Wygrałam z ZUS i co dalej ?

1. Data: 2003-05-18 11:28:00

Temat: Wygrałam z ZUS i co dalej ?
Od: "Aisa" <a...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Jednak warto czasami być baaardzo cierpliwym :)
Miałam wypadek w drodze z pracy w 2001 roku, lekarz z ZUS stwierdził 5%
trwały uszczerbek na zdrowiu. Zdziwiło mnie, że tak mało i postanowiłam się
odwołać do sądu. Biegły sądowy po badaniu określił 15% uszczerbek.
No i teraz co mam robić. Czy muszę odebrać wyrok z sądu ? Taka ciekawostka
wyroku nie mam ale za to mam sprostowanie do wyroku, bo sąd pomylił się w
określeniu kwoty odszkodowania. Mija właśnie miesiąc od sprawy a ZUS nie
przysyła pieniędzy. Czy ja muszę iść do ZUS-u i poinformować ich, że
wygrałam sprawę z nimi. Za wszelkie sugestie z góry dziękuje

Pozdrawiam Joanna