "brzydkiego kaczatka"

Oooo nie ! Szara mysza i brzydkie kaczątko to zupełnie dwie
różne osoby.
Głównie zależy to od .... wieku ;-)
Brzydkim kaczątkiem jest praktycznie każda .... bo trudno o
13 - 15 latce powiedzieć inaczej ;-)
Ale te kaczątka bardzo szybko sie przekształacają .... albo
w łabędzie (łabędzice chyba ?) czyli pięknieją, mają
świadomość swojego ciała, dbają o siebie itd.
Albo w szare mysze .... czyli starzeją się (dorastają) ale
nie umieją czy nie chcą rozkwitnąć i pokazać jakie są ładne.

> Świadomośc swojego ciała, kształtuje sie bardzo długo. To
powolny proces
> przemiany szarej myszy w w pełni rozumijąca swoje
potrzeby, dojrzała
> kobietę.

Ja wcale nie uważam, że to długi proces.
Długa to jest droga by poznć swój styl i umieć tak się
'zrobić' byśmy piękne były satysfakcje czerpały _zawsze_.

Pozdrawiam
MOLNARka

73. Data: 2003-04-22 17:37:03

Od: "AsiaS" <a...@n...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Z. Boczek"
> Wiesz po sobie czy zgadujesz? :)
> Ale wybaczamy Ci - w końcu nie kochałaś się z kobietami (?) albo nie
> masz w tym takiej praktyki jak mężczyźni :)
> Odnosząc się do opinii Kolegi Agati - ma rację chłop i wie co mówi.

Ja wiem po sobie oraz po swoich kochankach, dlatego podpisuję się
pod słowami Molnarki. Ma kobieta rację i wie co mówi :-)
Asia

74. Data: 2003-04-22 17:54:14

Od: "Z. Boczek" <z...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wprąciłem się, ponieważ AsiaS <a...@n...onet.pl> popełnił(a) co
następuje:

| Ja wiem po sobie oraz po swoich kochankach, dlatego podpisuję się
| pod słowami Molnarki. Ma kobieta rację i wie co mówi :-)

Twoje środowisko trąci nieco inną specyfiką i prowokacyjny ubió jest
traktowany tu już JEDNOZNACZNIE (np. drag queens).
Mówimy o kontaktach heteroseksualnych i typowych przedstawicielkach
płci żeńskiej - nie o lokalach czy miejscach połowów, gdzie ubiór to
wizytówka (vide afisz :)).

IMVHO nie ma porównania.

Zresztą - i w tym środowisku znam takie ciche myszki po ubiorze, które
są lwicami w łóżku... butchami, wbrew WSZELKIM znakom na niebie i na
ziemi... :)

pzdr,

--
Z poważaniem,
Z. Boczek

75. Data: 2003-04-22 17:59:59

Od: "AsiaS" <a...@n...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Z. Boczek"
> Twoje środowisko trąci nieco inną specyfiką i prowokacyjny ubió jest
> traktowany tu już JEDNOZNACZNIE
A kto tu pisał o ubiorze? Bo ani ja ani Molnarka nie.

> (np. drag queens).
To mężczyźni !!!

> Mówimy o kontaktach heteroseksualnych
Dlaczego ? Mowa była o tym, jakie kobiety (szare myszki czy świadome siebie
kobiety) są lepsze w łóżku.

> i typowych przedstawicielkach
> płci żeńskiej
Biseksualne są raczej typowe, ale mniejsza o to.

> nie o lokalach czy miejscach połowów, gdzie ubiór to
> wizytówka (vide afisz :)).
Ja też nie o tym. Z racji zaciążonego stanu obracam się od długiego
czasu wyłącznie w gronie typowych kobiet, które zyją normalnie,
pracują, nie chadzają po klubach, spotykają się z mężczyznami itd.
A skłonność do damsko damskich wyskoków też się liczy w łóżku na
plus;-)
Asia

76. Data: 2003-04-22 18:17:49

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"MOLNARka" <g...@h...pl> wrote in message news:3ea55684$1@news.home.net.pl...

> Obnosić - nie. Epatować - nie.
> Ale jak jest zakuta w nijakie ciuszki po sam nos i nigdy nie
> pokaże kawałka ciała to trudno mi ją sobie wyobrazić w
> skórzanej bieliźnie i kabaretkach w sypialni ;-)

otoz to. dla ciebie i pewno wiekszosci seksulanosc
kojarzy sie z pokazywaniem kawalkow ciala, co moze byc
zludne.

> Dla mnie tak ;-)

to juz bylo jasne po wczesniejszych objasnieniach :-)
iwon(k)a

77. Data: 2003-04-22 18:43:27

Od: "Z. Boczek" <z...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wprąciłem się, ponieważ AsiaS <a...@n...onet.pl> popełnił(a) co
następuje:

| A kto tu pisał o ubiorze? Bo ani ja ani Molnarka nie.

A o szarych ubiorach i wampach w nocy, kabaretkach i skórach w
łóżku...? :]

| To mężczyźni !!!

Naprawdę? :)
Chodziło mi o środowiska homoseksualne - dlatego napisałem "np.".
Kobiety też potrafią być równie przegięte, jeśli chodzi o
homoseksualne kobiety-butch.

| Dlaczego ? Mowa była o tym, jakie kobiety (szare myszki czy świadome
siebie
| kobiety) są lepsze w łóżku.

Ok - zawęźmy to zatem do kobiet biseksualnych :)

| Biseksualne są raczej typowe, ale mniejsza o to.

Zgadzam się, ale Ty przestajesz też sporo z lesbijkami.

> [...]
| pracują, nie chadzają po klubach, spotykają się z mężczyznami itd.
| A skłonność do damsko damskich wyskoków też się liczy w łóżku na

Ok - skoro Ty nie o ubiorze myszek i wampów, w którym punkcie zgadzasz
się z MOLNARką? sprecyzuj - powtórz jasno, bo się pogubiłem :)

Bo dla mnie bycie myszką to _przede_wszystkim_ nijaki ubiór a dopiero
później nieśmiałość, (np. trudno mi wyobrazić sobie dziewczynę w
bojówkach, trampkach na kauczuku, modnym T-shircie, która wpatruje się
nieśmiało tylko w buty innych), itp.

--
Z poważaniem,
Z. Boczek

78. Data: 2003-04-22 18:55:42

Od: "AsiaS" <a...@n...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Z. Boczek" <
> A o szarych ubiorach i wampach w nocy, kabaretkach i skórach w
> łóżku...? :]
To był tylko jeden akapit w odpowiedzi na temat epatowania bądź nie
i jego związku z "szaromyszością"!

> Kobiety też potrafią być równie przegięte, jeśli chodzi o
> homoseksualne kobiety-butch.
Tak samo jeśli chodzi o heteroseksualne laleczki, co nie ma
związku z tematem, bo stanowi margines w obydwu grupach.

> Ok - skoro Ty nie o ubiorze myszek i wampów, w którym punkcie zgadzasz
> się z MOLNARką? sprecyzuj - powtórz jasno, bo się pogubiłem :)
Przeczytaj sobie rozmowę pod którą się podpisałam i będziesz wiedział ;-)
Zaczyna się od Molnarki " BTW jak dziewczyna jest _naprawdę_ "szarą myszą' "
poprzez Twoją odpowiedź ((...)ale wybaczamy Ci - w końcu (..)
do której bezpośrednio się odniosłam.
Asia

79. Data: 2003-04-22 19:18:00

Od: "agati\(aga\)" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Długa to jest droga by poznć swój styl i umieć tak się
> 'zrobić' byśmy piękne były satysfakcje czerpały _zawsze_.

dla mnie długi, moze to i poszukiwanie swojego stylu....?
Zarówno tak jak poglądy na jakieś sprawy mogą sie zmienic, ulegając ciagłej
ewolucji, tak i ta sfera ulega przemianie.
I to jest właśnie super, że nie można tak dojrzec do końca ...., że ciagle
coś przed nami...

Pozdrawia Agata

80. Data: 2003-04-22 21:14:21

Od: "boniedydy" <b...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "agi ( fghfgh )" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> A co z dziecmi z rozbitych domów?
> Te dziewczynki niekoniecznie sa zakompleksione bo tatusia nie bylo obok.
> To troche przeczy tezie.

Po pierwsze, kiedy się posłucha, co takie niezakompleksione dziewczyny
wychowywane bez tatusia mają tak naprawdę do powiedzenia, okazuje się, że w
ich życiu powstało często mnostwo perturbacji z powodu tego, że taty - i to
odpowiedniego taty - nie było obok. PO drugie, nawet jeśli autentycznie
akceptujący siebie egzemplarz się znajdzie, to w dalszym ciągu nie przeczy
tezie, bo teza nie zakładała, ze brak odpowiedniego tatusia = zawsze i w
każdym przypadku brak akcpetacji swojej seksualności i kobiecości (bo nie o
kompleksy czy ich brak chodzi tu przede wszystkim).

boniedydy

Wielkanocje E-kartki
panieński
nareszcie wiosna